Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Doe ik even snel voor je.

Deze namiddag was ik bij de Alpina-dealer. Daar kon ik de nieuwe Alpina D3 testrijden. Deze auto is eigenlijk een 335d met wat specifieke Alpina-kenmerken. Deze kenmerken liggen mij zeer. Het grootste voordeel is het interieur dat volledig in leder is bekleed. Dit leder is fantastisch van kwaliteit. Deze optie moet er voor mij zeker bij. Voor de rest is dit een zeer snelle 3er. De power is immens. Ik houd van de enorme duw in de rug. De sound is mooi maar ik vond onze M3 wel mooier klinken. Daarom twijfel ik nog. Ik wil eerst de nieuwe M3 testrijden. Daarna kan ik misschien een beslissing maken.

Zo. :D

PMSL :lolz:
Geplaatst:

KMK  :D 

Geef toe, gTa zijn BMWMB's is top!

Geplaatst:

Geef toe, gTa zijn BMWMB's is top!

't is niet te doen en 't klopt nog ook :P

Geplaatst:

Als jij dat vindt... Ne brave mens wat belachelijk maken. Schoon is datte. Nu weet ik toch hoe ik hier overkom.  :(

Geplaatst:

Als jij dat vindt... Ne brave mens wat belachelijk maken. Schoon is datte. Nu weet ik toch hoe ik hier overkom.  :(

Mor alé, dat is niet slecht bedoeld hoor. Gewoon grappig :)

Blijf maar verder doen, die verslagen zijn altijd leuk om te lezen en zo kunnen wij ook nog eens dromen :party:

Geplaatst:

Niet veel geleerd van mijn schoonvader behalve neem jezelf niet te serieus. Serieus, je moet vloeiender leren schrijven. En ne porsche kopen, fak dat deed je al.
Geplaatst:

Irl is hij eigenlijk helemaal anders. Ben eens met bmwmb nr een meeting geweest en heb daarna nog lang getwijfeld of die manier van typen niet voor de grap was :D

Geplaatst:

Ik doe tenminste de moeite en mijn best om een verslag te typen. En helaas heb ik niet het gTa-talent.

Geplaatst:

Wat je veel doet is verwijzen nr je vorige zin, bv:

Ik heb de M3 gisteren gereden. Deze wagen was erg snel.

Veel vlotter klinkt:

Ik heb gisteren met een M3 gereden,hij was erg snel.

Maar voor mij is het nu ook wel goed hoor.

Geplaatst:

Ik doe tenminste de moeite en mijn best om een verslag te typen. En helaas heb ik niet het gTa-talent.

Dat is duidelijk. Doe beter je best. Ook vind ik dat je jezelf te serieus neemt. Doe dit niet. Doe beter je best.

Geplaatst:

Wat je veel doet is verwijzen nr je vorige zin, bv:Ik heb de M3 gisteren gereden. Deze wagen was erg snel.Veel vlotter klinkt:Ik heb gisteren met een M3 gereden,hij was erg snel.Maar voor mij is het nu ook wel goed hoor.

Gelieve spatie te gebruiken na een komma, punt.

Geplaatst:

Quote eens een verslag dat jullie hebben geschreven hier. Zo kan ik misschien iets leren. 

Geplaatst:

@Salokin

Quote eens een verslag dat jullie hebben geschreven hier. Zo kan ik misschien iets leren.

mohow, ik deed een toer met mijn auto, mijn dashboard was niet let leder overtrokken, ik vond dit storend, dus deed ik m'n ogen docht. De volgende

bocht ging niet goed. BAM tegen de muur. Neen, het was niet wooter.

Geplaatst:

Of, laat gTa uw redacteur zijn... Schrijven lijkt zijn 2e hobby.

Geplaatst:

Als jij dat vindt... Ne brave mens wat belachelijk maken. Schoon is datte. Nu weet ik toch hoe ik hier overkom. :(

Wees content dat ze niet met je haar lachen!

:D

Geplaatst:

Steeds minder tijd voor. Moet nog een artikeltje voor Volvo uit m'n pen schudden, ik vind maar geen way in. :-/  Elk heeft z'n stijl, hè. Ik b.v. haat de vele stinknormale perstekst-adaptaties die gewoon op z'n AutoGids' droog over de inhoud gaan, zonder verhaallijn of 'verrassende' hoek van waaruit wordt verslagen. Maar er zijn méér mensen die de stinknormale perstekst-adaptaties op z'n AutoGids' leuk vinden dan niet, omdat je er op makkelijke manier de informatie uit haalt die je nodig hebt. (Voeg in tweede deel van vorige zin de nodige nuanceringen toe naar eigen smaak.)

Geplaatst:

Wees content dat ze niet met je haar lachen!

:D

Dát zou nog toch eens respectloos zijn!

Denk aan de medemensen zonder haar!

Geplaatst:

Wat een gemak!

Het gemak!

We zijn weer bij kakken aanbeland!

Geplaatst:

Wat moet de buitenwereld nu wel niet van ons denken  :roll:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid