Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tansanitblau + Cohiba + 18" velgen aub. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

heel knappe velg... maar iets te klein voor de auto.

Ga ze trouwens nemen voor de winter

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik weet niet of ik ooit fan zal worden van Silverstone.

In sommige lichtomstandigheden ziet het er gewoon zilver uit, maar 't is die blauwe schijn die me wat stoort.

Geplaatst:

Ik vind het normaal wel mooi maar de auto hierboven heeft te zeer twee kleuren, de neus is precies licht blauw en de flank zilver.

Geplaatst:

Kist is retevet. Doe mij maar zo eentje in M3. In M4 ga ik wss voor "rood" of geel.

Geplaatst:

Ik vind het normaal wel mooi maar de auto hierboven heeft te zeer twee kleuren, de neus is precies licht blauw en de flank zilver.

Ik zou het zelf nooit genomen hebben maar ik vind het reteknap. Er zit zelfs een hint groen in.
Geplaatst:

Ja, maar vooral, na zoveel zwarte auto's:

post-49-0-59044700-1407758660_thumb.jpg

Hier had hij 1100 kilometer gereden, boerenbanen en autostrade, regen, heel veel regen.

Nog niet gewassen! :lol:

Geplaatst:

Je hebt geen toestemming om dit forum te bekijken.

:(

Geplaatst:

Strafpunt voor ICM :P

En ik vind het een schitterend kleur, zwart ben ik ff beu gezien :)

Geplaatst:

Nog niet gewassen! :lol:

Tis maar best ook , wij gaan dat morgen wel doen  :P

Geplaatst:

Strafpunt voor ICM :P

En ik vind het een schitterend kleur, zwart ben ik ff beu gezien :)

Vreemd dat die link niet werkte. :ninja:

Aangepast!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik zou geen Silverstone bestellen, maar wel Glaciersilber.  :inlove:

En dan zwarte velgen, Cohiba bruin leder en carbon lijsten. 

Geplaatst:

Wat bedoel je daarmee? Ik bedoel:

Ik heb gemaild: "auto kost catalogus inc BTW zoveel euro, is benzine, en produceert Y gram CO2".

Wat is daar mee weg te geraken?

Ik stuur mijn rentingcontract door en daarmee doen ze het... In dat contract staat de netto waarde.

En dan nog kan je in bovenstaande gewoon de omgerekende UK catalogusprijs pakken en gewoon oplossen door een combinatie of een optie te pakken in de UK die in BE niet kan :ninja:

Ik weet niet of ik ooit fan zal worden van Silverstone.

In sommige lichtomstandigheden ziet het er gewoon zilver uit, maar 't is die blauwe schijn die me wat stoort.

Dat vind ik er net zo dik aan... Het is grijs, maar die blauwe schijn maakt hem net mooi...

Nu ja, ik zou een tanzaniet overwegen of zelfs die babyblauwe :D

Geplaatst:

Ah ja, en om ICM zijn topic niet verder te vervuilen...

@@Jokke_vlo meer info graag hier over mogelijkheid om op zo'n M3/M4 een trekhaak te laten monteren.

Dat het niet legaal is, maakt minder uit. Is vooral voor een fietsrek en de wetgeving daarrond is al helemaal duister :D

Geplaatst:

Als ik me niet vergis (bij AMG was dat zo) kan dat in Duitsland wel. Uw garage moet dan gewoon hetzelfde monteren als in D.

Heb dat gewoon in de garage van Mercedes zelf laten doen misschien hier niet gaan voor de goedkoopste optie :)

Geplaatst:

Ja bij de AMG weet ik dat het kan... Zie maar naar Swede die zijn sleurhut trekt met zijn AMG S...

Maar klopt dit voor bmw ook?

Je hebt dus geen specifieke info voor de F80?

Geplaatst:

Voor zover ik weet is er geen homologatie voor een F80 / F82 met trekhaak... 

Geplaatst:

Ik weet dat er geen homologatie is. Dat is er ook niet voor een AMG...

Maar de vraag is of ze daar technisch een trekhaak die normaal op een f30 komt op kunnen monteren. Dat het niet gekeurd geraakt voor te gebruiken weet ik wel.

Echter is het tot op heden nog niet duidelijk of je voor een fietsrek een gekeurde trekhaak moet hebben of niet.

En dat ik niet in orde ga zijn als ik er eens een aanhanger aanhang om 2 km naar het containerpark te overbruggen, dat besef ik me dan wel.

Geplaatst:

Dat laatste: geen kat die dat weet. Wie gaat jou controleren.

Probleem is natuurlijk die keuring...

Plus: tenzij internet mis is :D is dit de back box van een F82:

2014-bmw-m3-and-m4-will-have-active-soun

Waardoor dat er mogelijks net uit ziet als bij een E92 M3:

IMG_20783.jpg

--> in die (nu grotendeels lege) ruimte zit dan die back box --> is er nog ruimte om een trekhaak te monteren?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid