Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik denk dat bij de/een M meeting niemand meer gaat kijken naar de auto's, maar enkel luisteren. [emoji41]

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Akkoord, er zijn mooiere uitlaatgeluiden dan die van een E46 M3. Maar qua inlaat heeft de CSL geen gelijke, wat mij betreft.

Op video word ik toch ook niet wild van het uitlaatgeluid van een F80.

Geplaatst:

dit wordt vermoeiend ...

stilstaand revven =/= planché op de baan

Geplaatst:

dit wordt vermoeiend ...

Daar ben ik het mee eens!

Bon, we vatten dus samen: F80 M3 klinkt beter dan E46 M3 CSL want de CSL is toch hetzelfde geluid als de E46 M3.

:fp:

Geplaatst:

Nee de samenvatting is dat we blijven ons best doen om een M3, van de E46 tot nu een mooi uitlaat geluid toe te dichten. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hét kenmerk van de CSL is de intake sound en dan ga je enkel het geluid 'langs achter' vergelijken :lol:

Geplaatst:

Nee de samenvatting is dat we blijven ons best doen om een M3, van de E46 tot nu een mooi uitlaat geluid toe te dichten. 

Pure onzin. Ik ben de eerste om toe te geven dat een 'gewone' E46 M3 als een blikkerig gedoe klinkt.

Er zal wel een reden zijn hé, waarom de meesten een carbon airbox steken.

Maar bon, ik zal het allemaal wel verzinnen B)

Geplaatst:

Ik heb hier eentje staan, wie wil komen luisteren? De eerste die zegt dat hij hem niet goed klinken vindt kan ik dan meteen doorsturen naar een oorarts :P

Geplaatst:

Ik heb hier eentje staan, wie wil komen luisteren? De eerste die zegt dat hij hem niet goed klinken vindt kan ik dan meteen doorsturen naar een oorarts :P

Ik word er gewoon niet echt warm van, het klinkt me wat protterig. Dat gevoel dat je ook wat krijgt bij een A45 amg.

Geplaatst:

Hoe lang staat die er nog en waar zitten jullie tegenwoordig?

Geplaatst:

Pure onzin. Ik ben de eerste om toe te geven dat een 'gewone' E46 M3 als een blikkerig gedoe klinkt.

Er zal wel een reden zijn hé, waarom de meesten een carbon airbox steken.

Maar bon, ik zal het allemaal wel verzinnen B)

Voor de sound of voor prestaties?

Geplaatst:

Ik word er gewoon niet echt warm van, het klinkt me wat protterig. Dat gevoel dat je ook wat krijgt bij een A45 amg.

Helemaal mee eens. Het blijft behelpen.

Geplaatst:

Voor de sound of voor prestaties?

Bij de meesten sowieso voor de sound.

o.a. ook bij de E36, vind ik ook als pis klinken trouwens.

Geplaatst:

Hét kenmerk van de CSL is de intake sound en dan ga je enkel het geluid 'langs achter' vergelijken :lol:

Intake sound is top, begint van wow tot woooaaaah wtf. Maar dat blikkerig blijft ook wel dus ja geef mij maar het 'gebrobbel'van een F8x. Na een 550i ook mijn CSL te koop. :D
Geplaatst:

E30 met M20b25! Dat klinkt pas!

B20 klinkt beter.  B)

Geplaatst:

Het is geen 4-cilinder he. :D

Geplaatst:

Dan komen we weer uit jij de performance exhaust en het punt van Ir_Fuel?

Geplaatst:

B20 klinkt beter. B)

Nah, te scherp! [emoji11]
Geplaatst:

Nah, te scherp! [emoji11]

Dude, 't is net omgekeerd! B20 is romeriger.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid