Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op de karting stond en vertrok er eentje in de week, ik was echt niet onder de indruk van de sound, sorry...... maar is dat allemaal zo erg? Natuurlijk niet. De discussie interesseerde me gewoon om te bekijken hoe we altijd ons eigen fanmerk of auto "verdedigen".

Zelfs dat ene puntje van kritiek....... 

Een exige is nog geen halve gt3rs.

:D

Geplaatst:

Niet om hier olie op het vuur te gooien, maar daarnet mijn eerste gespot (gele op garageplaten) hier in Gent, ik deed mijn raam open en ik hoorde... niets :(

Geplaatst:

Niet om hier olie op het vuur te gooien, maar daarnet mijn eerste gespot (gele op garageplaten) hier in Gent, ik deed mijn raam open en ik hoorde... niets :(

Misschien stond hij stil?
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Die prijs kan kloppen. Bij Porsche zit je ook aan dat tarief. 2K per schijf is goedkoop. Daar heb je ze nooit voor.

2K voor een schijf :facepalm:

19800 voor 4 bij Porsche

Geplaatst:

Misschien stond hij stil?

:D

Kruiste me aan +- 50, ik stond zo goed als stil (rood licht)

Wel een imposante wagen :)

Geplaatst:

Morgen in Gent? Ik zal zorgen dat je wat hoort.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Morgen in Gent? Ik zal zorgen dat je wat hoort.

:D doen!
Geplaatst:

2K voor een schijf :facepalm:

19800 voor 4 bij Porsche

What. The. Fuck.

Hoe belachelijk kan het worden?

Geplaatst:

Doordenkertje ! :D

Geplaatst:

Ge kunt dat ook in schijven betalen.

:lolz: :lolz: :lolz:

Geplaatst:

Ik woon in't centrum op een leuke plaats om auto's te horen (bochtje, dus ze accelereren altijd in't passeren), en sinds kort is er een M4 in de geburen die al eens passeert. Vind ik toch goed klinken hoor. Wel geen idee welke uitlaat.

Is wel duidelijk een DCT, een manuele versnellingsbak klinkt toch beter voor de buitenstaander.

Geplaatst:

:D doen!

@@BWS

Kom richting de Sterre en geef een seintje.

Geplaatst:

Met plezier, maar vandaag zal moeilijk gaan :( eerste week van september ben ik weer een vrij man!

Geplaatst:

Klopt, kleur is wel super. In de luchthaven van zaventem staat een 420d GC in deze kleur. Als mijn volgende daily opnieuw BMW wordt mag het in dit kleur zijn.

Geplaatst:

Klopt, kleur is wel super. In de luchthaven van zaventem staat een 420d GC in deze kleur. Als mijn volgende daily opnieuw BMW wordt mag het in dit kleur zijn.

Die GC is Estoril en geen Yas Marina Blauw ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Die GC is Estoril en geen Yas Marina Blauw ;)

Excuseer voor mijn onwetendheid.
Geplaatst:

Uw opticien laat weten dat uw bril aan vervanging toe is.

Mgv,

Geplaatst:

Excuseer voor mijn onwetendheid.

Wou je er gewoon attent op maken dat er een serieus verschil is tussen beide kleuren waarbij mijn persoonlijke voorkeur dan naar Estoril gaat ipv Yas Marina... 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid