Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Estoril is zeer sportief en een beige interieur is eerder klassiek. Deze twee gaan combineren vind ik dus not done. Estoril met Silverstone vanbinnen vind ik dan weer wat ouderwets (E36 jaren '90-style).

Beige vanbinnen kan je idd best combineren met een donker exterieur, zoals ambi opmerkt. Zwart, Azurit, Mineral Grey,... bv.

Geplaatst:

Tanzanite blau

attachment.php?attachmentid=1036442&d=14

attachment.php?attachmentid=1036449&d=14

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Estoril is zeer sportief en een beige interieur is eerder klassiek. Deze twee gaan combineren vind ik dus not done. Estoril met Silverstone vanbinnen vind ik dan weer wat ouderwets (E36 jaren '90-style).

Beige vanbinnen kan je idd best combineren met een donker exterieur, zoals ambi opmerkt. Zwart, Azurit, Mineral Grey,... bv.

Dus eigenlijk is zwart de enige goede keuze. 

Geplaatst:

Op bovenstaande foto's is dat Tanzanite een mooie blauwe kleur, maar dat komt vooral omdat 'm onder de spotlights staat. In Goodwood was er deze M4, en dan zie je toch dat deze kleur dan veel donkerder is, iets compleet anders dan Estoril.

tanzanitelbue-m4-5-750x500.jpg

Geplaatst:

Is suuuuuperknap vind ik ! Maar ik ben dan ook wel een echte donkerblauw liefhebber, azurit is ook magistraal maar veel onderhoud aan wel.

Geplaatst:

Bijvoorbeeld.

Zeer knap, maar de buitenkleur is echt wel een kleur '13 in een dozijn'.

Geplaatst:

Op bovenstaande foto's is dat Tanzanite een mooie blauwe kleur, maar dat komt vooral omdat 'm onder de spotlights staat. In Goodwood was er deze M4, en dan zie je toch dat deze kleur dan veel donkerder is, iets compleet anders dan Estoril.

tanzanitelbue-m4-5-750x500.jpg

Ik zie dikwijls een Tanzanit F30 M-pack, en da's toch heeeeel mooi hoor. Bij bewolkt weer donker uiteraard, maar in de zon komt dat tot leven met groene tinten enzo, schitterend. Stijlvol ook.

Geplaatst:

Ik zie dikwijls een Tanzanit F30 M-pack, en da's toch heeeeel mooi hoor. Bij bewolkt weer donker uiteraard, maar in de zon komt dat tot leven met groene tinten enzo, schitterend. Stijlvol ook.

Groen zit daar niet in hoor, eerder paars. Denk dat jij Azuritschwarz bedoelt?

Geplaatst:

Groen zit daar niet in hoor, eerder paars. Denk dat jij Azuritschwarz bedoelt?

Ik zal nog eens beter moeten kijken? Is van familie :D

Geplaatst:

Tasman is toch geen donkere kleur.

Geplaatst:

attachment.php?attachmentid=624577&stc=1

Tanzanite bevindt zich tussen Velvet en Carbon.

Geplaatst:

denk dat lotus tasman bedoelt

Dat is groen en kan je niet op een F30 krijgen. Enkel E90 FL, F10 pré-FL en E84 pré-FL (en ik mis er nog een aantal wrschl.) dacht ik.

Geplaatst:

Ik zal nog eens beter moeten kijken? Is van familie :D

Misschien wel. :) Of post eens een fotootje.

Geplaatst:

Estoril met beige leder.

attachment.php?attachmentid=735103&stc=1

Geplaatst:

Kots... (imho) Doet me denken aan Montegoblau met beige interieur vroeger.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

@@Lotuzzz je kunt misschien wel gelijk hebben over dat Tansanitblau.

Zit in het 'standaard' Individual kleurenpakket op de F30, Azurit niet.

Alleen zie ik daar niet echt veel groen in tbh.

Dit is Tansanit:

img_1937.jpg

img_1961.jpg

img_1960.jpg

Bij Azurit is het groen véél prominenter aanwezig:

4822772345_a4c5753b32_b.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Kots... (imho) Doet me denken aan Montegoblau met beige interieur vroeger.

Lol. En iets van bruin-tint. Cohiba?

Geplaatst:

In onze azurit zie ik wel weinig groen eerlijk gezegd (moet ook wel eens een heel goeie detailbeurt krijgen :oops: )

Is een donkerdere kleur ook niet net iets discreter om met klanten te komen BMWMB ?

Geplaatst:

Beige bij dat Estoril zou ik ook niet kiezen denk ik, maar lelijk vind ik het niet. Dan is een bruintint idd een stuk knapper. Zwart zou ik nooit kiezen. Grijs interieur is ook niet lelijk, maar bruinoranje leder :inlove:

Geplaatst:

Ik vind dat persoonlijk moeilijk combineerbaar. Zeer mooi met lichtgrijs of andere grijstinten.

Geplaatst:

Is een donkerdere kleur ook niet net iets discreter om met klanten te komen BMWMB ?

Dat is zeker discreter, maar ik denk niet dat een meer opvallende kleur zal storen. Ik durf eerder met zo'n Estoril blauwe BMW bij een klant arriveren, dan met een zwarte Panamera. 

Als ik terugkrijk naar mijn vorige wagens, dan is het al altijd zilver, antraciet of zwart geweest. Ik blijf dat mooie kleuren vinden, maar wil toch eens wat anders. Zo'n M3 leent zich net voor een echte kleur. Sakhir Orange vind ik persoonlijk knap, maar dat Estoril is nog net dat beetje knapper. 

Wel zou ik een lichtkleurig interieur nemen. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Als je graag estoril ziet en graag een licht interieur hebt zou ik niet twijfelen, want dat combineert nog wel goed. Ik ben niet helemaal overtuigd van estoril, vind het net iets "te". Een licht interieur vind ik wel mooi om te zien maar krijgt wel zéér snel strepen (jeans), maar gelukkig ben ik nog meer fan van beige en donkerblauw :) .

Geplaatst:

Vandaag trouwens een estoril 435i met breytons gezien, was echt wel een knappe opvallende verschijning. Maar ook erg "jong", zelf zou ik er erg graag mee rijden maar voor mijn pa zou ik het niks vinden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid