Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

attachment.php?attachmentid=1065357&stc=

Sakhir Orange, 19" zwarte wielen, Sonoma beige vollederen interieur met carbon sierlijsten. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Op deze foto super knap, maar heb eens 1 in Knokke gezien in deze exterieur kleur, en was niet overtuigd. Stond er wel niet zo proper bij ...

Geplaatst:

Enkele mooie foto's van interieurs.

Als ik deze foto van een zwart vollederen interieur zie icm dat carbon en contrast stitching, dan moet ik toch toegeven dat dit best wel knap is.

14511830584_27e873f45a_h.jpg

En dan is er nog deze foto met dat Sakhir Orange als interieur. Niet mijn ding, maar wel een mooie foto.

14723316967_876a7afedb_h.jpg

Geplaatst:

Nog een mooie blauwe kleur die toch wel wat donkerder is dan Estoril, maar veel meer 'blauw' blijft dan Tanzanite: Interlagos.

attachment.php?attachmentid=130590&d=120

attachment.php?attachmentid=130592&d=120

Geplaatst:

attachment.php?attachmentid=1065357&stc=

Sakhir Orange, 19" zwarte wielen, Sonoma beige vollederen interieur met carbon sierlijsten. 

Die blauwe remklauwen vloeken met de rest van de wagen.

Geplaatst:

Kan er niks aan doen maar ik zie daar een béétje groen in :)

Misschien ook deels in de zon, deels onder bomen dat het zo reflecteert.

10494512_734513156601080_814856167060428

Geplaatst:

Nog een mooie blauwe kleur die toch wel wat donkerder is dan Estoril, maar veel meer 'blauw' blijft dan Tanzanite: Interlagos.

attachment.php?attachmentid=130590&d=120

attachment.php?attachmentid=130592&d=120

Ook wel zeer knap, moest ik in uw plaats zijn : yep!!!
Geplaatst:

²²²²²²²

Tanzanit zou ik wel eens in het echt willen zien...

Estoril blauw --> madam zegt dat het marginaal is :D

Geplaatst:

Estoril blauw?

Vind ik ook wel zeer mooi, maar tanzanite is nog 1000 keer knapper.

GC van in zaventem in estoril.

b4a49a49e820cdaa07ae1554e43e5e20.jpg

Geplaatst:

Die ook zien staan en ze was er toen idd niet van onder de indruk...

Donkerblauw vind ik ook beter, maar je moet wel blijven zien dat het blauw is. Geen zin in zo'n bijna zwarte.

Geplaatst:

Ook waar, kennis van mij heeft een 997 donkerblauw exterieur, en eerst dacht ik hmmm nice, maar hoe meer ik hem zie hoe minder graag ik hem zie wegens te donker.

Geplaatst:

Dat probleem had ik met de donkerblauwe A7... Dan maar voor ijszilver gegaan.

Nu ja, ICM zijn kleurke heeft mij ook wel overtuigd irl...

Geplaatst:

Tanzanite met beige leder is wel zeer stijlvol.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Interieur ben ik zot van dat sakhir :D

Geplaatst:

Dat probleem had ik met de donkerblauwe A7... Dan maar voor ijszilver gegaan.

Nu ja, ICM zijn kleurke heeft mij ook wel overtuigd irl...

Gelukkig maar, rijdt hier in de streek zo een donkerblauwe A7 rond. Trekt op de kloten...
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Denk het ook.

Hoelang plan je weer om die bij te houden? En niet teveel km's opzetten please!

[emoji41]

Geplaatst:

Estoril laat zich m.i. enkel maar mooi combineren met zwart (al dan niet met wat grijs of zilver bij, ik denk aan de leder/stof- of alcantara/stof-combinaties in o.m. de E46 M3 en de X5 4.6is) en met wit/witgrijs/witbeige (dus incl. oyster, platin, silverstone e.d.). Estoril met witgrijs is very E36 M3 inderdaad, maar nog altijd zeer knap; komt mij alvast niet gedateerd over. Integendeel: ik vind het een verademing na die hype met al die witte auto's (vreselijk), al die grijze auto's en de huidige bruine modetrend. We hebben meer van die sprekende kleuren nodig op de baan!

Idem voor Interlagos, waar het m.i. zelfs nog wat moeilijker valt, omdat die kleur zo hard is. Het is een tik donkerder dan estoril maar zo denderend hard van kleur (saturatie + lichtheid) dat ik daar enkel zwart mee zou combineren, die kleur moet je - vind ik - de eer laten om alle aandacht naar zich te trekken. Contrast met een opvallend interieur is daar overkill, imo.

Al die donkere kleuren laten makkelijker combinaties toe, vind ik. Voor bruine interieurs vind ik persoonlijk de combinatie met een blauwe buitentint moeilijk - meestal vind ik het maar zo-zo. Bruine interieurs vind ik knap met groene of grijze buitentinten, minder met blauw. Eens je echter over zwart (al dan niet onderliggende kleur of met een tint in de flakes, zoals azurit/carbon/citrin/rubin/...) spreekt, kan bijna alles.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

²²²²²²²

Tanzanit zou ik wel eens in het echt willen zien...

Estoril blauw --> madam zegt dat het marginaal is :D

Hebben een Tansanitblau 650i xDrive Gran Coupe in het Driving Center staan.

Binnenin Platin/Schwarz.

:ninja:

Geplaatst:

Gelukkig maar, rijdt hier in de streek zo een donkerblauwe A7 rond. Trekt op de kloten...

Ligt niet aan de kleur.
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hebben een Tansanitblau 650i xDrive Gran Coupe in het Driving Center staan.

Binnenin Platin/Schwarz.

Die heb ik al gezien toen ik bij jullie de M3 heb testgereden.

Geplaatst:

Hebben een Tansanitblau 650i xDrive Gran Coupe in het Driving Center staan.

Binnenin Platin/Schwarz.

Foto's ?
Geplaatst:

@@Naish

Bij Monserez Aalbeke staat er een tanzanietblauwe '6 GC. Binnenin ivoorwit (elfenbeinweiß), dacht ik. @@Maxime S zal dat bevestigen of corrigeren.

Ik vind tanzaniet leuk, maar niet top. 't Is goed dat er een aanvulling is voor de '3 zodat je met M Pack toch een donker blauw kan krijgen, ipv het estoril II. Maar als ik die '6 GC zag bij Monserez, had ik niet eens door dat 't een Individual kleur was. Als je niet goed oplet denk je dat 't het gewone donkerblauw is. Ik vind 't alvast niet specialer dan mijn gewoon donkerblauw.

Geplaatst:

@@gTa Gij zijt toch ne moeilijke mens hé  :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid