Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Foto's ?

Zal er straks proberen een paar foto's van te maken ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Neuh, allerminst. 'k Heb wel een ferm gedacht, dat wel.

Ik zou tansaniet ook overwegen, mocht ik een donkerblauwe M3 berline willen. Met dat beige leder dat jij wil, combineert dat prachtig, imo.

Maar als je dan toch al bijna 2.000 euro neertelt voor een kleur buiten serie, dan zou ik ook al meteen naar al die andere kleuren durven kijken. Oké, da's nog eens weer dik 1k of zelfs 1,5k duurder, maar dan liggen kleuren als aegean blue en petrol mica en zo binnen bereik. En dat zijn kleuren waarvan ik wel zwijmel. :D  Binnenin Individual ecru & klaar.

Geplaatst:

Het gaat hier over een M3 hééé...

En in de UK kost dat lang geen 2k ;)

Geplaatst:

Geen idee. Wat zijn de prijsstaffels voor de kleuren:

- metallic

- gewoon Individual

- Individual Sonderwunsch M/Individual

- Individual Sonderwunsch op staal

- Frozen Individual Sonderwunsch

Geplaatst:

Geen idee...

Alle kleuren zijn gratis behalve 4 soorten individual en die komen op 950 pond

Geplaatst:

Dat is dat "gewoon Individual". 950 GBP dus.

Dan denk ik dat Individual Sonderwunsch rond de 2k GBP zal zijn.

Geplaatst:

Dat is dat "gewoon Individual". 950 GBP dus.

Dan denk ik dat Individual Sonderwunsch rond de 2k GBP zal zijn.

Individual Sonderwunsch bvb carbonschwarz op een F30 kost € 1.705 :)

Geplaatst:

Ah zie, dan is de opleg nog kleiner dan gedacht!

Geldt dat ook voor de oude (BMW-/M-/Individual-) kleuren zoals aegean blue of petrol mica of messing metallic? Want in de US mogen ze daar nog eens extra voor dokken, maar dat kan de US importeur zijn natuurlijk die daar wat extra dough op pakt.

Geplaatst:

Ah zie, dan is de opleg nog kleiner dan gedacht!

Geldt dat ook voor de oude (BMW-/M-/Individual-) kleuren zoals aegean blue of petrol mica of messing metallic? Want in de US mogen ze daar nog eens extra voor dokken, maar dat kan de US importeur zijn natuurlijk die daar wat extra dough op pakt.

Ik veronderstel dat die nog wel duurder zullen zijn maar niet 100% zeker.

Voor de F30 weet ik de prijs omdat ik de prijsfiche nog heb van die dat op het autosalon stond ;)

Geplaatst:

Bij Monserez Aalbeke staat er een tanzanietblauwe '6 GC. Binnenin ivoorwit (elfenbeinweiß), dacht ik. @@Maxime S zal dat bevestigen of corrigeren.

Ik vind tanzaniet leuk, maar niet top. 't Is goed dat er een aanvulling is voor de '3 zodat je met M Pack toch een donker blauw kan krijgen, ipv het estoril II. Maar als ik die '6 GC zag bij Monserez, had ik niet eens door dat 't een Individual kleur was. Als je niet goed oplet denk je dat 't het gewone donkerblauw is. Ik vind 't alvast niet specialer dan mijn gewoon donkerblauw.

"Springt in zijn auto en rijdt naar Aalbeke"

Geplaatst:

@@BMWMB ga eens voor een Tansanitblauwe M3 met goldbraun interieur! :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Heb nog foto's van een F83 M4 Cabrio in Azuritschwarz met Amarobraun binnenin. Zal deze vanavond proberen te posten :)

Geplaatst:

Ik vind dat Goldbraun te oranje.

Geplaatst:

Individual Sonderwunsch bvb carbonschwarz op een F30 kost € 1.705 :)

Bovenop de meerprijs van metaalkleur? Ik heb destijds € 950 bijbetaald bovenop de meerprijs van metaalkleur om Saffierzwart te hebben icm het M-Sportpakket.

Geplaatst:

Neuh, allerminst. 'k Heb wel een ferm gedacht, dat wel.

Ik zou tansaniet ook overwegen, mocht ik een donkerblauwe M3 berline willen. Met dat beige leder dat jij wil, combineert dat prachtig, imo.

Maar als je dan toch al bijna 2.000 euro neertelt voor een kleur buiten serie, dan zou ik ook al meteen naar al die andere kleuren durven kijken. Oké, da's nog eens weer dik 1k of zelfs 1,5k duurder, maar dan liggen kleuren als aegean blue en petrol mica en zo binnen bereik. En dat zijn kleuren waarvan ik wel zwijmel. :D  Binnenin Individual ecru & klaar.

Ik ben zot van beige leder, maar ik moet wel toegeven dat ik dat Sonoma eigenlijk al redelijk donker vind. Welke kleur raad je mij aan?  

Geplaatst:

Combo kan beter. Goldbraun komt beter tot z'n recht op zwart (eventueel azurit). Op blauw wordt dat een beetje veel van 't goeie, Goldbraun is zeer in your face qua kleur.

Geplaatst:

Ik ben zot van beige leder, maar ik moet wel toegeven dat ik dat Sonoma eigenlijk al redelijk donker vind. Welke kleur raad je mij aan?  

Individual estoril (of safer bet: tansaniet) + Individual opaalwit (incl. tableau in leder)

Het gaat wat onderhoud vergen, maar lijkt me 'n fantastische combo te zijn.

Dat sonoma heb ik nog nooit live gezien. Geen idee wat ik er van moet denken. 'k Vond het sakhir oranje op foto / cc niet denderend maar live vind ik het superknap. Ge moet ze live zien voor ge ze kunt waarderen, vind ik.

Geplaatst:

Tanzaniet en sakir interieur zou mijn keuze zijn...

Geplaatst:

Tanzaniet en sakir interieur zou mijn keuze zijn...

Sakir interieur?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid