Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Oké, negeer eerdere post: Tanzanit, Amorabraun en 18" velgen aub

Azurit zwart met amorabruin (op voorbehoud) en 19 in het zilver

Geplaatst:

Het nieuwe model van de M3 die wij hebben gehad. Opnieuw zeer knap.

Geplaatst:

Individual F80 ///M3 Pyrite Braun 

attachment.php?attachmentid=1072701&d=14

attachment.php?attachmentid=1078014&d=14

attachment.php?attachmentid=1073027&stc=

attachment.php?attachmentid=1073028&stc=

attachment.php?attachmentid=1073029&stc=

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Zeer knap, maar vrees dat je zo een kleur rap beu bent.

Geplaatst:

Beestig, alleen jammer van het zwarte? interieur en blauwe klauwen.

Geplaatst:

Waarom blauwe remklauwen nemen op die koetswerkkleur als je ook goudkleurige remklauwen kan hebben, snap ik echt niet.

Geplaatst:

Waarom blauwe remklauwen nemen op die koetswerkkleur als je ook goudkleurige remklauwen kan hebben, snap ik echt niet.

Je hebt niet te kiezen he.

Als je de optie keramische remschijven aanvinkt van 7,5k krijg je de goudkleurige klauwen.

Ik zou ze gewoon laten overspuiten in grijs of zwart.

Geplaatst:

Bovendien vind ik het geheel al snel "druk" worden als je een speciaal kleurtje neemt: die 2 kleurige velgen, blinkende side vents en niertjes, dat logo in de nieren, blauwe remklauwen....

Waar ik me wat aan stoor bij de berline is die 'matte boord' van de ramen onder de glanzende shadowline. Bij de coupé heb je dit probleem niet aangezien die ramen frameless zijn...

Waarschijnlijk valt dit minder op als de wagen wat minder belicht is.

Geplaatst:

Azurit zwart met amorabruin (op voorbehoud) en 19 in het zilver

Amaro is redelijk donkerbruin, ik zou durven lichter te gaan. 

Geplaatst:

Je hebt niet te kiezen he.

Als je de optie keramische remschijven aanvinkt van 7,5k krijg je de goudkleurige klauwen.

Ik zou ze gewoon laten overspuiten in grijs of zwart.

Ok, wist ik niet. Dus dit zijn dan gewoon stalen remmen? Ik snap wel dat je niet nog eens 7,5k wil gooien naar keramische remschijven. Laten herspuiten is dan idd de beste keuze - in geval je dat zou willen. Maar waarom dan niet *laten spuiten* in een gelijkaardige goudkleur als die van de keramische? Gaat best mooi samen met dat bruin imo :)

*Edit

Geplaatst:

AM :inlove:

Waar een optie van 7500 eur wordt genomen omdat de klauwen dan beter bij de auto passen :D

Geplaatst:

Zandvoort Individual:

Zandvoort is toch geen Individual (op de M6)? Da's gewoon standaard-bekledingspalet.

Geplaatst:

AM :inlove:

Waar een optie van 7500 eur wordt genomen omdat de klauwen dan beter bij de auto passen :D

Waarom denk je dat PCCB's geel zijn?

Wees maar zeker dat die dingen vaak verkocht worden omdat het opvalt + omdat het geweten is dat het duur is.

Geplaatst:

Waarom denk je dat PCCB's geel zijn?

Wees maar zeker dat die dingen vaak verkocht worden omdat het opvalt + omdat het geweten is dat het duur is.

Pff, zo denk ik niet graag, maar ik vrees dat je gelijk hebt.
Geplaatst:

Zandvoort is nog 'voller' van kleur dan dat Sonoma. 

Alhoewel ik Sonoma nog nooit live zag: ik denk het ook. Technische term: meer saturatie. Sonoma is dan het omgekeerde van voller: valer, minder gesatureerd, 'grijzer'. Je zou een beetje dezelfde vergelijking kunnen maken tussen amarobraun en muskatbraun: ongeveer dezelfde lichtheid, maar muskat is veel minder vol, grijzer, valer.

Geplaatst:

En nu zouden we beter weer een paar pagina's over de technische eigenschappen van de auto praten, of @@Jokke_vlo wordt gek dat het hier weer één en al modeshow is!

Geplaatst:

Ja idd...

Wel goed dat daar standaard michelin's op liggen. Alleen vind ik het design van die wangen van die band niet echt mooi :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ja idd...

Wel goed dat daar standaard michelin's op liggen. Alleen vind ik het design van die wangen van die band niet echt mooi :D

beetje ballon-achtig

ik wel eigenlijk

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Het eerste dat ik al zou laten op een nieuwe M3 is het logo op de kofferklep. Die 4 uitlaten zeggen genoeg ^_^

Geplaatst:

Individual F80 ///M3 Pyrite Braun 

attachment.php?attachmentid=1073027&stc=

Deze kleur zou ik kiezen moest ik chocolatier zijn.  :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Godverdoeme.

Kan in geen jaren een aan 991 komen rieken, dus wegwezen hier jij.  :D 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid