Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Verbruik discussies en M3/4 klinkt als ........ Een schoon vrouw dat ge niet moogt poepen

Zoals die kerel met zijn E AMG ooit die kloeg over de naftfacturen die de pan uit swingden, in een niet zo ver verleden? :D

Geplaatst:

Zoals die kerel met zijn E AMG ooit die kloeg over de naftfacturen die de pan uit swingden, in een niet zo ver verleden? :D

Die heeft een schoon vrouw 

Zou die nooit poepen?

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Dat kan soms leuker zijn. Maar een Audi A5 kan een mooie tussenoplossing zijn

Dat is waar, zou me storen als die kar altijd 16L benzine zou slurpen ;)

Geplaatst:

Idd die AMG ging er over en ik vertik eco rijden.

Man man man op de duur zag ik enkel geld weglopen.... Ik zat over de 16l gemiddeld

Geplaatst:

Op dat gebied is de 3.0tdi veel beter dan die 2.7tdi. Met die laatste ging je al eens naar 12-13L gaan terwijl die 3.0tdi bij een vlotte rijstijl in Duitsland nog op 11L blijft.

Geplaatst:

12-13l voor 163pk :fp:

Daar gaat je diesel voordeel.

Geplaatst:

12-13l voor 163pk facepalm%20(1).gif

Ik snap het ook niet.

Dat zijn cijfers van mijn BMW :lolz:

Geplaatst:

12-13l voor 163pk :fp:

't was 190pk en die kar is al ff weg hoor :P

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

mij gaat het totaal niet om wat hij verbruikt... Heb ondertussen 30.000km. Als het verbruik mij interesseerde had ik wel een 116d genomen.

wat wel meegenomen is ... is het volgende

Ik kom van net van Brussel. cruise control op 145km , gemiddelde snelheid tot in de garage 112km/u, afstand 56km

gemiddeld verbruik 9,2

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik kom van net van Brussel. cruise control op 145km , gemiddelde snelheid tot in de garage 112km/u, afstand 56km

gemiddeld verbruik 9,2

Als ik dit doe met mijn M3 geraak ik nooit onder de 12L.

Beetje gas bijgeven vlotjes boven de 15l/100 km(autostrade) Daily verbuik gemiddeld tussen de 18 en de 20 l( geen autostrade)

Geplaatst:

mij gaat het totaal niet om wat hij verbruikt... Heb ondertussen 30.000km. Als het verbruik mij interesseerde had ik wel een 116d genomen.

gemiddeld verbruik 9,2

Beetje gas bijgeven vlotjes boven de 15l/100 km(autostrade) Daily verbuik gemiddeld tussen de 18 en de 20 l( geen autostrade)

Dit dus, ik zou niet eco kunnen rijden met zo'n kar :ninja:

Geplaatst:

Kennis van mij die sinds 3 maanden een E92 M3 heeft doet meestal rond de 220-250km met een volle tank, om depressief van te worden.

Geplaatst:

Kennis van mij die sinds 3 maanden een E92 M3 heeft doet meestal rond de 220-250km met een volle tank, om depressief van te worden.

M'n 130i vond ik al erg genoeg.. max 320-360km met een tank. 220-250 is echt wel erg ^_^.

1 van de hoofdredenen waarom dat ding verkocht is. Ik zag het geld via de uitlaat weglopen <_<.

Op dat vlak zijn die recente turbomotoren toch wel een serieuze verbetering..

Geplaatst:

300 km met 1 tank is een gemiddelde. ..

Heb er ook die na 250 km leeg zijn.

Op francorchamps leeg na 160 km.

Geplaatst:

Belachelijk laag verbruik!

Geplaatst:

Effentjes naar Berlijn met de 6.3 aan plezante snelheden (288 op coyote) maar 140 in belgië had ik een gemiddeld verbruik van 13.7L

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik ook

Geplaatst:

@@Jokke_vlo zijn E viel anders amper onder de 17 liter te krijgen als ik het me nog goed herinner.

Geplaatst:

Of voor elk stuk 250+ in Duitsland was er een stuk dubbel zo lang in wegenwerken beperkt tot 60 wschl, de Duitsers kennende :D

Geplaatst:

Of voor elk stuk 250+ in Duitsland was er een stuk dubbel zo lang in wegenwerken beperkt tot 60 wschl, de Duitsers kennende :D

Hij bedoelde 13,7 aan 140 op CC (vermoed ik).. Vanaf de Duitse grens zal het x1.5 geweest zijn :P

Geplaatst:

Nee

13.7 gemiddeld

Geplaatst:

Aan 140 is het 12.1

Geplaatst:

Kan perfect, maar als je begint te hernemen of binnenwegen gaat rijden gaat dat snel richting 20.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid