Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zit nu aan een gemiddelde van 15 L voor 40000 km

Geplaatst:

Echt raggen, volle petrol 22-24 liter.

Geplaatst:

Meer ook ;)

Geplaatst:

Geen spek voor mijn bek (of portefeuille)

Geplaatst:

Ik zit nu aan een gemiddelde van 15 L voor 40000 km

Idd en dan heb je waarschijnlijk veel autostrade gedaan, ik had tijdens mijn periode 16.8 gemiddeld.....

Geplaatst:

Wij hebben eens een C63 mogen testrijden gedurende een ganse dag (gewonnen via een wedstrijd).

Gemiddeld verbruik in de voormiddag: 30L, over de ganse dag 27L (in de namiddag een stuk snelweg gedaan).

Ik ben die dag wel m'n rijbewijs verloren  :(

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Tijdje geleden ook testritten mogen doen via werk met C63 coupé 507. Toen zaten we aan 37.8L over 60 km. Je kan het zo gortig maken als je zelf wilt ;)

Geplaatst:

Tijdje geleden ook testritten mogen doen via werk met C63 coupé 507. Toen zaten we aan 37.8L over 60 km. Je kan het zo gortig maken als je zelf wilt ;)

Er zitten daar vitessen op Jan ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Er zitten daar vitessen op Jan ;)

Idd, en we hebben ze allemaal getest! :yes:

Geplaatst:

Wij hebben eens een C63 mogen testrijden gedurende een ganse dag (gewonnen via een wedstrijd).

Gemiddeld verbruik in de voormiddag: 30L, over de ganse dag 27L (in de namiddag een stuk snelweg gedaan).

Ik ben die dag wel m'n rijbewijs verloren  :(

Dat heb ik ook eens aan de hand gehad met de testrit van een Clio RS. Ook rijbewijs kwijtgespeeld.  -_-

Een half jaar geleden heb ik in Bornem de F80 M3 testgereden over een door BMW uitgestippeld traject, waarbij ook telkens een begeleider meerijdt. Dat traject was een mooi afwisselend geheel met kleine wegen, snelwegen, en zelfs een rustig gelegen industrieterrein om eens wat gekkere dingen te kunnen doen. 

Aangezien ik deze M3 als daily overweeg, heb ik vóór de testrit het verbruik gereset. Mijn gemiddeld verbruik tijdens deze rit was 12,7 liter. Als ik dit traject op dezelfde manier met mijn 530xd moet doen, dan kom ik zeker ook op 11 liter uit. Ik vond dat verbruik zeker niet overdreven.

Onze 135i cabrio die we nu hebben, en die steeds korte afstanden moet doen, zit nu aan gemiddeld 13 liter, terwijl dat met de E93 M3 15 liter was. Dat is het verbruik van de rijstijl van mijn vrouw. Voor mijn rijstijl in mijn vrije tijd mag je daar 20% bijtellen. 

Persoonlijk vind ik dat geenszins overdreven.

Geplaatst:

Gaat dat hier nu nog over dat verbruik?

Man man man, en dat in een M3 topic ...

Kunnen we het dan nu terug hebben over de buitenkleuren?

mgv

Jokke.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Onze 135i cabrio die we nu hebben, en die steeds korte afstanden moet doen, zit nu aan gemiddeld 13 liter, terwijl dat met de E93 M3 15 liter was. Dat is het verbruik van de rijstijl van mijn vrouw. 

uw vrouw verbruikt meer dan ik met de 1M, 12,5L leuk rijdend, weinig autosnelweg

leg haar eens uit dat je zo'n turbomotor makkelijk op koppel kan rijden ;-)

Geplaatst:

Echt raggen, volle petrol 22-24 liter.

Meer ook ;)

*kijkt naar topictitel*

Gaat over de M3/4 hé.

Geplaatst:

En dat op een droge baan :D

Zal een dure worden :( :(

Geplaatst:

Crashen? Crashen?  Dat is gewoon om aan te tonen dat een M4 ook geschikt is als rallykar.

Geplaatst:

hoe de fok doe je dat? dan weet ge toch écht niet waarmee je bezig bent?  :huh:

Geplaatst:

Tegensturen doet 'm ook al niet in ieder geval...

Geplaatst:

't is waar :lol:

american-number-one-anti-theft-system_o_

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Opmerkelijk toch dat je op een droge, niet al te koude baan schat ik, zoveel wheelspin kan krijgen om de boel scheef te zetten.

Geplaatst:

Mss ook wat stof maar ik snal idd ook niet hoe je het flikt om zo van de baan te gaan :)

Geplaatst:

Mja, Cars and Coffee. De posermeetings bij uitstek. Wat staan "buurten" op een parking met je dikke bak, en dan met zoveel mogelijk show proberen vertrekken. Helaas lukt het niet altijd.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid