Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ziet er echt tof uit. Je zou denken, na dezelfde incidenten met de M6 en M5, dat ze daar wel een deftige bescherming onder hangen.

Ik zou daar zelf al iets voor laten maken, of een goede verzekering nemen :D

Geplaatst:

Dat is er inderdaad om vragen als je de olie-koeler daar monteert :(

Geplaatst:

Voor mij de rechts aub.  :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Echt niet mooi in het wit vind ik :-/ 

Geplaatst:

Ik zou ook een andere kleur kiezen, maar ik verkies de berline boven de coupé.

Geplaatst:

Hoe zie je dat links (op de foto) een coupé is?

Edit: ingezoomd op 't logo in de neus? :-D  (het idee valt me net te binnen, zelf niet gedaan)

Geplaatst:

Hoe zie je dat links (op de foto) een coupé is?

Edit: ingezoomd op 't logo in de neus? :-D  (het idee valt me net te binnen, zelf niet gedaan)

middelste kopsteun van de achterbank oa :)

verder is het dak en dus de voorruit iets lager dan bij de 3

Geplaatst:

Van de ene zie je toch eenvoudig 2 klinken?

Geplaatst:

Zie ik dat nu verkeerd of sluit bij een F80 het carbon dak niet mooi aan (zoals het glazen dak bij een 991), terwijl dat bij een F82 wel mooi aansluit?

Geplaatst:

nee, de voorste raamstijlen zijn inderdaad wat verschillend. Had hier zelf nog niet op gelet.

Geplaatst:

Mooie kleur, maar waar is dat leder op het dashboard, en op de bovenzijde van de deuren? :)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik vind het kleurpatroon in de deur-binnenvelden (en bij de optionele BMWMB-optie ook op de boog van het dashboard van aan de pook, voor de voorpassagier lopend) niet zo mooi. Liever egaal in één kleur.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

middelste kopsteun van de achterbank oa :)

verder is het dak en dus de voorruit iets lager dan bij de 3

Amai, nu ge 't zegt. :shock: Minieme verschillen.

Van de ene zie je toch eenvoudig 2 klinken?

Ja maar bij de andere zie je dat toch niet?

Zie ik dat nu verkeerd of sluit bij een F80 het carbon dak niet mooi aan (zoals het glazen dak bij een 991), terwijl dat bij een F82 wel mooi aansluit?

Zie het nu ook. Minder opvallend dan bij de 911, maar toch.

Geplaatst:

Ik vind het kleurpatroon in de deur-binnenvelden (en bij de optionele BMWMB-optie ook op de boog van het dashboard van aan de pook, voor de voorpassagier lopend) niet zo mooi. Liever egaal in één kleur.

Individual Zandvoort beige!
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik zie het nu ook. Ik zou sowieso geen carbon dak hebben, want ik wil een schuifdak.
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik zie het nu ook. Ik zou sowieso geen carbon dak hebben, want ik wil een schuifdak.

:fp::(

• 1 maand later...
Geplaatst:

Fancy kleurtjes  B)

Introducing 12 limited edition BMW M4, a unique request exclusively for loyal customers of BMW M Owners Club Indonesia (MOCI). Equipped with BMW Individual paints - which some are derived from other car manufactures, such as Rolls Royce and Porsche:

Signal Green
Santorini Blue II
Grey Black
Brilliant White
Jubilee Silver 
Purple Silk metallic 
Fire Orange 
Salamanca Blue
Speed Yellow

Additional options include M Carbon Ceramic Brakes, 19" style 437M Black wheels, Full Merino leather (Black, Sakhire Orange, Sonoma Beige, and Silverstone)... and last but not least the laser engraved "ONE OF 12 - M Owners Club Indonesia" on the carbon fibre panel dashboard.

m4-moci-10.jpg

Geplaatst:

dat signalgrün staat ook op die M4 goed :inlove:

@@Lefty

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid