Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Volgens Belgische CC (die wel nog wat flipt op de interieurlijsten) verkrijgbaar in Champagne Quarz.

M4_1.jpg

M4_2.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Deze kleur, dus:

20140113_164723.jpg

Zeer speciaal. Vind 't op foto nooit denderend overkomen, IRL des te knapper. Bovenstaande foto toont wel goed hoe die kleur verschil ngl. 't licht valt (en dus ook "wemelt" over het koetswerk).

Een beetje zoals Mondstein (die kleur heeft dat ook), maar dan in een donkerder koetswerktint. De oude Individual-kleur "sepia" heeft dat ook, trouwens.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zeer speciaal kleur idd dat Champagner. Mijn nonkel heeft een F10 in Champagner en ik ben er geen fan van, in volle zon wordt het nogal een raar samenspel van kleuren vind ik.

Van Mondstein daarentegen ben ik des te meer fan maar dat is precies niet meer verkrijgbaar voor de (M)4. Al zal er tegen een meerprijs wel nog iets te regelen vallen via Sonderwünsch vermoed ik?

Geplaatst:

Ik denk dat de CC op dat vlak niet 'de wet' is. Lijkt me sterk dat je Champagner Quartz al niet zou kunnen krijgen hebben op de M3/M4 en inderdaad, nu dat Mondstein kwam te vervangen, dat laatste niet meer verkrijgbaar zou zijn. Prijs kan wel verschillen. :D  Ik vind Mondstein knap, maar telkens opnieuw een tint te licht.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Weinig wagens waarbij zwart zo goed past (ideale kleur voor een F80 imo)

bmw-m3-f80-sedan-c563128062015182227_9.j

bmw-m3-f80-sedan-c563128062015182227_10.

bmw-m3-f80-sedan-c563128062015182227_8.j

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Maar dan zeker niet met zwarte velgen...

Geplaatst:

Idem mijn mening.

Vriend van mij heeft een F10 535d zwart exterieur, en zwarte velgen, en iedere keer ik die tegenkom is het van: pffff jammer van die zwarte velgen.

Geplaatst:

Gisteren nog eens mogen rijden met de m4 (manueel wel) van mijn vader. De wagen verandert toch compleet als je van efficiënt naar sport of sport plus gaat hoor [emoji1] het enige dat ik raar vind is dat de wagen ook een korte dot tussengas geeft in efficient mode ... In sport en sport plus vind ik dat normaal maar in de 'comfort' mode was het soms storend ...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gisteren nog eens mogen rijden met de m4 (manueel wel) van mijn vader. De wagen verandert toch compleet als je van efficiënt naar sport of sport plus gaat hoor [emoji1] het enige dat ik raar vind is dat de wagen ook een korte dot tussengas geeft in efficient mode ... In sport en sport plus vind ik dat normaal maar in de 'comfort' mode was het soms storend ...

Zelfs wanneer je als een opa rijdt dien je tussengas te geven.

Mvg,

het forum

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat een hoop lelijk getoeter. De gemiddelde Sjonnie zal dit weer de max vinden natuurlijk. Net zoals die belachelijke verlaging en die scheef geplakte stickers voor de achterwielen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Het is echt ongewoon hoe deze M3/M4 gigantisch wordt verprutst. Geen enkele andere generatie, zelfs de E36 niet, heeft daar zoveel last van gehad. Hierdoor is mijn goesting voor deze auto volledig weg, hoe geweldig goed 'm ook is.

Geplaatst:

Dat zie je hier toch nooit... Vroeger werd dat ook gedaan, maar toen kwam dat gewoon niet in je zicht wegens minder internet.

Is met alles hetzelfde. C63 zie je na 2 jaar ook in het oranje gewrapt...

Geplaatst:

Dat maakt mij niet uit... Als anderen hunne boel verkloten, mijne blijft geweldig rijden hoor...

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Het is echt ongewoon hoe deze M3/M4 gigantisch wordt verprutst. Geen enkele andere generatie, zelfs de E36 niet, heeft daar zoveel last van gehad. Hierdoor is mijn goesting voor deze auto volledig weg, hoe geweldig goed 'm ook is.

Dit mag gerust in het WTF topic.

Hier nog nooit eentje zien rijden met nog maar niet OEM velgen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Geen enkele andere generatie, zelfs de E36 niet, heeft daar zoveel last van gehad. 

Eh, wat? :lolz:

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Als M3, toen 'm nog vers was, neen.

Geplaatst:

Maar allez, da's wel. :lol:  't Spel was nog niet uit of 'ie stond al in vol GfK-ornaat in de cataloog van D&W en Rieger. Ze maakten er widebody's van, staken er met neon verlichte soundsystemen in en ze hadden bijna allemaal zo'n lelijk omhoog gekrulde "DTM"-uitlaatpijp. En de velgen toen, amai. :lol:

Dat was toen net zo als nu. Alleen was de exposure minder, nu is er immers internet.

Hebt gij al veel "compleet verneukte" M3/M4 van de nieuwste generatie zien rondrijden?

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

en ze hadden bijna allemaal zo'n lelijk omhoog gekrulde "DTM"-uitlaatpijp.

Met zo'n hitteschildje! Gemeend lekker.

Geplaatst:

Nu ik er aan denk, toen verkochten de BMW-dealers zélf nog tuningspullen. In de Westvlaamse BMW-garages had je een hoek van de showroom vol Racing Dynamics spulletjes. Met wat geluk vond je hier en daar ook Hartge en AC Schnitzer spulletjes.

En nu ik AC Schnitzer uitspreek: check wat voor lekkers die met de M3 hebben uitgevogeld, toen. :inlove:

ACS_CS35-2_04.jpg

CLS_HK_00.JPG

CLS.jpg

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid