Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En nu ik AC Schnitzer uitspreek: check wat voor lekkers die met de M3 hebben uitgevogeld, toen. :inlove:

Je bedoelt slecht aansluitende panelen?

Geplaatst:

En orange peel met een diameter van 15cm! :inlove:

Ze zijn wel het hittewerend plaatje vergeten boven de uitlaat.

Geplaatst:

Rieger kon er ook wat van. :lolz:

rieger10ny.jpg

image_5326_big.jpg

2015-07-09%2021_41_53-rieger%20m3%20-%20

bmwrieg.jpg

:inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

miljaar, nu nog een nektapijt en het is compleet

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb al een paar M3/M4's gezien en moet de eerste nog tegen komen die niet OEM was...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

De wielkastverbreding van AC Schnitzer vind ik op zich nog wel te doen.

Maar liever OEM, natuurlijk! :D

Geplaatst:

Los van de spiegels en uitlaat vind ik de AC Shnitzel E36 best wel vet, moet ik nu een nektapijt laten groeien?  :ninja:

Geplaatst:

Hier zitten wel wat eigenaars dacht ik tussen de regels te hebben gelezen, zag toevallig op BB dat er zijn die rond de 10l verbruiken op een rondrit. :silly:

Wat is jullie ervaring?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hoe hebben die dan gereden is de vraag  ;)

Want er zijn er op diezelfde rondrit ook aan het dubbel geraakt van 10...

Geplaatst:

Hoe hebben die dan gereden is de vraag  ;)

Want er zijn er op diezelfde rondrit ook aan het dubbel geraakt van 10...

Rijstijl is erg bepalend natuurlijk, maar als ik zie dat ik een 335i van de vorige generatie bij een normale vlotte rijstijl niet onder de 12 kreeg..

Het zou kunnen dat die karren effectief "zuinig" zijn, ik heb er nog geen getest.

Geplaatst:

Van wat ik mij herinner hier te lezen...

@@wabe zit op een goeie 10l in normaal gebruik

@@ICM zit eerder op 13 a 13,5

@@Salokin zijn manuele geen idee

@@dragonfly ook geen idee, maar gezien zijn A5 verbruik toch twijfelachtige hantering van het gaspedaal :D

Geplaatst:

13,5l gemiddeld.

Geplaatst:

Het verbruik maakt toch geen zak uit als je altijd voor 80 EUR tankt

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ik geloof niet dat je op zo'n rondrit met een M aan 10 zou geraken, of daar moet al een heeeeeeeeel stuk autostrade naar de start moeten zijn.
Aan 110.

Met rugwind.

En op de BC.

Of toch zeker niet nadat je uit je droom ontwaakt bent  :lol:

Geplaatst:

Toch ook zeer aanvaardbare cijfers hier, zou graag nog eens weten @@Salokin wat je gemiddeld met de 50i liet optekenen? :P

Het is wel mooi overigens dat iemand die geen "sportieve" aspiraties heeft niet meteen geconfronteerd wordt met 15+ liter en toch kan genieten van naar zijn M te kijken en er rustig mee rond te tuffen. Zal de verkoopcijfers wel een boost geven gecombineerd met de taksen van een 3 liter.

Geplaatst:

Zo lang het maar geen rage wordt dat M-owners onderling staan te pochen over hoe weinig hun gemiddeld verbruik is

Geplaatst:

Het grote verschil met de vorige M3 generatie is wel degelijk dat het verbruik meevalt als je er 'normaal' mee rijdt. 10 gemiddeld kan effectief, waar dat vroeger 15 was d'office.

Geplaatst:

Toch ook zeer aanvaardbare cijfers hier, zou graag nog eens weten @@Salokin wat je gemiddeld met de 50i liet optekenen? :P

Het is wel mooi overigens dat iemand die geen "sportieve" aspiraties heeft niet meteen geconfronteerd wordt met 15+ liter en toch kan genieten van naar zijn M te kijken en er rustig mee rond te tuffen. Zal de verkoopcijfers wel een boost geven gecombineerd met de taksen van een 3 liter.

18

Geplaatst:

ik zit rond de 10,5... met heel veel "E40" er tussen...

Geplaatst:

Triestig, ik zit ook op 10,5 en ik heb maar de helft van de pk's :(

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mijn madam rijdt met haar mini ook gemiddeld van dat :lolz:

Geplaatst:

eigenlijk is een M3/4 dus een extreme ecomobiel als je pk/liter/100km bekijkt :D

Geplaatst:

Het is de nieuwe Tesla :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid