Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is de nieuwe Tesla :D

nog zo een sociaal experiment

Geplaatst:

Triestig, ik zit ook op 10,5 en ik heb maar de helft van de pk's :(

Wat moet ik dan zeggen met de E28  :D ?

Geplaatst:

10L kan alleen maar op de snelweg hoor, op een rondrit ben je dan als een opa aan het rijden. Gemiddeld iets van 14L hier maar 20 of 30 kan ook makkelijk :P

Geplaatst:

10L kan alleen maar op de snelweg hoor, op een rondrit ben je dan als een opa aan het rijden. Gemiddeld iets van 14L hier maar 20 of 30 kan ook makkelijk :P

20 liter gemiddeld haal je niet op de openbare weg.

Geplaatst:

Dat is me zelfs gelukt met de M235i.

Mag je wel niet hoger opschakelen dan 2e

:D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Iersie de referentie...

En die 30 gemiddeld is waar, hoe lang en hoe?

Als je reset en launch doet zeker :D

Geplaatst:

Mocht ik nu een nieuwe M3/M4 kopen, dan zou ik verdorie niet weten met welke versnellingsbak...

Gisteren en vanmorgen weer eventjes gereden met de M3 van @@Salokin met manuele bak. Potverdikke, dat blijft toch ook echt plezant hé!! 

Wat een voldoening krijg je door te tiphielen in een auto met dikke motor en en vette sound!? 

Langs de andere kant. Bij de laatste M-training op circuit kunnen rijden met een M4 met M-DKG... dat is toch ook amusant! Iets sterieler misschien, maar zó efficient! 

Herverkoop-gewijs is de M-DKG zeker interessanter, maar die is initieel natuurlijk ook een stuk duurder. 

Ik zou het echt niet weten...  :o

Geplaatst:

Mocht ik nu een nieuwe M3/M4 kopen, dan zou ik verdorie niet weten met welke versnellingsbak...

Gisteren en vanmorgen weer eventjes gereden met de M3 van @@Salokin met manuele bak. Potverdikke, dat blijft toch ook echt plezant hé!! 

Wat een voldoening krijg je door te tiphielen in een auto met dikke motor en en vette sound!? 

Langs de andere kant. Bij de laatste M-training op circuit kunnen rijden met een M4 met M-DKG... dat is toch ook amusant! Iets sterieler misschien, maar zó efficient! 

Herverkoop-gewijs is de M-DKG zeker interessanter, maar die is initieel natuurlijk ook een stuk duurder. 

Ik blijf iedere keer verrast worden hoe anders die auto wordt met een andere bak.

Geplaatst:

Ik blijf iedere keer verrast worden hoe anders die auto wordt met een andere bak.

't Is dan ook niet dezelfde auto, de mijne is een echte M3 :D.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Die van ICM is gewoon geen FULL OPTION want hij heeft de achterdeuren niet besteld :D

Geplaatst:

Denk je niet dat een handbak net beter is in herverkoop? Waarschijnlijk zeldzamer en wordt dan verkocht aan een publiek dat daar meer om vraagt dan nieuwkopers en die minder geven om de fiscale aspecten.

Geplaatst:

't Is dan ook niet dezelfde auto, de mijne is een echte M3 :D.

post-49-0-49398800-1436888511_thumb.png

Ha!
  • Vind ik leuk 4
Geplaatst:

bwaaaaaaaa

Geplaatst:

bwaaaaaaaa

Gij met die V8 wel ja :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Da is  :P

Met "mijn" nieuwe 218d active tourer krijg ik hem zelfs niet aan 7 literkes bij vlotte stadsritten.

Geplaatst:

Sorry, 18,4 dan beter?

Geplaatst:

Als je elke dag je M3 gebruikt om van je voordeur naar je Audi te rijden en terug kan dat ja :D

Geplaatst:

Net van brussel afgekomen.

Cruisecontrol op 145. En voor de rest vlot gereden.

eb6173034454755b5d148e4ec93917dc.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Net van brussel afgekomen.

Cruisecontrol op 145. En voor de rest vlot gereden.

eb6173034454755b5d148e4ec93917dc.jpg

Wie rijdt er nu ook maar 145 met een M3 en bestempelt de rest als vlot gereden?
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ikke

Geplaatst:

Jij rijdt niet met een M3 :D

Geplaatst:

Moest er een roetfilter inzitten was hij al verstopt :P

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ik ga voor de seasucker

Geplaatst:

Zeer zuinig idd. Zelfs mijn xd doet met moeite beter.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid