Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn pa in bompa modus 9,7l ... Toen ik er een zondag mee weg was stond het gemiddelde daarna op 9,8. Wel nog steeds aan het inrijden dus ...

Geplaatst:

+0,1L is natuurlijk wel enorm :ninja::D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Toen ik het een tweede keer las dacht ik ... Ok dat slaat nergens op [emoji1]

• 2 weken later...
Geplaatst:

Beiden in eco-mode en wss niet van hier ?

1-JFK-XXX zwarte F80 M3

Cocuyt Brugge op de plaathouder - zwarte F82 M4

Geplaatst:

Iemand die hier op het forum een tanzanite blauwe M3/M4 heeft staan of ergens weet staan bij een of andere concessie?

Geplaatst:

Weet er geen staan, maar in CH eens een Tanzanite + Cohiba exemplaar gezien, zo zou ik hem nemen :inlove: 

Geplaatst:

Tanzanite met amarro :inlove:

Moet eens googlen op tanzanite f80 dan vind je een mooi filmpje van eentje, wel met sakir interieur...

Dat wil ik ook wel eens zien irl!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik wil Individual Tanzanite met Individual Zandvoort vollederen interieur. [emoji7]

7f0e518ca5e72e38e002399d60ee4f3a.jpg

Geplaatst:

Wanneer wordt de jouwe geleverd @@Naish?

Ongeveer 4 a 5 maand nadat hij besteld is zeker?

Geplaatst:

Ongeveer 4 a 5 maand nadat hij besteld is zeker?

Wanneer heb je hem besteld? België of UK? Deze week zei de dealer mij levertijd op de moment +- 3 maand.

Geplaatst:

BBS FI-R 19"  :inlove:

attachment.php?attachmentid=1237162&stc=

Mooie velg, maar die uitlaten :fp:

Geplaatst:

BBS FI-R 19"  :inlove:

attachment.php?attachmentid=1237163&stc=

Just jizzed me pants.

Geplaatst:

Hoeveel wegen de 19duimers die normaal onder de m3 liggen?

Geplaatst:

Hoeveel wegen de 19duimers die normaal onder de m3 liggen?

Gewicht standaardvelgen

18"

v: 8,92kg

a: 9,44kg

19"

v: 10,4kg

a: 10,6kg

Geplaatst:

Mooie velgen maar ik prefereer nog altijd de standaard 19... 

Geplaatst:

Ik heb de optionele grotere velgen op de M3 altijd nogal "show" gevonden. Meestal waren ze ook behoorlijk zwaarder en eigenlijk niet positief voor 't rijgedrag. Bij de huidige M3/M4 vind ik de (erg lichte, gesmede) 18" ook duidelijk de mooiere velgen, alleen is 18" op de huidige generatie écht wel een beetje te klein.

Geplaatst:

Iemand die hier op het forum een tanzanite blauwe M3/M4 heeft staan of ergens weet staan bij een of andere concessie?

Wij krijgen binnenkort een M3 binnen in tanzanite :)

Geplaatst:

Ik heb de optionele grotere velgen op de M3 altijd nogal "show" gevonden. Meestal waren ze ook behoorlijk zwaarder en eigenlijk niet positief voor 't rijgedrag. Bij de huidige M3/M4 vind ik de (erg lichte, gesmede) 18" ook duidelijk de mooiere velgen, alleen is 18" op de huidige generatie écht wel een beetje te klein.

Agreed. Mits kleine verlaging en spacer passen ze wel schoon... maar een spacer maakt dan weer het wiel zwaarder, dus dat blijft een beetje wringen vind ik.

Als het me teveel stoort, zoiets als die BBS'en dan.

Wanneer heb je hem besteld? België of UK? Deze week zei de dealer mij levertijd op de moment +- 3 maand.

Ja idd. Maar met een individual kleurtje moet je 6 weken langer wachten... dat zal het 'probleem' zijn zeker? 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid