Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

*fapfapfap*

En dit door de koning van de goede smaak op dit forum.

Ik snap er niks meer van.

Geplaatst:

Gek hé.

Zo héél af en toe kan ik het niet helpen. Ik kijk door het oranje heen, dat wel.

Als ik dat doe, kan ik er niet om hoe zalig die velgjes zijn: yum.

Weggefreesd materiaal voor het gewicht de looks :inlove:

Geplaatst:

Elke keer dat hij gas lost is er zo een fake rochel en bij schakelen niet, ben ik de enige die dit raar vind klinken?
Geplaatst:

Dat klinkt toch ook niet meer zoals vroeger he. Die motor draait precies niet meer dan 4000 rpm.

Geplaatst:

Dat klinkt toch ook niet meer zoals vroeger he. Die motor draait precies niet meer dan 4000 rpm.

Met het risico verketterd te worden, geef mij dit maar boven het blikachtig geschel van een E46 M3.

Geplaatst:

Dat is wel een andere uiterste natuurlijk maar dit klinkt eenheidsworst.

Die reutel doet mij aan dtm denken. Die karren hebben dat ook. Maar dat zijn nog vuurspuwende atmo v8en

Geplaatst:

Met het risico verketterd te worden, geef mij dit maar boven het blikachtig geschel van een E46 M3.

CSL -> carbon airbox. Veel beter.

Maargoed, in 6 cilinder land is Porsche koning.

Geplaatst:

CSL -> carbon airbox. Veel beter.

Maargoed, in 6 cilinder land is Porsche koning.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zotte velgen! Qua design niet mijn smaak weliswaar.

Geplaatst:

Gisteren bestelbon getekend voor een F80. Levering voorzien voor half november! Nu enkel nog aan het twijfelen over de kleur  ;).

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

De mijne is productie binnen 2 weken. Dus binnen 3 weken heb ik de mijne ook...

Mijne is Tansaniet geworden ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Was ook nog even aan het twijfelen om Individual kleur te nemen, maar dan toch besloten om de opties wat te beperken.

Zaterdag voor het eerst ermee gereden. Ferme machine! Wel een heel stuk harder afgeveerd dan mijn M135i, maar dat zullen we erbij nemen :-D.

Geplaatst:

Ik heb eigenlijk geen moment getwijfeld aan de kleur. Dat lag eigenlijk al vast van voor ik beslist had er eentje te kopen.

In de standaard kleuren zou ik Silverstone hebben gekozen denk ik.

De lichtblauwe (zoals in de boekjes) vind ik ook dik, maar iets te opvallend :D

Bij bestelling dan nog even de andere kleuren afgelopen en azurit vind ik ook dik maar dan eerder als een mooi zwart voor mij.

Geplaatst:

Ik heb eigenlijk geen moment getwijfeld aan de kleur. Dat lag eigenlijk al vast van voor ik beslist had er eentje te kopen.

In de standaard kleuren zou ik Silverstone hebben gekozen denk ik.

De lichtblauwe (zoals in de boekjes) vind ik ook dik, maar iets te opvallend :D

Bij bestelling dan nog even de andere kleuren afgelopen en azurit vind ik ook dik maar dan eerder als een mooi zwart voor mij.

Ja, testwagen was in die kleur. Ergens subtiel toekomen met de auto zit er dan wel niet meer in. Dat oranje/rood vind ik ook mooi, maar ook iets te opzichtig :-).

Een M3 in tanzanite zou ik ook genomen hebben moest ik er geen 1000€ extra voor moeten betalen.Maar dan zou ik ook nog led's willen, en uitgebreid leder, etc... :D

Geplaatst:

Tanzanite was niet te krijgen toen ik de bestelling doorgaf...

Misschien dat ik nu wit zou genomen hebben.

Geplaatst:

Ik ga niet kijken hoeveel de optie was voor Tanzanite :D

De demo die ik reed was mineral white en dat is ook wel super. Veel opvallender natuurlijk, maar echt een wit dat je niet veel ziet en dik uitziet.

Was gecombineerd met de donkere 19 inch velgen en het geheel deed mij ook een beetje meer tuning aan ;)

Geplaatst:

Op de eerste foto zie je duidelijk verschil met de witte mini van mijn madam:

2015-05-09%2013.28.03.jpg2015-05-09%2013.28.43.jpg2015-05-09%2013.28.43.jpg2015-05-09%2013.28.21.jpg

Geplaatst:

Hoe krijgen jullie die kar zonder co-rijder van BMW mee?

Geplaatst:

Was dat via Bornem of gewoon bij de dealer? Niet iedereen heeft er eentje staan zeker?

Geplaatst:

Deze was gewoon bij de dealer...

Ik had het gevraagd bij mijn oude garage, maar die hadden toen geen. Kregen een paar weken later een M4 cabrio binnen die ik een dag kon meekrijgen. Echter op dat moment had hij net een premium selection binnengekregen die ik mocht meepakken.

Bij de dealer dat ik kocht konden ze een M4 regelen, maar gezien ik al gereden had niet meer gevraagd.

Geplaatst:

Deze was gewoon bij de dealer...

Ik had het gevraagd bij mijn oude garage, maar die hadden toen geen. Kregen een paar weken later een M4 cabrio binnen die ik een dag kon meekrijgen. Echter op dat moment had hij net een premium selection binnengekregen die ik mocht meepakken.

Bij de dealer dat ik kocht konden ze een M4 regelen, maar gezien ik al gereden had niet meer gevraagd.

Klanten dat ze graag hebben in de garage, testritten doen en dan ergens anders kopen :D

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid