Ga naar inhoud

Jouw automotive topmoment van 2013


Asserti

Aanbevolen berichten

Genieten van de MX-5 en iemand anders er daarna plezier aan zien beleven, aankoop van mijn betaalbare droomwagen zijnde de S2000 en natuurlijk driften in Weeze :inlove:

 

't Was een vree schoon jaar eigenlijk. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een volledig jaar een rijbewijs ter mijner beschikkig gehad. :inlove:

 

's Nachts van Leuven naar Praag knallen in een kleine 6 uur met tussenstop in Burger King. Dit icm goeie muziek en een goeie babbel: onbetaalbaar.

Da's wel rap denk ik. Gemiddelde snelheid?

 

Wel leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's wel rap denk ik. Gemiddelde snelheid?

 

Wel leuk!

 

Ongeveer 150km/u. Met een CX-7 diesel die max 200 op de teller loopt is dat toch goed doorpompen. :D Een gelijkgezinde co-piloot is dan handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een uur van Knokke centrum tot Turnhout centrum met tussenstop in Antwerpen in een F01 730d.

 

Dat was toen niet met ons zeker he? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat doe je volgend jaar @@gTa ?

Ik denk Revival ipv FoS. LM24 twijfel ik nog steeds....

Ligt nog niks vast, maar ik doe zeker ene. Ik biets wel weer een ritje bij jullie. :) Snap twijfel LM, goed idee van die revival! Wanneer is die?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een druk bezette race winnen op Spa en bevestigen in Zolder. Dromen kunnen uitkomen..... En vooral de sfeer er rond met de hele ploeg.

het forum laat maar 1 like toe, ik wou er 76 geven

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een testrit mogen maken met een C63 amg en na 5 min. halt gehouden worden door de politie. Dikke pech!

 

Niet echt een hoogtepunt maar wel iets dat ik niet snel zal vergeten  :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet veel eigenlijk, moet mij weer wat meer automotive bezighouden.

Het grootste automotive-anticlimax-moment heb ik wel gehad, in 2013 drie keer rechtbankgewijs geflitst geweest. :(

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Simpelweg te weinig. Maar de Ardennenrit was toch wel de moeite waard, met dank aan @@dragonfly en de organisatoren!

 

Likewise !! En ik heb trouwens al 80% van de beelden bekeken voor de montage. 't komt op een dag nog in orde :P

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

baantjes erna in Frankrijk.

 

Toen we nog maar met 2 reden in de namiddag ergens op 1/3 van het dagroadbook wat gaat we doen shortcut nemen of... fuck it we rijden gewoon door tot we neervallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hard werken voor de Zeeland Classic en Ardennenrit, dan zien dat +- 95% van de deelnemers het echt zeer goed vinden -> rewarding. Maar dat is zelf niet rijden dus:

- De verkenningsritten voor de Zeeland classic, omdat dat op lege wegen was met een toffe auto + weekdagen dus geen volk

- Morgan 3 Wheeler meekrijgen voor een dagje rodage

- Exige gereden, overdreven dik

- De E30 ritjes, met of zonder vrienden :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid