Ga naar inhoud

Jouw automotive topmoment van 2013


Asserti

Aanbevolen berichten

Deze zomer naar München geweest en daar voor een hele dag een M135i gehuurd en mooie baantjes opgezocht  :inlove:

 

l5ow.jpgg5ol.jpg

 

 

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit jaar de A4 verkocht wegens te veel kosten aan. En omdat hij niet veel meer buiten kwam. Dan een 407 SW gekocht in vervanging van de A4. Die dan nog maar 2 keer buiten is geweest. Maar het was een koopje...

De A5C zit na bijna 2 jaar aan 5000km. Eigenlijk te zot voor woorden. Maar ik vindt hem mooi, zelfs al staat hij stil in de garage.

Zitten twijfelen om de motor te houden of te verkopen, wegens dit jaar maar 500 km gereden. Beetje rond gekeken op de markt om een ( intussen dan al wagen nummer 4 in de garage) te kopen in vervanging van de motor. Mijn goesting niet gevonden, en nu naar het salon om naar een nieuwe motor te gaan kijken. De Aprillia Dorsoduro 1200.

Mijn madam zegt dat ik een beetje zot ben.... Klopt niet. Ik kan alleen moeilijk keuzes maken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn baby steps op de Ring! Dat staat in 2014 zeer zeker vaker op het programma.

Nog een topmoment: scoutskamp met de Defender.

In 1 keer een boom uittrekken, effortlessly dwars door het bos rijden, etc.  :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 3 beste momenten in random volgorde:

 

- Mille Miglia volledig meevolgen als fotograaf

 

- roadtrip in Nieuw-Zeeland met 3 vrienden

 

- ritje als passagier in een Bentley Blower

 

geen slecht automotive jaar dus :P

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste moment voor mij was de laatste trackday op Ecuyers met de 1M. Alle hulpjes uit en toch het beestje op de baan kunnen houden mits hem bij z'n nekvel te nemen. Persoonlijk het most rewarding automotive moment ever, heb meer bijgeleerd over balans en carcontrol op 1 dag dan in 13 jaar op de baan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rock Werchter met de Golf SDI die ondertussen al afgekeurd was (maar nog 14 dagen mocht blijven rondrijden) :lol: . Met een serieus gat in de uitlaat en slechte vering in die velden gaan rijden om parking te zoeken... En ook januari 2013 's nachts in de sneeuw gaan cruisen :inlove: Zalig bakje was dat, hij kon tegen veel maar blijkbaar niet tegen alles :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

- carbagerun 2013

- eerste ritje met zelfgebouwde wagen

- 2 dagen na het eerste ritje de ardennenrit met zelfde wagen

- eerste maal op circuit gereden (ecuyers)

- testritje met een audi RS4

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

BMW K1100rs gekocht voor €900, rijbewijs gehaald voor de moto, en dan in juni door Frankrijk getrokken met de K samen met de vriendin, zonder ook maar 1 probleem.  

Heelijke wegen gedaan. 

 

Op plaats 2: weekendje Eifel met de Z3, en hele tijd topless kunnen rijden, bij 10°C en zon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Op een warme zomer-avond met een Maserati Quattroporte (met aangepaste GTS uitlaat :inlove: ) over de Champs-Elysées knallen
  • Halve dag Bentley Continental FS meekrijgen
  • Rondrijden in een Mercedes E63 AMG

 

Dat zal het zowat zijn denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ook de aankoop van mijn eigen wagen. Voor de rest veel te kalm op automotive gebied. Daar gaan we in 2014 verandering in brengen. :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid