Ga naar inhoud

Reliable RWD sub 5-6K


Lefty

Aanbevolen berichten

Euh, call me stupid: waarom is de Mazda RX-8 hier nog niet vernoemd?

 

192pk en zeker en vast onder de 5k te vinden in Be. 

 

edit: met wat pingelen...

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=240590477&asrc=st

 

Die is hier vernoemd.

 

Ik dacht dat die dingen echt verre van betrouwbaar waren?

 

Betrouwbaarheid was niet het probleem, wel het verbruik. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken ene gast die zijne weg gedaan heeft owv problemen. Maar is er nog een verre kennis en die rijdt er al 6 jaar mee rond. Die klaagt alleen maar over verbruik, olieverbruik en de prijs van de oem bougies. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwarte niertjes, witte pinkers, verlaagde ophanging en van die bijpassende Auto5 velgen ? :lol:

Laat dit ding gewoon. Ziet er mooi en origineel uit.

Ja zoveel optische tunink als mogelijk. Is echt the Shitnitz.... -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken ene gast die zijne weg gedaan heeft owv problemen. Maar is er nog een verre kennis en die rijdt er al 6 jaar mee rond. Die klaagt alleen maar over verbruik, olieverbruik en de prijs van de oem bougies. :lol:

 

Olieverbruik is het ander probleem met een Wankelmotor. Daarom ook dat je religieus de oliewissels moet naleven, goeie kwaliteit olie moet gebruiken, etc. Anders komen er wel es problemen van.

 

Prijs van de OEM bougies... Goh, die Pajero kost 25 GBP per bougies :fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

If p>0.15, you got serious issues.

Everyone's got issues.

 

An issue isn't serious if it doesn't bother yourself and everyone else sees no issue, except for that one guy with serious issues with it.

 

 

 

If p != 0 or 1, it is human, it is life.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die is hier vernoemd.<br /><br /><br />Betrouwbaarheid was niet het probleem, wel het verbruik. :lol:

<br /><br />Als ragbak zie ik het probleem niet... Bij rustig rijden 13, bij constant doorknallen 14L/100km :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me laten wijsmaken dat die bougies redelijk kritisch zijn bij een Wankel en dat hij daarom preventief ze wisselde.

Coil pack jaarlijks te vervangen, anders inderdaad slechte ontsteking --> katalysator kapot door onverbrande benzine en snellere slijtage van euhm.... 'cilinder'-wand en apex seals.

Liefde/haat-verhouding met die kisten: veel te veel kans op miserie, maar telkens ik eentje tegenkom.... :inlove:

Prijsverschil UK tov vasteland is wel grappig... of veelzeggend. Laatste jaren zijn de beste (R3-facelift, niet verkocht in België), exemplaren na 2004 zijn ook al iets beter dan de eerste modellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<br /><br />Als ragbak zie ik het probleem niet... Bij rustig rijden 13, bij constant doorknallen 14L/100km :D

2 x 654cc, tax van een 2.6 en verbruik van een 5.7 :up:

*opent PH classifieds

:fp::(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid