Ga naar inhoud

Coyote of Wikango?


-krikke-

  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke raden jullie aan?

    • Nieuwe Coyote
      7
    • Wikango Max
      1


Aanbevolen berichten

Aan het overwegen om zo'n flitsalarm aan te schaffen...

 

De meesten die ik ken gebruiken Coyote...  zijn die dan beter dan bijvoorbeeld deze van Wikango?  (deze is toch iets goedkoper in zowel toestel als abo).  Niet dat het verschil zo groot is, want een waarschuwing te weinig en het verschil is al goed gemaakt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waarom?  Omdat die compacter is ofzo?  Of is het scherm van die Nieuwe niet goed?  Of gewoon prijs/kwaliteit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe is niet goed, klopt.

Na de update, en eens door hebbend hoe je moet 'tikken' op dat scherm, toch wel? Ik mis ondertussen nooit meer (in het begin continu).

Je moet een kort zacht "tapje" op 't scherm geven, niet heel kort maar zeker niet te lang. Druk maakt niks uit. En vinger lang op scherm houden doet niks.

Vergt wat oefening maar once mastered lukt dat goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hardware van de nieuwe coyote is toch ook niet dat; de knop om het toestel aan te zetten zit veel te diep, de luidspreker trilt tegen het omhulsel en de touchscreen is totaal niet gevoelig en traag...

 

Geef mij ook maar de plus, de grotere afmetingen van de nieuwe hebben toch geen meerwaarde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb coyote gehad en nu al zeker 2 jaar de Wikango en ben er heel tevreden van.

Hij heeft nog geen seconde gemankeerd en dat kan je van coyote niet zeggen.

Keer nooit meer terug naar de rommel van coyote.

En dat maandelijks abonnement loopt ook op.

Gebruikers aantal staat op hetzelfde niveau.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb coyote gehad en nu al zeker 2 jaar de Wikango en ben er heel tevreden van.

Hij heeft nog geen seconde gemankeerd en dat kan je van coyote niet zeggen.

Keer nooit meer terug naar de rommel van coyote.

En dat maandelijks abonnement loopt ook op.

Gebruikers aantal staat op hetzelfde niveau.

Da's ook klare taal...   :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem. Men beweert dat het aantal users ongeveer gelijk zou zijn (ik betwijfel dat niet), maar ik ken niemand met zo'n ding, tenzij Gixxer nu. 't Aantal mensen dat 't ken met een Coyote echter...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb horen waaien dat Wikango een deel van de user database gebruikt van Coyote.  Lijkt me vrij legit anders zie ik ook niet hoe een Wikango aan zo veel verkenners raakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriendelijke man van hier verkoopt een Mini Plus waar ik sterk in geintresseerd in ben.

Het toestel heeft bovendien nog een lopend abo van 4 maanden.

Alleen -zo las ik daarstraks- is het blijkbaar wel een gedoe om het toestel op een andere eigenaar te zetten... (brief van verkoop + kopie identiteitskaart eerste eigenaar) verzenden naar Coyote opdat zij kennis hebben van de eigenaarsoverdracht...

Iemand hier ervaring mee of dit vlot verloopt in de praktijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriendelijke man van hier verkoopt een Mini Plus waar ik sterk in geintresseerd in ben.

Het toestel heeft bovendien nog een lopend abo van 4 maanden.

Alleen -zo las ik daarstraks- is het blijkbaar wel een gedoe om het toestel op een andere eigenaar te zetten... (brief van verkoop + kopie identiteitskaart eerste eigenaar) verzenden naar Coyote opdat zij kennis hebben van de eigenaarsoverdracht...

Iemand hier ervaring mee of dit vlot verloopt in de praktijk?

 

Ik zou even bellen naar Coyote zelf.  Het moet gezegd, het toestel durft wel eens kuren hebben maar de service is echt wel goed!  Als je niet ver woont kan je natuurlijk ook gewoon beide gaan.. Dan zullen ze het daar ter plaatse overzetten.

 

Hou er wel rekening mee dat bij aankoop van een toestel je sowieso 3 maand gratis hebt.. Is het echt de moeite zo'n tweedehands plus aan te schaffen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb coyote gehad en nu al zeker 2 jaar de Wikango en ben er heel tevreden van.

Hij heeft nog geen seconde gemankeerd en dat kan je van coyote niet zeggen.

Keer nooit meer terug naar de rommel van coyote.

En dat maandelijks abonnement loopt ook op.

Gebruikers aantal staat op hetzelfde niveau.

 

80% van mijn klanten rijdt met coyote rond in hun wagen. Ik heb welgeteld al 1 wikango gezien.

Volgens mij ligt het aantal coyote gebruikers tientallen malen hoger dan wikango, en dat is toch wat er van belang is met dit soort systeem IMHO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 maand gratis? Dat wist ik niet... Hmmm dat verandert de zaak wel... bij nieuwe (na aftrek btw) zit ik bijna op de vraagprijs dus daarvoor moet ik het dan idd al niet meer doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Coyote is hier bekender omdat ze al jaren reclame maken over hun producten.

En het was dat of ten onder gaan.

Maar als speler zijn ze kleiner dan Wikango, Alerte Gps en staan ze op gelijke hoogte als Inforad.

Deze info komt uit het programma Automoto waar er wel elke aflevering iets om te doen was begin dit jaar.

Zelf ken ik er redelijk veel die van coyote naar Wikango zijn overgestapt.

 

Het nieuwste model van coyote bestaat bij de concurrentie al een 3 tal jaar, van een achterstand gesproken.

 

Wat ook al eens ter sprake is gekomen is dat de coyote gebruiker de meldingen het minst doorgeeft.

Maw ze willen allemaal de meldingen maar geven ze zelf weinig door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

80% van mijn klanten rijdt met coyote rond in hun wagen. Ik heb welgeteld al 1 wikango gezien.

Volgens mij ligt het aantal coyote gebruikers tientallen malen hoger dan wikango, en dat is toch wat er van belang is met dit soort systeem IMHO.

 

Ik heb een jaar met alle 2 rond gereden en in het begin waren er inderdaad meer maar sinds 2 jaar is dat zelfs hier gelijk hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Coyote is hier bekender omdat ze al jaren reclame maken over hun producten.

En het was dat of ten onder gaan.

Maar als speler zijn ze kleiner dan Wikango, Alerte Gps en staan ze op gelijke hoogte als Inforad.

Deze info komt uit het programma Automoto waar er wel elke aflevering iets om te doen was begin dit jaar.

Zelf ken ik er redelijk veel die van coyote naar Wikango zijn overgestapt.

 

Het nieuwste model van coyote bestaat bij de concurrentie al een 3 tal jaar, van een achterstand gesproken.

 

Wat ook al eens ter sprake is gekomen is dat de coyote gebruiker de meldingen het minst doorgeeft.

Maw ze willen allemaal de meldingen maar geven ze zelf weinig door.

Moeilijk te geloven ... wat België betreft.

 

Je bent er vet mee, met al die gebruikers, daar in Frankrijk. Zoals Bert zegt: ik ken niémand met eentje, buiten jij nu. En echt tientallen mensen met een Coyote. Je vindt ze ook in legio winkels, waar de Wikango niet (meer) ligt. Ook online shops zoals Coolblue leveren geen AlerteGPS/Wikango producten meer hier.

 

Dus: als wat je zegt klopt (ik weet het niet), dan zal dat voornamelijk in Frankrijk zijn. Daar zijn we hier, waar er (schat ik) veel meer Coyotes rondrijden, weinig mee. Ténzij Wikango ook van Coyote-netwerk gebruik kan maken, zoals hoger geopperd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid