Ga naar inhoud

Coyote of Wikango?


-krikke-

  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke raden jullie aan?

    • Nieuwe Coyote
      7
    • Wikango Max
      1


Aanbevolen berichten

 

Ik had het niet over de gebruikers in het buitenland.

Hier vind je hem toch in elke Krefel, Van Den Borre en noem maar op dus dat klopt ook al niet.

Vraag ook eens aan diegene die een Coyote hebben of ze nog een abo hebben op live meldingen.

Mijn vrouw heeft de onze ook lang gebruikt voor de vaste flitspalen en gevaarlijke plaatsen.

Zelf heb ik ze alle 2 een tijd gelijktijdig gebruikt want ik was ook niet meteen overtuigd.

Zoals bijna elke Belg alles neersabelt wat men niet kent (voorbeelden genoeg van) en een oordeel over alles heeft had ook ik mijn twijfels.

Na een tijdje was ik meer dan overtuigd en ging de voorkeur naar de Wik.

Ik wil hier geen betoog houden voor één product of een ander volledig afbreken maar vind het niet kunnen dat men een product neerhaalt die men nooit gebruikt heeft.

Vorig jaar zelfde periode is Coy trouwens nog in het nieuws geweest voor hun fraude wat gebruikers betreft.

Iedereen die ooit lid was (zoals ik) blijft een gebruiker ook al gebruik je het niet meer.

Misschien doen ze dat bij andere merken ook maar die zijn er dan nog niet op gepakt.

De na service van Coy is hier heel goed en gelukkig maar.

Het topic daarover op AF is even groot als dat van de Insignia. :)  

En anders koop je maar een inforad, dit zijn ook hele goede toestelletjes en goedkoper. (ook voor op de moto). ;)

Ik had er 4 en toch rij ik bijna nooit te snel. (gadget freak zeker)

Gebruik ze meer als extra controle om niet telkens naar de kant of naar de kilometerteller te moeten kijken .....ben als 2 X gepakt voor 2/uur te snel.

Koop waar jij u het beste bij voelt en voor de rest prettige feesten mannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gpsprevent&hl=nl

 

 

Dit snap ik dan niet.  € 5,49 voor 12 maanden live abo.  Kameraad van mij heeft dat ook op zijn Nexus 4.  En zelfs wanneer hij de GPS op zijn telefoon gebruikt werkt die app eigenlijk echt wel goed (gevarenzone's, flitspalen), telkens er een melding is komt het Wikango scherm er op.  HIj zweert ook bij Wikango.  Het is van hem dat ik gehoord heb dat Wikango een deel van de user database gebruikt van Coyote, hij heeft het dan weer van een ander gehoord, ZEER vaag dus wel.  Toen hij 's met mij mee was heeft hij zijn Wikango app gestart, en daar zagen we dus inderdaad dat hij maar telkens zo'n 20% minder verkenners had dan mij.  Wederom zeer vaag omdat ik los van hem niemand ken met een Wikango.  Het sterkt zijn verhaaltje mbt de Coyote userdatabase wel.

Ik veronderstel als we dit rechstreeks aan Marjan van Coyote zouden vragen dat ze (los of het nu waar is of niet) negatief zal antwoorden, ze gaan daar bij Coyote ook hun eigen ruiten niet ingooien hé.

De software lijkt goed ineen te zitten (zelfs op smartphone), de toestellen zijn inderdaad mooi afgewerkt, en toch blijf ik er énorm sceptisch over.  Hoe kan Wikango nu voor € 5,49 euro per jaar betrouwbaarheid en kwaliteit bieden ??

 

144 euro (12 euro / maand incl btw voor de coyote) vs 5,49 euro (wikango) per jaar ?!  Het heeft wel al meer dan 10.000 downloads.

Eerlijk gezegd als er kan bewezen worden dat dit ding even betrouwbaar is als een Coyote stap ik voor hetgeen die Wikango app maar kost ook over hoor, maar tot nu toe toch nog geen harde bewijzen gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gixxer, ge moet u niet zo persoonlijk aangevallen voelen! Ik ben blij dat ge zo content zijt van uw Wikango. Ik (en nog enkelen) vraag me gewoon af of de stelling klopt, gewoon omdat het in realiteit (maar dan zeer beperkt, nl. vriendenkring) zeer sterk andersom lijkt te zijn. Wat is daar verkeerd aan, aan zich vragen stellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Afgelopen zaterdag dan eindelijk tot in de winkel geraakt... Got myself a Mini Plus!

Komaan eh mannen! Verkennen tot ge er bij neer valt! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid