Ga naar inhoud

Zeeland Classic 2014 - 20/4/2014

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor de mensen die problemen hebben met de website, kunnen jullie even vermelden met welke browser en versie jullie surfen? En wat het probleem precies is?

Ik probeer de oorzaak te vinden, maar op mijn PC draait het perfect in firefox, chrome en internet explorer 9.

Ik heb wel al gehoord van iemand met problemen dat de site wel perfect werkt in internet explorer als je de pagina eens opnieuw inlaadt. Ik kan dus enkel dit aanraden momenteel voor zij die problemen hebben, maar ik probeer toch nog asap een oplossing te vinden smiley.gif

Als het niet zou lukken en je wil toch inschrijven, PM me dan:
- naam en voornaam
- geldig E-mail adres
- aantal passagiers
- type wagen

sorry voor het ongemak,
PJH

Geplaatst:

Ingeschreven en overgeschreven. Op chrome werkt het perfect

Geplaatst:

Wel geen bevestigingsmail gekregen, maar ik sta wel in de lijst, dus ik veronderstel dat het gelukt is  :)

Geplaatst:

Wel geen bevestigingsmail gekregen, maar ik sta wel in de lijst, dus ik veronderstel dat het gelukt is  :)

Het is in orde :) normaal zou je wel de mail moeten krijgen. De afzender is [email protected], misschien bij spam?

Anyway, je bent er zeker bij :)

Geplaatst:

Hier ook ingeschreven en betaald. Ik kijk er al naar uit.

Geplaatst:

Het is in orde :) normaal zou je wel de mail moeten krijgen. De afzender is [email protected], misschien bij spam?

Anyway, je bent er zeker bij :)

Hij zat idd bij de spam  :oops:

Geplaatst:

Vandaag 5x proberen in te schrijven met smartphone, omdat ik bij familie zit, maar lukte niet. Toen nog maar 26 auto's ingeschreven. Daarnet dan post van PJH gezien dat je ook via PM kan inschrijven, ik ben bezig met PM op te stellen, en kijk nog eens op de inschrijvingspagina, 50 wagens :facepalm:

Geplaatst:

We zijn volzet vrees ik :o en dat op minder dan 24 uur tijd!!!!

Bedankt voor jullie interesse :)

Voor zij die te laat zijn: op 10/4/2014 komen misschien plaatsen vrij als er mensen zijn die toch niet kunnen meedoen. Hou het dus in de gaten en steek een reminder in je GSM ;)

bedankt, PJH

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Just great, vannacht van Avantus te horen gekregen dat ik me ging moeten haasten met de inschrijving, ik zit nu op familiefeest en besluit me eerst en vooral in te schrijven en 't is nu al volzet... :-(

Geplaatst:

:(

kl*te dag om dat online te zetten hé :noparty:

Geplaatst:

Ik hoor het al, 'k zal een extra effort moeten doen voor dit forum :P

Eens zien wat mogelijk is in de komende dagen :) eerst feest vieren ;)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Moet passen, mijn petekind verjaart op 20 april (Pasen dit jaar)

Geplaatst:

Damn; volzet. 

Not again.  :(

Geplaatst:

te veel BMW's ingeschreven

Haha, 32 BMW's op 50 auto's. :D

Geplaatst:

We zijn volzet vrees ik :o en dat op minder dan 24 uur tijd!!!!

Bedankt voor jullie interesse :)

Voor zij die te laat zijn: op 10/4/2014 komen misschien plaatsen vrij als er mensen zijn die toch niet kunnen meedoen. Hou het dus in de gaten en steek een reminder in je GSM ;)

bedankt, PJH

Wat een gezeik. Om in te schrijven krijg je nog geen 24 uur, maar om te betalen krijgen ingeschrevenen 100 dagen de tijd, en mensen op de reservelijst moeten dan maar zo lang wachten, om te weten of ze dan nog eens 10 dagen later iets te doen zullen hebben, of niet...

Betaaltermijn van 10 dagen, lijkt me meer dan redelijk genoeg, zeker aangezien de mogelijkheid tot inschrijven nog geen 24u was.

Spijtig, slachtoffer van zijn eigen populariteit!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Damn, te laat gezien  :mellow:

Geplaatst:

te veel BMW's ingeschreven

Komt ervan als de rondrit op verschillende fora werd gezet, waaronder BimmerBoard  :P

Dit zijn fora's voor alle soorten auto's, dat een forum voor specifiek BMW --> veel BMW inschrijvingen. 

Jij had liever meer miseriedessen? "MB"man  :roll:

Geplaatst:

Dit is ook een forum specifiek voor BMW's hoor.

• Vind ik leuk 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in