Ga naar inhoud

Zeeland Classic 2014 - 20/4/2014

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De aller eerste afgewerkte versie, naast de drankkaart voor dit jaar.

IMG_0619.JPG

En nu hopen dat ze overal al het asfalt laten liggen :D

Aftellen :)

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Kijk er al naar uit! :)

Betaling trouwens al binnen gehad?

Geplaatst:

Als het niet op de site staat is het geld er niet. De site checkt 2 keer per dag. 'S morgens en 's avonds :)

Geplaatst:

Ik zeg het u! Er zijn er die in dat water gaan belanden!

Iedereen zijn zwembroek mee?

Geplaatst:

Wtf? :D

Geplaatst:

Ik dacht dat ook al, bochtje missen en het sop in :lol:

Geplaatst:

't gaat over de deltawerken voor iets é :D

Er zit maar 1 gevaarlijke bocht in eigenlijk :)

https://www.google.be/maps/@51.508736,3.807698,3a,75y,349.46h,89t/data=!3m4!1e1!3m2!1sCi-UmFyLz6cP5bCIvrgD6g!2e0

De route gaat hier rechts omhoog en net na de blinde heuvelrug ligt de baan altijd vuil en 't is een downhill brakingzone. De runoff area wil je niet verkennen :D

Geplaatst:

Kijk er al naar uit! :)

Betaling trouwens al binnen gehad?

Je pegels zijn binnen :) de site manueel gevraagd om eens te updaten :)

Geplaatst:

@@Miss wax-it ik zal mijn schipperspetje opzetten. Ben ik dan veilig?

Geplaatst:

Of je veilig bent hangt af van jouw rijkunsten. Zorg maar dat die pet niet voor je ogen valt!

Geplaatst:

die fazant is je niet goed bekomen hé, de vorige keer.

Geplaatst:

't gaat over de deltawerken voor iets é :D

Er zit maar 1 gevaarlijke bocht in eigenlijk :)

[url=https://www.google.be/maps/@51.508736,3.807698,3a,75y,349.46h,89t/data=!3m4!1e1!3m2!1sCi-UmFyLz6cP5bCIvrgD6g!2e0]https://www.google.be/maps/@51.508736,3.807698,3a,75y,349.46h,89t/data=!3m4!1e1!3m2!1sCi-UmFyLz6cP5bCIvrgD6g!2e0

De route gaat hier rechts omhoog en net na de blinde heuvelrug ligt de baan altijd vuil en 't is een downhill brakingzone. De runoff area wil je niet verkennen :D

Staat daar nota van in het roadbook?

Geplaatst:

Nee, omdat ik er van uit ga dat je niet aan 200+ over een blinde heuvelrug gaat op een baan die je niet kent? Misschien moet ik het vermelden :)

Ga je de rit weer 2 keer rijden op 1 dag? Dan heb je genot gehad van je 5 euro (toltunnel) om aan de start te geraken :D

Geplaatst:

Vanavond lopen de betalingen dicht :o Het ziet er naar uit dat er 9 wagens afvallen.

De vrijgekomen plaatsen worden daarna verloot dmv een klein quizje :)

Op naar 20 April :)

Geplaatst:

Ik kijk ernaar uit  B)

Zijn't 'driver's roads' of eerder 'cruisebanen'?

Geplaatst:

De focus bij rondritten van mij is altijd rijden, dus we mikken op het eerste.

De zeelandbrug waar we over moeten is wel even cruisen, gezien er trajectcontrole is. Verder is de Oosterscheldekering ook een stuk van 15km waarop je eerder zult cruisen dan knallen, gezien de aard van de baan.

Alle wegen zijn eigenlijk het cruisen waard, daar we door een natuurpark gaan en ook verschillende andere mooie wegen. De omgeving probeer ik altijd zo mooi mogelijk te kiezen :) Maar ik vermoed dat de meeste zullen bezig zijn met bochten nemen in al die natuurpracht :D

Geplaatst:

Jup, en ik wil samen rijden met je '02!

En er eens mee rijden ook :oops:

Komt in orde ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

De focus bij rondritten van mij is altijd rijden, dus we mikken op het eerste.

De zeelandbrug waar we over moeten is wel even cruisen, gezien er trajectcontrole is. Verder is de Oosterscheldekering ook een stuk van 15km waarop je eerder zult cruisen dan knallen, gezien de aard van de baan.

Alle wegen zijn eigenlijk het cruisen waard, daar we door een natuurpark gaan en ook verschillende andere mooie wegen. De omgeving probeer ik altijd zo mooi mogelijk te kiezen :) Maar ik vermoed dat de meeste zullen bezig zijn met bochten nemen in al die natuurpracht :D

Ok, zullen het weer voor scherprechter laten spelen dan :)

Geplaatst:

@@Mayonaise @@Alexis en @@Wax-it.be

Komen jullie af?

Mayo is er al zeker, alexis normaal ook dacht ik. Wax-it was nog niet zeker gezien het op pasen valt en ze dan eigenlijk naar de grootouders moeten ofzo iets :D Maar als hij beslist te komen is hij uiteraard welkom, hij sponsort namelijk een aantal dingen ;) denk dus niet dat ik hem ga weigeren :D

Ik hoop echt op goed weer :) 't is de afgelopen 2 weken zalig geweest in Zeeland.

10 graden en volop zon aub :) dan is het zicht goed, de sfeer in orde en de hoeveelheid fietsers nog redelijk laag :)

Geplaatst:

Mayo is er al zeker, alexis normaal ook dacht ik. Wax-it was nog niet zeker gezien het op pasen valt en ze dan eigenlijk naar de grootouders moeten ofzo iets :D Maar als hij beslist te komen is hij uiteraard welkom, hij sponsort namelijk een aantal dingen ;) denk dus niet dat ik hem ga weigeren :D

Ik hoop echt op goed weer :) 't is de afgelopen 2 weken zalig geweest in Zeeland.

10 graden en volop zon aub :) dan is het zicht goed, de sfeer in orde en de hoeveelheid fietsers nog redelijk laag :)

Ik hoop het ook, nog geen radiator :(

Geplaatst:

Laat dat quiz'ke maar komen!

Geplaatst:

Ik ben van de partij!! Zoek wel nog een copiloot die wat roadbook kan lezen. Tenzij ik zoals vorig jaar achter een meer onderlegd iemand kan rijden :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in