Ga naar inhoud

Zeeland Classic 2014 - 20/4/2014

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

is redelijk lang die zone. gaat niet lukken. zelfs de pug zou prijs hebben.

8500 meter en 80km/h.

Bij 80km/h doe je 22.222222 m/s, ofwel 0.045sec om 1 meter af te leggen. De trajectcontrole mag dus 382.5sec duren, als er geen correctie is.

Doen we daar de wax-it minuut bij, dan komen we op 322.5sec voor 8500 meter -> dan mag je dus amper 94.88km/h doen :(

Tenzij ik niet meer kan rekenen, dan mag je harder :D

Geplaatst:

Is het mogelijk om me iets te laten weten indien er nog een plaatsje vrijkomt? :)

Geplaatst:

8500 meter en 80km/h.

Bij 80km/h doe je 22.222222 m/s, ofwel 0.045sec om 1 meter af te leggen. De trajectcontrole mag dus 382.5sec duren, als er geen correctie is.

Doen we daar de wax-it minuut bij, dan komen we op 322.5sec voor 8500 meter -> dan mag je dus amper 94.88km/h doen :(

Tenzij ik niet meer kan rekenen, dan mag je harder :D

er zit een tweede meetpunt in : ter hoogte van het stuk brug dat open kan, zit er een 2e meting. Om rekening te houden of de brug open is of niet.

Geplaatst:

Slimme hollanders gvd

Geplaatst:

Slimme hollanders gvd

tja, maar voorbij dat punt kan je wel een sprintje trekken op de brug zelf (afhankelijk van de rijrichting natuurlijk).

Nu @@C_X zal wel bevestigen dat het veilig is om sprintjes te trekken in de Westerscheldetunnel, als je traag genoeg rijdt voor lange tijd.

Geplaatst:

:lol:

En wat een hemels kabaal, ne V8 versus ne 6 in lijn :D

Geplaatst:

ik genoot ervan met de ruiten open : super echt waar!

De diesels waren blij dat we eindelijk ons tempo hadden aangepast en ze ons konden bijhouden.

Geplaatst:

De Zeelandbrug. :inlove:

Altijd leuk zicht door die trajectcontrole. Tot rust komen. :inlove:

• 1 maand later...
Geplaatst:

Vandaag gaan verkennen daar het prachtig weer was :) De route nog eens doen met de kleine aanpassingen van de vorige keer. Ik heb denk ik IETS te snel gereden, want na 1u02min stond ik aan de tussenstop :') normaal moet je daar 1u30min tot 2uur over doen :D Meteen door gereden en veel fun gehad, het leek wel TE Vlot te gaan....

1932790_10152311433954479_942414900_o.jp

En dat was ook zo :s 7km van het einde was de baan plots weg. Wegenwerken dus, en dat 2 weken na de vorige verkenning waarbij ik ook al aanpassingen deed door werken :D

Gelukkig zijn de aanpassingen nu niet zo groot en zal ik er dus niet teveel werk meer mee hebben. Het is immers al de 4e keer dat ik het traject effectief moet veranderen en de 8e keer dat ik ging verkennen. Lastigste editie ooit :D Maar het komt wel goed :)

Geplaatst:

En ik was eigenlijk van plan om vandaag te testrijden voor jou maar heb moeten afzeggen door gezwollen enkels :( :( :(

Volgend weekend probeer ik opnieuw. Wel niet leuk dat je altijd zoveel moet aanpassen...

Geplaatst:

Zijn er al terug plaatsen beschikbaar door afzeggingen?

Geplaatst:

Rit is grotendeels door Nederland neem ik aan? Ivm Z platen.

Geplaatst:

JA

Geplaatst:

100% dit jaar :)

Hoeveel plaatsen vrij komen, dat weet ik nog niet. Maar de betalingen komen niet meer binnen dus ik vermoed toch een aantal.

Tenzij iedereen zou betalen wanneer ze de herinneringsmail zien die verzonden wordt op 31 Maart (althans, voor zij die een echt mailadres gebruikt hebben)

Geplaatst:

Gelieve mij op de hoogte te houden :).

Of kan er ingeschreven worden zodat je op een wachtlijst terecht komt?

Geplaatst:

Verdomde Z platen regelgeving. :(

Geplaatst:

Ik ben aanwezig met een MINI F56 Cooper S :)

Geplaatst:

Ik waarschijnlijk met een 2002 Baur, ipv mijn E34

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik moet even zien. Misschien is de Pagode al terug, maar ik vrees ervoor.

Dan zal het normaalgezien E-type 4.2 zijn, tenzij die nog steeds lastig doet (probleempje met koeling en remmen op dit moment).

V12 weet ik niet of die tegen dan ingeschreven gaat zijn.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Deze voormiddag nog eens gaan testrijden nadat ik fonny's opmerkingen verwerkt had. Inderdaad, opnieuw wegenwerken :'( Twee delen van de route zijn zelfs totaal niet meer bereikbaar daardoor. Eén stuk is ook enkel te omzeilen door een weg door een dorpje met een 7-tal drempels :( gelukkig zijn het geen scherpe en zal het wel te doen zijn. Ik rijd zelf met een lage auto en bij mij was het geen probleem.

Met nog 18 dagen op de teller en een vanaf morgen opnieuw drukke job begint het stilaan te spannen om eindelijk eens een afgewerkte route te hebben. Fouten en problemen zijn immers verboden bij mij.

Wat ik vooral erg jammer vind, is dat het niet meer mogelijk zal zijn om langs de dijk te rijden voorbij de Plompetoren. De dijk zelf bood een mooi zicht op de Oosterscheldekering, terwijl een bezoek aan de toren geen noodzaak is, maar toch ook eens leuk is om te doen (duurt 15 min, het is een leuke pauze die niet teveel rijtijd kost)

IMG_1331.JPG

Het zicht is er prachtig. Daarom ga ik de toren nog vermelden in het roadbook voor zij die willen, het is immers maar 400 meter afwijken van de route. Ik vermoed dat de meeste gaan willen rijden, maar je weet nooit dat er mensen zijn die eens willen kijken :)

Nog 2 sfeerbeeldjes:
IMG_1327.JPG

IMG_1328.JPG

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Moest jij dan niet werken deze voormiddag? :P

Geplaatst:

Moest jij dan niet werken deze voormiddag? :P

wss "ziek" hé

Geplaatst:

Zonde van de werken, maar verder was de rit echt top!

Ik heb er van genoten. :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in