jensdm 19 Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 Zoals vorig jaar Was er daar nen halve zot die ineens voor een auto sprong al gebarend dat iedereen trager moest rijden. Dan kunnen voortrijden en zag dat hij nog enkele dingen aan het roepen was.. Kwam misschien doordat er al een 40 tal wagens gepasseerd waren aan meneer zijn deur Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 7 januari 2014 Auteur Geplaatst: 7 januari 2014 Je moet natuurlijk wel snappen dat we soms zeer afgelegen banen doen. Die mensen zijn het gewoon dat er 5 auto's per week passeren, 50 a fond op 1 dag valt op Quote
jensdm 19 Geplaatst: 7 januari 2014 Geplaatst: 7 januari 2014 True! Kan die mensen ook wel begrijpen. Genieten van je oude dag, rustig in het zonnetje, de vogeltjes fluiten en dan ineens VRRROOOOOOEEEMMM VROEM VROOOOOOEEMM Quote
BWS 3.202 Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Zijn er toevallig al afzeggingen? 1 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 1 februari 2014 Auteur Geplaatst: 1 februari 2014 Ja maar nieuws daarrond komt nog wel Al extreem veel werk moeten steken in de editie van dit jaar. De route was af, maar niet vet genoeg. Dus een groot stuk zitten wijzigen. Daarna plots het nieuws dat de tussenstop niet meer akkoord was, gezien het op pasen valt (daar snap ik nu eens niks van, maar bon). Dan maar een andere stopplaats gezocht en dat bleek niet eenvoudig. Ik heb zelfs de route voor 75% mogen hertekenen om iets deftigs te vinden Inmiddels ééntje gevonden die perfect past bij de editie van dit jaar. Gezien het thema Deltawerken is, wou ik dus iets die iets te maken had met de Deltawerken. Water dus Als je de plaats voor 't eerst ziet denk je al snel "oei, een voetbal kantine", het gebouw heeft immers niet veel sex-appeal. Maar daarmee zijn alle negatieve dingen ook meteen gezegd Het is er echt nog gezellig zitten het uitzicht is super en de bediening zeer vriendelijk. Waar het precies is, dat blijft nog even geheim tot alles rond is Dit stukje 2 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 1 februari 2014 Auteur Geplaatst: 1 februari 2014 Ik ben nu trouwens bezig met het finaliseren van de route. Gezien ik de route volledig in mijn hoofd heb en ik de symbolen zelf uitteken, is alles zeer logisch voor mij om het plan te lezen. Daarom zoek ik, zoals bij alle rondritten, een aantal mensen die zin hebben om de route eens te gaan proefrijden en aantekeningen te maken waar nodig. Het kan immers voorvallen dat een situatie voor mij duidelijk is omdat ik ze al 10 keer zag, waar dit bij andere mensen de eerste keer is en het dus moeilijk/verwarrend zou kunnen zijn. Bovendien kan ik ook gewoon een fout maken Om zo'n zaken niet te moeten ontdekken op de dag zelf zoek ik dus een aantal mensen die het zouden zien zitten om eens te gaan testen Wat heb je nodig: - Een GPS of detailkaart van Zeeland, want als er een fout in zit moet je een klein beetje kunnen navigeren/zoeken om de route te kunnen verder zetten. En dus ook deftig te kunnen opschrijven wat er precies fout liep, welke weg je dan wel genomen hebt, enz. - Een co-piloot die een roadbook kan lezen. Een complete beginner zou het in principe moeten kunnen, want mijn doelpubliek ligt niet bij ver-gevorderden, maar enige ervaring is toch een pluspunt (omdat het dus nog niet op punt staat). - Een auto met volle tank en veel goesting - Een dagje tijd, bij voorkeur voor half maart Een auto of 2-3 is genoeg, mensen daar zin in hebben mogen hier reageren of PM'en Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 1 februari 2014 Geplaatst: 1 februari 2014 Een auto of 2-3 is genoeg, mensen daar zin in hebben mogen hier reageren of PM'en Je hebt post Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Hier ook interesse. Kan op de dag zelf niet mee en nota's nemen en herorienteren mag ook geen probleem zijn. ;-) Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Wel als er iemand wil meerijden voor de test kan dat ook, anders kijk ik wel eens rond. Passagier van vorig jaar was er niet echt tegen bestand, is zelf dan ook een rustige chauffeur Quote
Jerred 340 Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Ik heb daar ook wel zin in, was te laat om in te schrijven... Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Geplaatst: 5 februari 2014 Mij goed Dan heb ik genoeg mensen Quote
Gert-Jan 416 Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Mijn pa heeft ervaring in kaartlezen/bolleke pijl + een tankkaart Ik kan eens vragen of hij dat ziet zitten? Quote
BMWMB 12.349 Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Ik had ook graag meegereden met de Porsche. Mijn zoontje zal dan mijn copiloot zijn. Ik zie spijtig genoeg dat het volzet is. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Ik had ook graag meegereden met de Porsche. Mijn zoontje zal dan mijn copiloot zijn. Ik zie spijtig genoeg dat het volzet is. Wel als er iemand wil meerijden voor de test kan dat ook, anders kijk ik wel eens rond. Passagier van vorig jaar was er niet echt tegen bestand, is zelf dan ook een rustige chauffeur @@BMWMB : Jij mag ook rijden als je wil, dan lees ik wel de notes Quote
BMWMB 12.349 Geplaatst: 9 februari 2014 Geplaatst: 9 februari 2014 Als ik meerijd, dan is het met mijn zoon. Ik kan ongelooflijk genieten van zo'n momenten. Mijn passie delen met mijn zoon. Zo zalig! Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 11 februari 2014 Auteur Geplaatst: 11 februari 2014 Afgelopen zaterdag nog eens gaan testrijden en ook de tussenstop besproken en gereserveerd. Wat een dag :') Het was de eerste testrit van mijn nieuwe route, want de oude is in het water gevallen doordat de vorige tussenstop ons heeft laten stikken. Dit is dus al de 3e route voor de Zeeland Classic van dit jaar die ik maak en test Maar zo blijven we bezig Al na amper 10km hadden we een vermoeden dat er een fout in het roadbook zat. Ik was een straat ingereden en mijn co-pilote zei "na 1km rechts". Ik reed 1km, dan 1,1...dan 1,3... geen straat te zien. Hmmm bizar. Het roadbook eens bekeken en gezien dat het niet 1, maar 0,1 was. Dus een plekje gezocht om te draaien. Ik zag een mooi stukje nat gras die dienst deed als brugje over een gracht om een weiland te kunnen bereiken. Dat lag mooi vlak en zag en goed uit -> perfect Ik rij er op, zet de auto in achteruit en.... no traction De ESP en de rest van de kerstboom gingen aan het flikkeren en daar stond ik dan 10 minuten gingen voorbij waarbij alle mogelijke methods werden toegepast. Van zacht proberen vertrekken tot de auto doen schommelen tot links en rechts sturen... niks hielp De eco-bandjes kregen maar geen grip -> bummer Gelukkig was er een vriendelijke nederlander met een trekkoord en die had ons er uit in no-time. Dat gras was eerst nog mooi, nu dus iets minder Het zag er ongeveer zo uit: Maar het goeie nieuws: geen fout in het roadbook Dan maar verder gereden, alles verliep vrij vlekkeloos tot we aan het adres van de tussenstop kwamen, want daar was helemaal niks te zien gewoon een lege straat De straat 3 keer afgereden, en maar zoeken en zoeken... niks te zien Dan maar hun website er bij genomen en daar gelezen dat je het helemaal niet kunt zien van op de straat zelf, het restaurant staat op het strand. Gezellige leuke locatie die perfect bij het thema van dit jaar past Het ziet er uit zoals een voetbalkantine, maar binnen is het gezellig zitten en de verse soep is super lekker Na een half uurtje verder gereden, plotseling een zondvloed van je welste. Ideaal, dan moet ik de modder niet meer af de auto wassen En nog geen 3 minuten daarna was dat ook alweer gedaan. De rit werd dan verder gezet met een mooie zonsondergang met in de verte meer bliksem en onweer, een spectaculair zicht De Zeelandbrug, alwaar wij over gaan rijden (80km/h, trajectcontrole ) En niet veel later, hagel met een diameter van 2 centimeter ofzo Het wordt vet 1 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 11 februari 2014 Auteur Geplaatst: 11 februari 2014 Voor de nieuwsgierigen, de tussenstop is hier: http://goo.gl/maps/n6abM Quote
RRD 9.535 Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 Waanzinnige garnaalkroketten vorig jaar op de tussenstop. Regel het. Quote
Alexx 3.766 Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 Ik kijk er naar uit. Knallen!!!! Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 De Zeelandbrug, alwaar wij over gaan rijden (80km/h, trajectcontrole ) Dude, dat is toch geen probleem als we met genoeg zijn. We stoppen 50m voorbij het eerste meetpunt, en daar staat iemand die dan spurtjes lanceert nadat je eerst 1min hebt moeten wachten. Fast And Furious style 2 Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Dude, dat is toch geen probleem als we met genoeg zijn. We stoppen 50m voorbij het eerste meetpunt, en daar staat iemand die dan spurtjes lanceert nadat je eerst 1min hebt moeten wachten. Fast And Furious style is redelijk lang die zone. gaat niet lukken. zelfs de pug zou prijs hebben. Quote
ScoobySteve 866 Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Gelieve trajectcontroles goed aan te duiden in het roadbook Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.