Ga naar inhoud

20k € nieuwe wagen of recente 2dehands.


Ice_Ken

Aanbevolen berichten

het is de bedoeling dat wij er zolang mogelijk mee rijden, die volvo's zijn al 3 jaar oud trouwens, die audi's al 5, toch graag even lezen voor iets te posten. Mijn vriendin ziet zo'n grote wagen niet eens zitten. Ik wel, maar je moet rekenen dat zij van een pixo komt. Mss eens kijken naar een A3 sportback.

Ik wil een zeer recente wagen omdat we er graag lang mee willen rijden, de kosten aan een wagen komen vooral met km's/tijd. Dus maximum 2 jaar/30 000KM.

Koop dan nieuw. Natuurlijk zijn de "koopjes" te doen bij de merken die jij al van in het begin uitsluit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe Seat Leon ST vind ik wel knap.

Geen idee of €20k daarvoor volstaat.

 

Goede suggestie!

 

Neen, dat denk ik niet.

 

Topicstarter schiet het af

 

 

Goede suggestie!

 

kijkt dat lijkt er meer op! FF offerte gaan vragen zowiezo!

ik hoop enkel dat de pixo in aanmerking komt voor de overname(onlangs van nummerplaat verandert).

 

Topicstarter schiet het niet meer af.

 

Zoek het anders zelf even op wat iets kost, de suggestie stond hier al heel lang in het topic. Maar niemand leest natuurlijk je openingspost tegoei :ninja:

 

En pas de dt vaut ook even aan, leest prettiger  :!:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk nog steeds niet dat 20k volstaat voor nieuwe leon st die een beetje uitgerust is. maar goed dat zullen we moeten afwachten met die offertes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan goed zijn dat FIAT absoluut je favoriete merk niet is.

 

Maar wij rijden dit merk privé en hebben met geen enkel model echt kosten gehad (tenzij de barchetta van 14 jaar oud)

Bravo stond in de ADAC statistieken zelfs boven de Golf en A3 in z'n segment

 

http://www.fiat.be/be/nl/promoties

 

Fiat Bravo 1.6 diesel met:

- Airco

- Stuur + pook in leder

- Radio CD

- Alu velgen

 

voor 14.990 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan goed zijn dat FIAT absoluut je favoriete merk niet is.

 

Maar wij rijden dit merk privé en hebben met geen enkel model echt kosten gehad (tenzij de barchetta van 14 jaar oud)

Bravo stond in de ADAC statistieken zelfs boven de Golf en A3 in z'n segment

 

http://www.fiat.be/be/nl/promoties

 

Fiat Bravo 1.6 diesel met:

- Airco

- Stuur + pook in leder

- Radio CD

- Alu velgen

 

voor 14.990 euro

hm nee, dan zou ik eerder voor een alfa kijken, wachten op de 156. Razend knappe wagens, reputatie is helaas niet wat het moet zijn.

Juist een guiletta geconfigd, 30k. Damn :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aja, is 2j oud echt de limiet?

Volgens mij zijn er echt goeie voertuigen te vinden die ouder zijn, minder kosten maar ook meer kilometers. Maar alles hangt dan af van hoe die gereden zijn en hoe de auto onderhouden is.

 

Even ter contrast. Momenteel rijd ik met een auto van 19j oud. 1800cc benzine, 396 000 km's. 

Heeft altijd lange afstanden gedaan en daardoor minder afgezien. Van de kosten die gaan komen heb ik geen flauw idee, maar met de aankoopprijs = die van het oud ijzer, heb je wel wat marge.
Ik weet dat het eerder de omgekeerde redenering is dan diegene die jij maakt, maar ik geef het even mee om dingen in perspectief te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

156? Bedoel je niet de 159?

Heb ik 3jaar gehad als firmawagen en beviel me!

Moet wel eerlijk zijn en je vertellen dat ik rond 100.000km de versnellingsbak heb moeten laten vervangen incl. koppeling.

Mijn wagen was wel getuned door Squadra maar volgens Buga in Wijnegem had dat er niets mee te maken want viel ook soms voor met niet getunede exemplaren...

 

hm nee, dan zou ik eerder voor een alfa kijken, wachten op de 156. Razend knappe wagens, reputatie is helaas niet wat het moet zijn.

Juist een guiletta geconfigd, 30k. Damn :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid