Ga naar inhoud

Porsche 997/991 of F82 M4


toere

Aanbevolen berichten

Goe zot voor nen bmw :blink:

Zitten wel veel (teveel) opties op die de prijs serieus in de hoogte schieten he...

is toch nog altijd een M3 die denk ik zijn mannetje wel kan staan naast een Porsche 991 die nog meer kost.

 

En veel opties is altijd goed voor de 2de-hands koper he :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem, maar is ook niet de bedoeling van er 10 jaar mee te rijden hoor :D

Voorlopig is de M3 bijhouden de beste/goedkoopste optie

En de VAA? Of staat die kar privé?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toere, als je eens met een Porsche rijdt, dan wil je geen M3 meer. Dat rijdt zoveel puurder en voelt zoveel mechanischer aan dan eender welke BMW. Ook is de sfeer in zo'n 911 van een heel ander niveau dan in een M3. Uiteindelijk zit je in hetzelfde interieur als de 420d van je buur. 

Aangezien je nu al zoveel jaren in een M3 hebt gereden, zou ik zonder enige twijfel een 911 kiezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toere, als je eens met een Porsche rijdt, dan wil je geen M3 meer. Dat rijdt zoveel puurder en voelt zoveel mechanischer aan dan eender welke BMW. Ook is de sfeer in zo'n 911 van een heel ander niveau dan in een M3. Uiteindelijk zit je in hetzelfde interieur als de 420d van je buur.

Aangezien je nu al zoveel jaren in een M3 hebt gereden, zou ik zonder enige twijfel een 911 kiezen.

Niet vergeten dat ik regelmatig het geluk heb om met Porsche te rijden he, en klopt ...daarin moet ik u zeker gelijk geven. Kwa looks zou ik toch voor de nieuwe M3 gaan, gaat zeker veel exclusiever zijn dan de zoveelste 991 die er binnen 2 jaar gaat rondrijden, of het moet een "speciale" Porsche zijn zoals de nieuwe Targa of een GT3.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Smaken zijn persoonlijk, en de nieuwe M3 is een schoon ding, daar niet van, maar met de 991 zou ik het niet erg vinden als iedereen met zo een ding zou rijden hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is me toch ook wat AM-populisme: 'de zoveelste 911 die gaat rondrijden', 'Porsches zie je op elke hoek van de straat'.

 

In deze streek in W-Vl zie je relatief veel dure auto's, en zelfs hier staan zie niet 'op elke hoek van de straat'.

 

Hoeveel rijden er op AF? Op dit forum AM?

 

Eerst klagen over steeds zottere prijzen 150k€+ en dan zeggen dat het maar een Porsche is die je overal ziet?

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is me toch ook wat AM-populisme: 'de zoveelste 911 die gaat rondrijden', 'Porsches zie je op elke hoek van de straat'.

In deze streek in W-Vl zie je relatief veel dure auto's, en zelfs hier staan zie niet 'op elke hoek van de straat'.

Hoeveel rijden er op AF? Op dit forum AM?

Eerst klagen over steeds zottere prijzen 150k€+ en dan zeggen dat het maar een Porsche is die je overal ziet?

997 zie toch super veel als je vergelijkt met de E92 M3? 991 nog niet klopt ...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan wel in het interieur van de 420d, ergo 316d willen zitten... Al spreek ik voor m'n beurt want heb nog niet kunnen ervaren in hoeverre ze de meubelen ( :D ) hebben kunnen redden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

997 zie toch super veel als je vergelijkt met de E92 M3? 991 nog niet klopt ...

Hangt er vooral vanaf in welke streek je woont denk ik. Waar ik woon zie ik zelden een 997, terwijl er 7-8 M3's rondrijden (in een klein stadje als t'mijne valt dat op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid