Ga naar inhoud

Porsche 997/991 of F82 M4


toere

Aanbevolen berichten

Doe mij maar de 991 hoewel ik de M4 ook geen straf zou vinden. Achterbank in de bmw zal wel comfortabeler zijn dan in de porsche dus als er kids meemoeten af en toe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mij maar de 991 hoewel ik de M4 ook geen straf zou vinden. Achterbank in de bmw zal wel comfortabeler zijn dan in de porsche dus als er kids meemoeten af en toe...

persoonlijk zie ik een porsche niet als daily... zeer mooie auto maar ik verkies de M4... 

 

Natuurlijk een porsche is nog altijd iets mooi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt te zien wat je definitie van daily is natuurlijk, en of je nog karren thuis hebt staan.

Je kan ook omgekeerd redeneren. Als je 99% van de tijd toch alleen zit kan je beter als daily een 911 kopen, en een praktische goedkope auto ernaast voor als je eens boodschappen moet doen of met meer dan 2 volwassenen weg moet.

 

Ik zie dat thuis ook. Ik heb een auto met achterbank, maar het aantal keren dat daar effectief een volwassene heeft gezeten de laatste 3 jaar kan ik op 1 hand tellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mij maar de 991 hoewel ik de M4 ook geen straf zou vinden. Achterbank in de bmw zal wel comfortabeler zijn dan in de porsche dus als er kids meemoeten af en toe...

 

Zou je er een tripje mee naar de champagnestreek kunnen mee doen of passen er heel grote dozen in die je bij Dreamland of een andere speciaalzaak voor buitenspeelgoed kan kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt te zien wat je definitie van daily is natuurlijk, en of je nog karren thuis hebt staan.

Je kan ook omgekeerd redeneren. Als je 99% van de tijd toch alleen zit kan je beter als daily een 911 kopen, en een praktische goedkope auto ernaast voor als je eens boodschappen moet doen of met meer dan 2 volwassenen weg moet.

 

Ik zie dat thuis ook. Ik heb een auto met achterbank, maar het aantal keren dat daar effectief een volwassene heeft gezeten de laatste 3 jaar kan ik op 1 hand tellen.

Dat is heel zeker juist. Ik keek dan ook vanuit mijn situatie. Met zo'n 991 kan ik niet naar klanten rijden. Met een M3/M4 daarentegen wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind zo'n M3/M4 schreeuweriger dan de sobere lijnen van een 997/991.

En ik vind deze M dat nog meer hebben dan zijn voorgangers. De vorige vond ik subtieler.

Maar idd in de ogen van de doorsnee belg steekt zo'n Porsche wellicht meer de ogen uit als je er bij klanten mee toekomt.

 

Dat is heel zeker juist. Ik keek dan ook vanuit mijn situatie. Met zo'n 991 kan ik niet naar klanten rijden. Met een M3/M4 daarentegen wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een BMW is aanvaard. Een Porsche 911 veel minder. 

Klopt,

 

Gelukkig moet ik nooit naar klanten met mijn auto, en voor naar het werk te gaan heb ik nu mijn camionetje he :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid