Ga naar inhoud

Mercedes V-Klasse


Gast

Aanbevolen berichten

Mercedes-V-Klasse-05.jpg

 

Mercedes-V-Klasse-06.jpg

 

Mercedes-V-Klasse-08.jpg

 

Mercedes-V-Klasse-09.jpg

 

Mercedes-V-Klasse-07.jpg

 

Mercedes-V-Klasse-03.jpg

 

Mercedes-V-Klasse-02.jpg

 

Mercedes-V-Klasse-01.jpg

 

De V-Klasse is in drie verschillende lengtes te krijgen (van 4,90 m tot 5,37 m), met de keuze uit twee uitrustingslines (V-Klasse en V-Klasse AVANTGARDE). In eerste instantie wordt hij geleverd met een Euro 6 2,1-liter viercilinder turbodiesel met variabele turbogeometrie, die afhankelijk van de uitvoering 136 pk / 330 Nm, 163 pk / 380 Nm of 190 pk / 440 Nm levert.

De aansturing gaat via een handbak of de de 7G-TRONIC PLUS transmissie met DIRECT SELECT schakelmogelijkheid aan het stuur. Via de AGILITY SELECT functie vier rijmodi: Economic, Comfort, Sport of Manual. De respons van gaspedaal en transmissie worden op basis hiervan aangepast, bijvoorbeeld door tijdelijk iets meer pk en koppel te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt mooi voor een bus. Ultiem reisvoertuig lijkt me. Alleen geen 6 cilinders meer?

dat komt nog wel, denk ik...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig interieur voor een camionette  :lol:

Zal ook wel een aardige prijs aan vasthangen, daarmee dat ik me afvraag wie dit in godsnaam zal kopen..

 

luxe taxiservices misschien? Maar dit moet je toch niet kopen om op reis te gaan ofzo, er zijn betere alternatieven..

 

Het is en blijft een camionette hé ( al vind ik camionetten wel cool :ninja: ) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt mooi voor een bus. Ultiem reisvoertuig lijkt me. Alleen geen 6 cilinders meer?

 

 

dat komt nog wel, denk ik...

 

Dacht van niet hoor. Zijn grootste concurrent doet het ook al een tijdje met enkel viercilinders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig interieur voor een camionette  :lol:

Zal ook wel een aardige prijs aan vasthangen, daarmee dat ik me afvraag wie dit in godsnaam zal kopen..

 

luxe taxiservices misschien? Maar dit moet je toch niet kopen om op reis te gaan ofzo, er zijn betere alternatieven..

 

Het is en blijft een camionette hé ( al vind ik camionetten wel cool :ninja: ) 

 

Iedereen die met een Viano rijdt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen die met een Viano rijdt....

 

Dit lijkt me toch nog een pak duurder dan een Viano te zijn toch? En hoeveel Viano's rijden er rond in België  :roll: ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lijkt me toch nog een pak duurder dan een Viano te zijn toch? En hoeveel Viano's rijden er rond in België  :roll: ?

 

Is de opvolger van de Viano....

Link naar reactie
Delen op andere sites

persoonlijk vind ik mijn viano knapper van exterieur , het interieur daarentegen is wel super knap en de elektrische koffer zou ik al dadelijk nemen .

Ik vrees idd ook wel dat er een serieus prijskaartje gaat aanhangen .. de vorige kost in avantgarde uitvoering ook al 50K zonder btw .. en hier heb je dan al de snufjes van de personenwagens die je er kan biijnemen ....

Is eigenlijk ook zonde om hem dan lichte vracht te zetten en dat luxe interieur voor de helft in de koffer te zien verdwijnen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

TOP! Hopelijk binnen enkele jaren als nnc in Lichte Vracht! Veel luxe, veel plaats, aangename motor, 5 zitpl, weinig biv, weinig tax!

 

Zet hem hier maar af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exterieur is gatlelijk, maar dat interieur is :inlove:

ik volg.

 

verschrikkelijk lelijk vanbuiten maar vet vanbinnen. al zal dat wel met de nodige opties zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TOP! Hopelijk binnen enkele jaren als nnc in Lichte Vracht! Veel luxe, veel plaats, aangename motor, 5 zitpl, weinig biv, weinig tax!

 

Zet hem hier maar af!

en 90 op de autostrade!

:party::noparty:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid