Ga naar inhoud

Audi S1 en A1 facelift


Gast

Aanbevolen berichten

230pk dacht ik en standaard quattro.

Zelfde blok als die Polo WRC dus chippen naar 305pk :D

Klopt volgens deze press release: klik

 

2.0TFSI met 231 PK en 370 Nm.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens benieuwd naar de prijs, zoals ik al in het andere topic zei: je moet maar eens net 50k neergeteld hebben voor de A1 Quattro (recent 2 exemplaren zien rijden in de bergen, vet ding!). Enorm fan hiervan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Preise beginnen bei 29.950 Euro für den Audi S1 und bei 30.800 Euro für den Audi S1 Sportback.

 

http://www.auto-motor-und-sport.de/news/audi-s1-auf-dem-genfer-autosalon-2014-a1-power-zwerg-mit-231-ps-4050641.html

 

Als je daar even veel korting op krijgt als op een S3 is dat toch wel een aanvaardbaar niveau bang-for-buck IMO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel korting krijg je op een S3 mss? Toen ik ging horen 6,5% ..

Je mag bij VAG natuurlijk nooit vergelijken tussen België en Duitsland omwille van Dieteren, maar in Duitsland zo'n 12%. Audi zou ik quasi zeker niet in België kopen eerlijk gezegd.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan blijkbaar ook een kleinere spoiler krijgen, vind ik persoonlijk een stuk mooier.

ceee1494a20e95b3a61974e9f1ddd72b.jpg

Ding ziet er vet uit, I like it a lot. Perfecte stadsflitser, imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Audi S1 beschikt over een sportief klinkende 2.0 TFSI turbomotor met 231pk (170kW) en een koppel van 370Nm. De prestaties zijn indrukwekkend: de S1 sprint in 5,8s van 0-100km/h (S1 Sportback: 5,9s) en de topsnelheid bedraagt 250km/h. Ondanks deze prestaties blijft het gemiddelde verbruik beperkt met 7,0l/100km (CO2: 162g/km) voor de S1 (S1 Sportback: 7,1l/100km, 166g CO2).

 

7f40d680d613ef7dcc17946091fe80cdc16921f6

 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid