Ga naar inhoud

2015 Renault Twingo


Gast

Aanbevolen berichten

De Twingo die qua opbouw niet meer van zijn voorganger had kunnen verschillen. De motor ligt namelijk achterin, en drijft de achterste wielen aan. Franse frivoliteit die wel eens heel leuk kan gaan uitpakken.

Renault heeft de Twingo in samenwerking met Daimler gebouwd. De Fransoos staat daarom op hetzelfde onderstel als de toekomstige Smart ForFour. Maar zoals gezegd, dit vijfdeursje heeft zijn klein bementen motor, waarschijnlijk de drieclinderige 0.9 TCe, achterin liggen. RWD in het A-segment, een applausje waard.

:party:

 

renault-twingo-achterwielaandrijving.jpg

 

Renault-Twingo-.jpg

 

Renault-Twingo-2014-gelekt.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

knap precies een 500tje. 

 

nu ook nog een wind maken zoals weleer (en het doortrekken zoals bij de 500c) en ik ben verkocht.

al vrees ik voor de kofferruimte. :D tenzij ze vanvoor ook koffer hebben zoals de oude 500 of de skoda rapid indertijd. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

daarmee dat ik zo reageer. :D

een fiat 500c past dus moet dit ook passen. al denk ik dat de fransoos duurder dan de fiat zal worden, en dan heb ik liever het origineel.

 

daarnet aan sally laten zien.

"best mooi, en dan krijgen we misschien nog meer geld van de clio ook bij overname. tegen dat hij hier leverbaar is is het terug autosalon en kan je trouwens ook niet zo'n wagen bestellen als demo? (bestellen en 6m in de garage laten)"

ze zag het al direct zitten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd is gemakkelijker voor mij aangezien ik hem met zijn poep tot tegen de muur zet.

kijk, mocht ik nu verstand van excel hebben, ik was al bezig.

 

 

zie ook net dat er klapraampjes a la 3deurs inzitten. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een UP en een C30 hebben seks gehad!

Ziet er wel guitig uit

 

Volvo C30? In dat geval zie ik echt de gelijkenis niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tof dingetje!

 

Maar inderdaad Abarth 500 invloeden all over the place, voorbumper, kleur, zijspiegels, velgen, etc.

motor van achter is dan ook de grootste invloed v/d Abarth :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

was/is een adam niet veel duurder?

er zijn nog geen prijzen gekend van deze natuurlijk, maar ik dacht dat een adam (als je hem deftig zet) wel wat kost.

en deze zal toch goedkoper zijn vermoed ik, omdat hij anders te dicht bij de clio zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid