Ga naar inhoud

2015 Renault Twingo


Gast

Aanbevolen berichten

Adam blijft de knapste onder de klein mannen.

 

Je kan oogkleppen ophebben... maar dit slaat nu toch wel alles :D

 

Adam is imo de minst gelukte premium A-segmenter...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil dit echt hebben! Ideaal stadsautootje en hij schudt eindelijk dat vrouwelijk gehalte af.

 

Eentje in het babyblauw voor u dus!  :)

 

Hij ziet er veel beter uit dan z'n voorganger, maar echt mannelijk kan je dit toch niet noemen hé?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie nu pas dat het ding RWD is, gaat dolletjes zijn om menig huisvrouw achterstevoren te zien gaan   B)

nu serieus: geef dat een 130-tal pk zoals de voorganger en je hebt echt een leuk speeltje voor (hopelijk) weinig geld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien dit idd grotendeels gericht is op mensen die niet veel met rijden hebben vrees ik ook wat dat ze hem redelijk onderstuurd gaan maken.

maar op een RS zal de afstelling wellicht wat sportiever zijn, mag ik hopen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

renault-twingo-2014-015.jpg

 

renault-twingo-2014-016.jpg

 

renault-twingo-2014-018.jpg

 

renault-twingo-2014-020.jpg

 

Achterin ligt een SCe 70 of een Energy TCe 90. De eerste is een atmosferische driecilinder met een cilinderinhoud van 999 cm3, die 70 pk (51 kW) en maximaal 91 Nm levert. De TCe 90 heeft 100 cc minder, maar levert dankzij een turbo 90 pk (66 kW) en 135 Nm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je die kleuren weg laat en dat gewoon in glanzend zwart neemt is het nog wel mooi denk ik.

 

Het zal beter zijn ja, mooi weet ik niet. Maar ik vind zo belachelijk dat ze van die kinderachtige ( met de kleuren ), kitscherige interieurs maken die binnen 10 jaar ook volledig 'uit de mode' zullen zijn. 

 

Als ik kijk naar het interieur van mijn moeder haar toyota rav4 ( > 10 jaar oud nu ), dan is dat interieur minder fancy, maar blijft tijdloos en deftig, volwassener. Beetje zoals het interieur van de gt86 nu, saai maar degelijk.

 

Liever zoiets dan bijvoorbeeld die plastieken dingen op het stuur van die Twingo, jakkes!  :tct:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel waar ja, van die gekleurde interieurs verouderen echt slecht.

 

Ik vraag mij ook af waar dat bakje voor de pook voor dient. Als je een beetje een bocht neem valt daar toch alles uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Zotte draaicirkel  :o

Ik vind het wel een leuk karretje, wel jammer van al dat gekleurd plastic in het interieur, oogt cheap vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid