Ga naar inhoud

BMW 2 Reeks Active Tourer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals in het filmpje van AutoWeek... Ga jij nu een M3/M4 scheef bekijken omdat BMW een FWD 2-reeks busje heeft?

Nee, maar binnen een paar jaar is het gedaan met een 1 of een 2 te kopen met RWD, door zo een fratsen. En dat is WEL jammer.

Zaterdag eens zo'n 218i gereden en ondanks ik er een afkeer van had (busje, 3cyl, FWD,...) moet ik eerlijk toegeven dat dit eigenlijk zo slecht nog niet rijdt hoor...

And so it begins ...

Had hij een M pack? :D

Geplaatst:

De 225i die ik mee heb gehad was 52k :D

Voor 10k minder heb je een m235i als je wat zoekt :D

Geplaatst:

Ok, maar een active tourer is ook:

• ruimer
  • fiscaal vriendelijker
  • beter imago
  • veiliger (geen rwd)
  • nieuwer

Gr

jan met de pet

Geplaatst:

Voor 10k minder heb je een m235i als je wat zoekt :D

Daar kunde ni mee naar den Ikea!

En hoeveel kost die dan catalogus? :D

Geplaatst:

:lolz: Nog ni aan gedacht maar idd, you're fucked. :lolz:

Geplaatst:

Op de facebook pagina van BMW

"De eerste BMW 2 Reeks Active Tourer koppelt het ongeëvenaarde BMW rijplezier aan een verrassende functionaliteit. De ideale wagen om elke dag al uw plannen te realiseren."

zucht ...

Geplaatst:

Ga anders eens bij Porsche kijken welk gelul ze allemaal spuien over de Macan en de Cayenne. Je zou bijna gaan geloven dat het GT3 concurrenten zijn :D

Geplaatst:

"De eerste BMW 2 Reeks Active Tourer koppelt het ongeëvenaarde BMW rijplezier aan een verrassende functionaliteit. De ideale wagen om elke dag al uw plannen te realiseren."

zucht ...

Tja, corporate talk. Zo gaat dat nu eenmaal. Ze moeten er gewoon een beschrijvingetje op kunnen plakken en meestal zijn die ietwat onnozel.

Geplaatst:

zucht ...

Mij hebben ze een brochure opgestuurd met die onzin in. Targetting fail, direct de vuilbak in.
Geplaatst:

Er stond een 2 AT op de parking van de ring vrijdag.

De wereld is omzeep

Geplaatst:

Vandaag in het echt gezien. Gadverdamme dat is lelijk.

Gisteren een testkar van Verstraeten gezien in Oostakker, je moet het als BMW-verkoper maar verkocht krijgen :lol:. De B van MB ziet er 1000x beter uit.

Geplaatst:

toch niet moeilijk...

"ziehier, de perfecte oplossing. U wil een statussymbool waarin u toch de boodschappen en de kids krijgt? Geen probleem. Bovendien heeft deze een opbergvak waarin uw sandalen passen"

done :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik hoop maar dat het geen chaufeurs zijn met het dacia duster syndroom.

Blijf van dat linkervak af!

Geplaatst:

Mijn nichtje wil er zo één, in vervanging van haar B-klasse - die nu op een goede twee jaar 180.000 km heeft. Ze wou al langer een BMW maar durfde niet, omwille van de achterwielaandrijving [emoji33]

Geplaatst:

Gisteren een testkar van Verstraeten gezien in Oostakker, je moet het als BMW-verkoper maar verkocht krijgen :lol:. De B van MB ziet er 1000x beter uit.

Moest ik BMW verkoper zijn, zou ik ze gewoon een B-klasse aansmeren. :D Wat een gedrocht die 2 AT, hopelijk flopt die hard maar ik vrees ervoor sinds er een BMW logo ophangt...

Geplaatst:

Ik hoop maar dat het geen chaufeurs zijn met het dacia duster syndroom.

Blijf van dat linkervak af!

Misschien is dat de ideale klantenbasis. Dan kun je ze wijsmaken dat ze nu eindelijk op dat vak mogen :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

toch niet moeilijk...

"ziehier, de perfecte oplossing. U wil een statussymbool waarin u toch de boodschappen en de kids krijgt? Geen probleem. Bovendien heeft deze een opbergvak waarin uw sandalen passen"

done :D

Perfect voor jou binnen enkele jaren ;D

Geplaatst:

Perfect voor jou binnen enkele jaren ;D

Dat gaat er niet afkunnen als hij zijn huis gekocht heeft. Het zal een 308SW worden van de firma :D

• 5 maanden later...
Geplaatst:

M'n eerste gezien in 't wild, op gewone Belgische platen, in Frankrijk.

Zag mij er een eerder karig uitgeruste versie uit, en stak in een vreselijk bruinbrons"greige" metallic tint.

Wat een verschrikkelijk lelijke auto. :sick:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Leveringen zullen nu wel volop bezig zijn, aangezien ik ze al vaak tegenkom op de weg.

De achterkant valt eigenlijk nog wel mee voor een monovolume, maar de rest is echt wel verschrikkelijk lelijk.

Geplaatst:

Vreselijk, zo lelijk als je die tegenkomt, pfff

Geplaatst:

Vandaag was er iemand aan het vertellen dat z'n nieuwe auto bijna ging binnen komen.

ik: "Wat heb je besteld?"

hij: een 2-reeks

ik: ah een busje dus

hij: :o neen das geen busje........stilte.......beeld zonder klank

:lolz:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Verkoopt als zoete broodjes bij de silver agers.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in