Gast wooter Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Waar is de tijd dat iedereen moord en brand schreeuwde toen BMW aan de diesel ging. En vervolgens leasde iedereen zich een x18d Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Ach man, jij was ook zo De gevaren van het internetwereldje vs realiteit 1 Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Niet te vergeten dat een 518d niet mee kan met mijn 318is'je Super! Dan kan die persoon zich de volgende dag bij mij melden voor een upgrade Quote
tuscani 11.816 Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Tis echt. Degene ik meehad van MB Benelux zou 50k geweest zijn een v-klasse van 50K vergelijken met een 2busje van 42K Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 een v-klasse van 50K vergelijken met een 2busje van 42K Het ging over dure busjes waarop @@Dimitri zegt: Je moet eens een V-klasse configureren waarop ik daarna nog eens antwoord van degene die ik reed was 50k. Ik vergelijk dat toch nergens met bovenstaand Kia Active Tourer ding? Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 De 225i die ik mee heb gehad was 52k Quote
tuscani 11.816 Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Het ging over dure busjes waarop @@Dimitri zegt: Je moet eens een V-klasse configureren waarop ik daarna nog eens antwoord van degene die ik reed was 50k. Ik vergelijk dat toch nergens met bovenstaand Kia Active Tourer ding? ik vond 50K voor een v-klasse weinig. krijg je toch serieus wat auto voor terug. terwijl dat ding hier een opgeblazen winkelkarretje blijft. Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 ik vond 50K voor een v-klasse weinig. krijg je toch serieus wat auto voor terug. terwijl dat ding hier een opgeblazen winkelkarretje blijft. 50k voor een luxe camionette waar je 6 man kan inkrijgen en een motor met het geluid van een nagelpistool. Dan hang ik mijn 50k toch ergens anders aan ze Maar dat is puur persoonlijk want @@Tiep was bv wel "grote" fan. Quote
Raf 28 Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Met zo'n vrije bodem in dat ding, dat moet nogal perspectieven scheppen voor een elektrische variant! Of denken ze daar niet aan ter bescherming van iMormel3? Stel u dit voor! 'BMW' diesels worden al geleverd aan Toyota, misschien in return een Toyota hybride voor BMW. Geen full electric, maar wel plug-in. Een Active TMW ( Toyota Motoren Werke). Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Waarom zouden ze die daar halen (los van hun joint venture)? Ze hebben er toch zelf al? Quote
Raf 28 Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Zomaar een vermoeden, dat het aandrijfgeheel van een Prius verso meer Plug and Play in te bouwen valt op het platform van de 2 Active Tourer, dan het aandrijfgeheel van de 3/5 Active Hybrid. Een i2 zullen ze er ook niet van maken, hoewel motor/batterijpack van de i3 vermoedelijk ook wel onder het busje zouden passen. De Mercedes B komt er ook in plug in hybride, dan zou de bestaande technologie van Toyota met zijn Prius plug in hybride een gemakkelijke (goedkope) oplossing kunnen zijn. Eender hoe of wat, ik verwacht wel dat er één of andere hybride in deze zal komen vroeg of laat. Quote
Gast Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Met zo'n vrije bodem in dat ding, dat moet nogal perspectieven scheppen voor een elektrische variant! Of denken ze daar niet aan ter bescherming van iMormel3? Heeft nog een tunnel voor de xdrives hee Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Heeft nog een tunnel voor de xdrives hee LOL ! Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 50k voor een luxe camionette waar je 6 man kan inkrijgen en een motor met het geluid van een nagelpistool. Dan hang ik mijn 50k toch ergens anders aan ze Maar dat is puur persoonlijk want @@Tiep was bv wel "grote" fan. Is een prachtig sublieme kist in zijn klasse met een paar minpunten, uiteraard. Motorsound viel erg goed mee hoor, @@Polygoon overdrijft gewoon graag Een nagelpistool klinkt anders, dat is eerder vergelijkbaar met jij die op de pot zit en je darmen ontlucht 1 Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Is een prachtig sublieme kist in zijn klasse met een paar minpunten, uiteraard. Motorsound viel erg goed mee hoor, @@Polygoon overdrijft gewoon graag Een nagelpistool klinkt anders, dat is eerder vergelijkbaar met jij die op de pot zit en je darmen ontlucht Laten we besluiten dat jij een grotere fan was als ik. En moest ik hem niet zelf moeten betalen ik hem wel ok vind. Maar dat diesel gekletter (en ik ben wat gewoon in de G) was echt m'n ding niet. In zijn klasse wrs meer dan ok maar als auto is dat ni bon. Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Is een prachtig sublieme kist in zijn klasse met een paar minpunten, uiteraard. Motorsound viel erg goed mee hoor, @@Polygoon overdrijft gewoon graag Een nagelpistool klinkt anders, dat is eerder vergelijkbaar met jij die op de pot zit en je darmen ontlucht Laten we besluiten dat jij een grotere fan was als ik. En moest ik hem niet zelf moeten betalen ik hem wel ok vind. Maar dat diesel gekletter (en ik ben wat gewoon in de G) was echt m'n ding niet. In zijn klasse wrs meer dan ok maar als auto is dat ni bon. Quote
Raf 28 Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Heeft nog een tunnel voor de xdrives hee Volgens sommigen verkrijgbaar vanaf eind dit jaar? "Allerdings kommt auf feuchter Fahrbahn schon mal die Traktion abhanden. Dann zerrt das Antriebsmoment in der Lenkung, und der Pilot fragt sich, ob der Allradantrieb für 2000 Euro Aufpreis (ab Ende des Jahres) nicht doch sinnvoll wäre." Bron; http://www.autobild.de/artikel/bmw-225i-active-tourer-test-5337965.html Quote
dragonfly 15.030 Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Een busje met Pirelli P Zero's, het moet niet gekker worden Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Waar is de tijd dat iedereen moord en brand schreeuwde toen BMW aan de diesel ging. En vervolgens leasde iedereen zich een x18d De tijd van Porsche kan ik mij nog herinneren, de tijd van Jaguar ook. Maar de tijd dat BMW aan de diesel ging is toch al heel lang geleden. Maar misschien ben jij een stuk ouder dan mij? Ze hebben het toch een dikke 10j volgehouden vooraleer ze er 2 cilinders afgekapt hebben. Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 De eerste M3 was ook maar een viercilindertje. Niemand vond dat erg. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 ik zou het precies niet erg vinden van met zo een 225i rond te kachelen Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Persoonlijk vind ik het niet erg dat BMW dit uitbrengt. Het is alleen jammer omdat een BMW vroeger geassocieerd werd met een sportieve auto. Toen zei het woord BMW op zich genoeg. Nu is de portfolio zo ruim geworden dat het van alles kan zijn. Dat ze maar snel een bestelwagen maken om een deftige concurrent voor de Sprinter te hebben. Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Was dat onlangs ook al aan het denken, een bestelwagen van BMW. Hoe zou dat er in godsnaam moeten uit zien? Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Was dat onlangs ook al aan het denken, een bestelwagen van BMW. Hoe zou dat er in godsnaam moeten uit zien? Binnenkort de 1 serie in fwd hou u maar vast..... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.