Ga naar inhoud

S500 4matic - 750i - A8 4.0tfsi quattro - panamera 4S


tuscani

S500 4matic - 750i - A8 4.0tfsi - panamera 4S  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. S500 4matic - 750i - A8 4.0tfsi - panamera 4S

    • S500 4matic
      19
    • 750i
      2
    • A8 4.0tfsi quattro
      4
    • panamera 4S
      14


Aanbevolen berichten

Niet vergeten dat de panamera de enigste van deze vier is die een zescilinder heeft

Dit wist ik zelfs niet, dacht dat het nog altijd die 4.x liter V8 was.Dus de GTS is de enige pure V8 in het gamma (geen turbo)?

 

 

 

Voor mij de S trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal zelf ook nog mijn keuze bekend maken.

ik zou dus voor de A8 kiezen. waarom, ik stel mij in gedachten de wagens voor tijdens onze jaarlijkse trip naar het zuiden. en dan zie ik mijzelf en men kroost het beste passen in de audi. het interieur vanbinnen is iets "sportiever" gelijnd dan DE referentie in zijn klasse, de koffer is groot genoeg om alles in te proppen en van buiten komt hij ook voor een jonger publiek over. In DE referentie van  zijn klasse, zie ik mij gewoon niet zitten. komt veel ma tu vue ofzoziets over precies of dat je met de wagen van je vader op zwier bent. beetje zoals vroeger mocht je als 18j bv een bmw 3reeks cabrio kopen. iedereen bekijkt je alsof je met de wagen van je ouders wegbent. liever dus redelijk anoniem, maar met alle luxe. daarom dat ik ook de porsche laat staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

A8 is toch helemaal geen plebsbak, wordt toch zelden gekocht om mee te 'showen'. Heeft toch eerder een weinig uitgesproken en anoniem uiterlijk. Deze A8 straalt dan toch pure zakelijkheid uit.

 

Dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

S-klasse zonder twijfel, dat interieur, die elegantie  :inlove:

 

BMW 7 serie vind ik echt enorm lelijk, die overdreven dikke nieren alleen al... De A8 vind ik ook maar sober qua lijnen en dergelijke, doet me niet echt iets. Panamera, tsja  :D

 

Ik wil er wel niet in gezien worden als 22-jarige snotneus, maar daar gaat de poll niet over.

 

Iedere dag een massage  :up:

 

56544192580409473.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik wil er wel niet in gezien worden als 22-jarige snotneus, maar daar gaat de poll niet over.

Beter lezen. net wel. :D

welke zou je nemen mocht je nu de keuze hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter lezen. net wel. :D

welke zou je nemen mocht je nu de keuze hebben.

 

Neenee, ik weet wel dat de poll puur hypothetisch is ( STEL dat je kon ). Stel dat ik dit kon aan mijn leeftijd, de S-klasse dus  :)

Ik wil gewoon maar zeggen dat het een redelijk raar zicht zou zijn om me daarin te zien rijden, maar dat zou met de rest niet anders zijn  :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je je als 20-30 jarige moeten schamen als je met een S500 rondrijdt die je zelf hebt verdiend? Dat het niet vaak voor komt klopt maar dat mensen dan weer dingen denken zoals "auto van de papa" "drugsdealer" zegt ook al veel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je je als 20-30 jarige moeten schamen als je met een S500 rondrijdt die je zelf hebt verdiend? Dat het niet vaak voor komt klopt maar dat mensen dan weer dingen denken zoals "auto van de papa" "drugsdealer" zegt ook al veel. 

 

Ik zou me in alle geval niet schamen hoor  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schamen is ook niet echt de vraag vind ik, maar het past niet zullen veel mensen vinden. Het is een kwestie van tijd voor je als jonge gast een opmerking gaat krijgen over hoe je die wagen hebt kunnen kopen... Dat heeft niet alleen met afgunst te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nav deze poll een paar dagen geleden even de configurator van Audi bekeken (facelift A8). Verdorie, die is toch duidelijk knapper geworden. En ik vond er m'n gading qua kleuren, stijlen, velgen, enz. Het feit dat je 'm met ruime voorsprong 't minst van de 4 ziet, dat 'ie 't meest sympathieke imago lijkt te hebben (zo voel ik het toch), dat 't (naar verluidt) een zeer goed rijdende auto is, ... maakt dat ik dan eigenlijk die zou kiezen.  De '7 vind ik te oud en raakt me emotioneel zo goed als niks, de S-klasse vind ik binnenin nog altijd spuuglelijk en die raakt me dus evenmin, en de Panamera mag dan wel schitterend rijden, maar ... mjah, als ik toch een cadeautje mag kiezen, doe me dan maar even de A8. :-)

 

audi1.jpg

 

audi2.jpg

 

Kruisspaakjes :inlove: I'm a sucker for cross spokes. :inlove:

 

Binnenin bruin compleetleder op zwart interieur, en een lichtgekleurd of antraciet hout. Danke chef!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren naast een mooie nieuwe zilveren S8 geparkeerd (op LT platen), dat is toch wel een uiterst mooie verschijning! Heb er uiteraard niet mee gereden, maar ben toch geneigd om voor de anonieme 8 te gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je je als 20-30 jarige moeten schamen als je met een S500 rondrijdt die je zelf hebt verdiend? Dat het niet vaak voor komt klopt maar dat mensen dan weer dingen denken zoals "auto van de papa" "drugsdealer" zegt ook al veel. 

 

:)

 

Ik kocht mijn eerste S toen ik 28 was. Een S320 met ingebouwd kinderzetels had achteraan :D

 

Nooit spijt van gehad. Te oud imago? WHO THE F cares ? Dat ding was de zaligheid zelf om te rijden !! Waarom zou ik me die zaligheid moeten ontzeggen om dan met een E rond te rijden omdat die meer bij mijn imago past? I don't give a shit about what people think of me! (and I still don't)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nav deze poll een paar dagen geleden even de configurator van Audi bekeken (facelift A8). Verdorie, die is toch duidelijk knapper geworden. En ik vond er m'n gading qua kleuren, stijlen, velgen, enz. Het feit dat je 'm met ruime voorsprong 't minst van de 4 ziet, dat 'ie 't meest sympathieke imago lijkt te hebben (zo voel ik het toch), dat 't (naar verluidt) een zeer goed rijdende auto is, ... maakt dat ik dan eigenlijk die zou kiezen.  De '7 vind ik te oud en raakt me emotioneel zo goed als niks, de S-klasse vind ik binnenin nog altijd spuuglelijk en die raakt me dus evenmin, en de Panamera mag dan wel schitterend rijden, maar ... mjah, als ik toch een cadeautje mag kiezen, doe me dan maar even de A8. :-)

 

audi1.jpg

 

audi2.jpg

 

Kruisspaakjes :inlove: I'm a sucker for cross spokes. :inlove:

 

Binnenin bruin compleetleder op zwart interieur, en een lichtgekleurd of antraciet hout. Danke chef!

 

Prachtige samenstelling, zo zou hij bij mij ook de voorkeur krijgen op de rest.

Panamera vind ik te voetballer, S-klasse is een heerlijke wagen maar zou ik enkel in AMG willen, de 7 interesseert me hoegenaamd niet en vind ik maar een zo-zo auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nog 'es wat echte foto's gezocht van de facelift (mobile.de), het ding is er echt serieus op vooruit gegaan.

Zoals hij hierboven staat, graag! Wel liefst in het blauw. Spijtig genoeg nergens een betere foto kunnen vinden van de velgen...

Overigens ook de enige die je nog kan krijgen met een atmosferische twaalfcilinder, en een V8 diesel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

S klasse, zonder twijfel.

Vandaag nog even mee gereden met de 740d (lang & X-Drive) van mijn baas. Ben totaal niet onder de indruk, grote 3-reeks, c'est tout.

Zou er mijn E niet voor laten staan, die 7 is zeker niet een pak beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid