Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Das knap idd, ik had het meer op de tellerpartij.

Sorry eh audi-fanboy!

Teller partij is toch mooi met die GPS digitaal er ingewerkt?

Sorry en tis nikske :D

Geplaatst:

Teller partij is toch mooi met die GPS digitaal er ingewerkt?

Sorry en tis nikske :D

Ieder zijn ding eh:). Ik ben meer fan van klassieke tellers ipv dat digitaal gedoe. Net zoals de sportstand op een F1x FL. Trekt ook op den hond zen kloten

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Bwah vind dat van de tt nu wel knap. Eigl analoge tellers maar in digitaal display. :D best of both worlds.

Geplaatst:

Ok, volgende week geen flitscontroles (thx politie :inlove: ) waar is er een a1 1600Tdi om iets te testen?

Geen idee.. :)

Alé man let op die details zoals die gegevens als temperatuur die ingewerkt zijn in de ventilatieroosters.

Tis echt een cool instrumentenpaneel, ook vooral omdat het standaard is!

Geplaatst:

Ik vind het concept een brug te ver en vind het daarnaast ook raar dat je een concept van een auto maakt die nog niet op straat rijdt waarbij je veel elementen zoals de achterlichten en de grill al mooier/moderner maakt zoals je ze zou verwachten op een facelift.

Deze voor- en achterkant hadden ze de tt meteen moeten geven, is mooier en helemaal niet te radicaal.

• 5 weken later...
  • 5 maanden later...
Geplaatst:

vorige week een rode cabrio gezien. een knappe verschijning in die frisse kleurtjes.

Geplaatst:

Bij ons in de buurt staat een grijze. Knap spel geworden moet ik zeggen.

Dat geel vind ik er niet bij passen eerlijk gezegd.

Geplaatst:

Dat geel vind ik er niet bij passen eerlijk gezegd.

Idem eigenlijk.

Geplaatst:

Inderdaad, een heel knap spel gevonden.

Onlangs wel een 2l naft tegengekomen met automaat en die scheten trekken toch op niet veel tbh.

Geplaatst:

Dat geel is niet m'n ding maar idd vette kar!

TT RS :inlove:

Geplaatst:

dat geel is wel mooi voor mij, maar de zilveren accenten moeten weg. (spiegels, boord aan diffuser achteraan en de te blinkende wielen (gepolierd?))

Geplaatst:

Het komt net bij Wax-it buiten en 't is té blinkend? Oei-oei, tuscani, ge gaat niet op een postpakketje met zure beertjes moeten rekenen. :D

Ik vind de nieuwe TT ook knap, enige minpuntje (als ik mag "zagen") is dat 'ie een tikkeltje te veel in de hoogte gaat, qua styling. Niet dat 'ie "plat op zijn bek" moet, maar vooral achteraan en van opzij mocht 'ie wat platter  ogen. Maar da's spijkers op laag water zoeken. Knap spel.

Ik ben niet aan geel en ga ook niet snel zwijmelen voor een uni kleur (uitz. op sportkarren genre GT34) ... maar da's toch pedikke een knappe kleur, zo op foto! 

Geplaatst:

Het knapste is dat interieur. Als je daar in zit, hoe heerlijk eenvoudig/sober dat is.

Geplaatst:

Het komt net bij Wax-it buiten en 't is té blinkend? Oei-oei, tuscani, ge gaat niet op een postpakketje met zure beertjes moeten rekenen. :D

:D

de velgen blinken idd te hard om bij dat geel te passen in mijn ogen.

:D

't zou mooier zijn met iets donkerder van velg.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in