Ga naar inhoud

Audi TT Mk3


Phil

Aanbevolen berichten

1979121_10152235896639407_574530134_o.jp

 

1799154_10152235896654407_592809468_o.jp

 

 

Miljaar, fantastisch knap binnenin!!

En langs buiten ook: TTS in 't zilver met die superknappe kruisspaakvelgen, en bovenstaand interieur. Yum!!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Harris sprak in z'n reportage van Genève over die displays die ingewerkt zijn in de luchtroosters, en dat hij zo'n idioot is die om die reden de auto zou kopen.

The man's right.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

De GPS is nu ingewerkt in de tellerpartij? Ik vind het echt goed bedacht en gedaan, want het ziet er beter uit maar soms heb je toch een passagier die je helpt  tijdens het rijden of settings/audio verandert. Dat is niet meer mogelijk nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De GPS is nu ingewerkt in de tellerpartij? Ik vind het echt goed bedacht en gedaan, want het ziet er beter uit maar soms heb je toch een passagier die je helpt  tijdens het rijden of settings/audio verandert. Dat is niet meer mogelijk nu? 

 

Ik vind het ook mooi gedaan en passagier moet mij niet helpen hoor. Voice commands werken goed genoeg :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onmogelijk! Een 330d met mpack een ppk is zelf niet sneller, laatstaan een tt

Just!

Kzou hem da nog moeten vragen of het wel mogelijk was da ik me de mini sneller was in de bochten dan een F30, weliswaar zonder dat super M-pack.

Want een 314d met M-pack is evensnel in de bochten als een echte M3!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het interieur is echt wel super van de nieuwe TT.

Kzou dat dashboard wel eerst eens int echt willen zien. Op foto ziet het er maar genne vette uit imo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het interieur is echt wel super van de nieuwe TT.

Idd. Zou ik geen straf vinden om een ganse dag op te moeten zien. Ganse auto eigl. Van eerste model tt nooit van geweest, modellen ernz waren ok maar dees. I like a lot.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kzou dat dashboard wel eerst eens int echt willen zien. Op foto ziet het er maar genne vette uit imo

Alé man let op die details zoals die gegevens als temperatuur die ingewerkt zijn in de ventilatieroosters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alé man let op die details zoals die gegevens als temperatuur die ingewerkt zijn in de ventilatieroosters.

Das knap idd, ik had het meer op de tellerpartij.

Sorry eh audi-fanboy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid