Ga naar inhoud

Audi TT Mk3


Phil

Aanbevolen berichten

Zijkant en achterkant zijn niks veranderd. De voorkant is aggressiever maar mocht iets meer karakter uitstralen.

Het interieur daarentegen is dan weer een van de knapste in de business, werkelijk subliem. De auto zal ook wel goed rijden met dat mqb-platform.

De eerste TT blijft de enige echte, maar ben blij dat Audi de het model verder zet, al mocht het misschien met iets meer emotie in het ontwerp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat interieur is echt fantastisch...

Grote fan ook van de oplossing voor de GPS, de systemen die de laatste tijd naar boven kwamen waren immers zelden de meest elegante (ook in eigen rangen).

Exterieur is niet mis, maar weinig spannend, en ook niet vernieuwend genoeg voor de achterkant wat mij betreft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben normaal geen fan van de interieurstijl van audi, maar dit is desondanks echt knap. Het is mooi vormgegeven en het minimalistische is goed geslaagd. De knop voor de temperatuur in de ventilatiemonden, en de gps achter het stuur maken het heel erg clean.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, prijs / kwaliteit / prestaties heb ik een goede zaak gedaan.

 

TT RS is wel leuker maar de A45 zal praktischer zijn hé :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

TT RS leuker? Weet ik niet. De sound wel, als het een vijfcilinder blijft. Vooral duurder vermoed ik :D

 

Qua looks wel en geluid zeker maar die auto is gewoon niet praktisch. Zo'n A-klasse heeft wel wat meer plaats (buiten de koffer dan :P )

Enja vanaf 60.000 EURO :noparty:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Qua looks wel en geluid zeker maar die auto is gewoon niet praktisch. Zo'n A-klasse heeft wel wat meer plaats (buiten de koffer dan :P )

Enja vanaf 60.000 EURO :noparty:

 

Ik vind de A45 echt wel mooi, alleen het gat was wat wennen. Dus om te zeggen dat de TT RS sowieso qua looks leuker is .. Dat is smaak. Ik vind ze beide knap (de TT-RS moet ik me dan nog proberen voorstellen op basis van de TT-S aangezien ik daar nog geen beelden van heb gezien). In de A45 kunnen achteraan 2 volwassenen best comfortabel zitten. De koffer is effectief een ramp :lol:

 

Maar vooral financieel gaat er best een groot gat tussen de twee zitten vermoed ik. Renting, VAA, taks, aftrekbaarheid, ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

opgelet, sebiet krijg je een :wanker: naar je kop gesmeten :D

je kan dat :wanker: beter naar kim mikken.

kheb jullie trouwens niet gevonden zondag of maandag, anders was er nog een :wanker: bij. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de A45 echt wel mooi, alleen het gat was wat wennen. Dus om te zeggen dat de TT RS sowieso qua looks leuker is .. Dat is smaak. Ik vind ze beide knap (de TT-RS moet ik me dan nog proberen voorstellen op basis van de TT-S aangezien ik daar nog geen beelden van heb gezien). In de A45 kunnen achteraan 2 volwassenen best comfortabel zitten. De koffer is effectief een ramp :lol:

 

Maar vooral financieel gaat er best een groot gat tussen de twee zitten vermoed ik. Renting, VAA, taks, aftrekbaarheid, ..

een A45 toont ook iets braver, wat geen kwaad kan als beginnende zelfstandige. als je bij nieuwe klanten ofzo moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou voor een Golf R gaan, of zelfs een 'gewone' GTI :)

 

Interieur van de TT is echt wel knap, zalig die knopjes op de ventilatieroosters :lol: Maar langs buiten vind ik het echt een inspiratieloos ding... Dat rood met doe zilveren grill is echt lelijk, dat grijs in de vorige foto's is wel een stuk beter. Maar ik wil hem eerst eens irl zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid