Ga naar inhoud

[TK] 4 X Continental Conti-SportContact 3e 245/45 R18 96 Y - NIEUW


Wax-it.be

Aanbevolen berichten

Bij deze bied ik 4 splinternieuwe Continental Conti-SportContact 3e 245/45 R18 96 Y aan.

Deze banden zijn gebruikt om de wagen af te halen bij de dealer en naar huis te rijden, daarna zijn er meteen 19ers op de wagen gezet en zijn er winterbanden op de 18inch velgen getrokken.
De nopjes staan nog op het loopvlak zoals op de foto's te zien is.


Nieuw moeten ze blijkbaar 215/stuk kosten online.


Ik wil €600 voor de set van 4. De prijs is vast en de eerste die ze hier komt ophalen krijgt ze mee. icon_smile.gif


Hier zijn wat foto's:


_DSC3605%20(Medium).JPG


_DSC3607%20(Medium).JPG


_DSC3608%20(Medium).JPG


_DSC3609%20(Medium).JPG


_DSC3610%20(Medium).JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf (zoals in de omschrijving geschreven) bij mijn vaste prijs van €600. Vind dat een faire prijs ;)

Ze liggen hier al van voor de winter, maar tis nu het moment dat de meeste weer op zomerbanden gaan overschakelen vandaar dat ik ze nu online zet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat wel gezien hoor, maar wie niet waagt...!

 

Ik heb ze niet per se nodig, mocht je je bedenken hoor ik het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daarnet al even opgezocht... 

 

Maar voor 150 eur per band heb je in die maat al heel veel keuze (dunlop en dergelijke)... De continental's steken er in prijs idd wat uit en goedkoopste prijs voor die run-flats is 193 eur in DE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daarnet al even opgezocht... 

 

Maar voor 150 eur per band heb je in die maat al heel veel keuze (dunlop en dergelijke)... De continental's steken er in prijs idd wat uit en goedkoopste prijs voor die run-flats is 193 eur in DE.

 

Je kan nankang kopen ook hé, hier gaat het om een Premium band van een specifiek merk met een bepaalde verkoopprijs , ik heb mijn prijs daarop gebaseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dunlop is geen premium?

 

Dan heb ik niets gezegd :D

 

And i quote: "Premium band van een specifiek merk"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem hoor... Ik had er eerst niet op gereageerd, maar ik vond @@RRD zijn bod eigenlijk wel redelijk mooi.

 

Ik doelde alleen maar op het feit dat de mensen wel een gelijkaardig alternatief voor hun maat kunnen kopen voor dezelfde prijs.

 

Maar het zijn jou sloefen, jij bent degene die ze verkoopt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat 600€ btw inbegrepen. of zonder factuur? en monteer je ze ook? :D

 

Ik heb geen monteermachine, maar ik wil ze wel eens proberen monteren op volgende methode.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

en  men andere vragen?

ga ondertussen eens men bandenmaat controleren, maar het zou 255 kunnen zijn vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en  men andere vragen?

ga ondertussen eens men bandenmaat controleren, maar het zou 255 kunnen zijn vrees ik.

 

pm ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

ben je aan het eten ofzo?

 

 

caoimhin vs tuscani: 1 - 1

 

Die begrijp ik niet. Maken jullie zo'n geluid tijdens het eten mss?

Link naar reactie
Delen op andere sites

in verhouding zitten ze wel wat boven -zowel geluid, verbruik als regen- het gemiddelde dan de merken/banden die ik al gehad heb blijkbaar.

en ik lees precies op verschillende sites dat je bij die SSR technologie (runflat) verplicht een bandenspanningscontrole moet hebben?

 

maat was idd anders goed geweest. maar ik ga ze laten sorry.

vooral omdat ik sportmaxx gt al gehad heb en er daar precies bijstaat dat audi ze ook goedgekeurd heeft. degene die jij verkoopt zijn dan weer goedgekeurd door bmw. (waarschijnlijk door dat runflatsysteem? )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid