Ga naar inhoud

[TK] 4 X Continental Conti-SportContact 3e 245/45 R18 96 Y - NIEUW


Wax-it.be

Aanbevolen berichten

Np, maar persoonlijk zou ik niet inzitten met die bandenspanningscontrole, iemand zoals jij gaat sneller weten dat er iets loos is dan die bandenspanningscontrole ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

't zou idd wel gemakkelijk zijn aangezien ik bijna elk jaar in frankrijk een band mag wisselen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

't zou idd wel gemakkelijk zijn aangezien ik bijna elk jaar in frankrijk een band mag wisselen. :D

 

Wat steek je daar uit misschien? :P

 

Toch niet op dezelfde plaats elke keer , want dat zou wel erg "toevallig" zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de provence in het algemeen. 2j naar ginds en 2keer een platte band de eerste dag. (ijzerdraad en schroef in) komt door die boerenbaantjes ginds zeker?:lol:

vorig jaar naar carcasonne niets (en daar moest ik elke dag een baantje bestaande uit kapotte stenen en dakpannen nemen :lol:) dus dit jaar naar barcelona. in de provence zien ze me voorlopig niet meer:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

de provence in het algemeen. 2j naar ginds en 2keer een platte band de eerste dag. (ijzerdraad en schroef in) komt door die boerenbaantjes ginds zeker? :lol:

vorig jaar naar carcasonne niets (en daar moest ik elke dag een baantje bestaande uit kapotte stenen en dakpannen nemen :lol:) dus dit jaar naar barcelona. in de provence zien ze me voorlopig niet meer:D

 

Nu kan je met je all-road gewoon door het veld rijden hé :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

daarmee dat ik hem gekocht heb. ik zat altijd in het hol van pluto ginds. :D

resultaat is : dit jaar geen vriezen noch sneeuw, en je zal zien dat ik in barcelona ook geen boerenbaantjes zal tegenkomen.

:lol:

 

en nu stop ik met wax zijn topic te vervuilen. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Np, maar persoonlijk zou ik niet inzitten met die bandenspanningscontrole, iemand zoals jij gaat sneller weten dat er iets loos is dan die bandenspanningscontrole ;)

 

Dat is het hem juist, met RFT zie of voel je dat quasi niet.

Band blijft even "stijf".

 

Maar het zou me verbazen mocht die Audi geen bandenspanningscontrole hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het hem juist, met RFT zie of voel je dat quasi niet.

Band blijft even "stijf".

 

Maar het zou me verbazen mocht die Audi geen bandenspanningscontrole hebben.

 

Mja, ik voel dat toch en ik denk jij en Tuscanni ook ;)

 

Maar zou me idd verbazen mocht de Audi geen bandenspanningscontrole hebben, zit er waarschijnlijk zelf standaard op...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, ik voel dat toch en ik denk jij en Tuscanni ook ;)

 

Maar zou me idd verbazen mocht de Audi geen bandenspanningscontrole hebben, zit er waarschijnlijk zelf standaard op...

 

Is helaas een optie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is helaas een optie :D

 

Bij Mercedes is RDK ook een optie, maar standaard zit er wel een systeem in dat melding geeft als je platte band hebt.

 

Dat doet audi niet standaard?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Mercedes is RDK ook een optie, maar standaard zit er wel een systeem in dat melding geeft als je platte band hebt.

 

Dat doet audi niet standaard?

 

Neen, als je een platte band hebt voel je dat meestal wel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het moment dat het te laat is wel ja, niet op het moment dat hij leeg aan het lopen is.

 

Bij ons triggert dat vanaf 0.2 bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het moment dat het te laat is wel ja, niet op het moment dat hij leeg aan het lopen is.

 

Bij ons triggert dat vanaf 0.2 bar

 

De optie doet dat wel maar standaard niet neen, kost iets van 90euro (bandenspanningscontrole)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel heb ik nu 225/50 , deze zullen vervangen worden door 245/45 indien ze versleten zijn binnen 2 a 3 jaar .

 

Geen probleem, ik hou ze wel even aan de kant voor jou ...  :roll:

 

:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem, ik hou ze wel even aan de kant voor jou ...  :roll:

 

:P

Ok ,ik haal ze dan wel op maar alleen als ik er dan 800€ mag voor betalen . Hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Aangezien @@RRD niet aan deze kant van het land geraakt zijn ze nog steeds beschikbaar ... 

 

Eerst komt eerst maalt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid