Ga naar inhoud

2006 BMW E91 330D


Salokin

Aanbevolen berichten

Bullocks! Een sportieve touring als deze heeft dat absoluut niét nodig! Iedereen vindt dat maar omdat men dat zo gewoon is, maar less is more in veel gevallen, en in het geval van een '3 touring in sportief livrei heeft de sportieve lijn er baat bij niet verstoord te worden door dakrails (zeker als het nog van die hoge waren, die kleine plattekes vverstoren veel minder).

 

Vette kar en heerlijk om mee te rijden. Verdomd snel ook op circuit euh de verkeerswisselaar! Hopelijk gaat 'ie vlotjes buiten.

 

En kijk, @Blake zie je die achterlichten? Dat is wat jij al die jaren fout hebt gedaan op die van jouw ma! :D Edit: crap, hoe luidt de nick van @Bleke_Willy these days? Edit2: crap again! @William_Blake @nonblacklinedtouring @g63amgthrasher ... Edit3: godverdomme, I give up.

 

@William Blake

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe erg is die 'lakschade' en waar precies?

Nog 1ste koppeling/vliegwiel of al eens vervangen?

Onderhoudschema up-to-date?

Dank u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe erg is die 'lakschade' en waar precies?

Nog 1ste koppeling/vliegwiel of al eens vervangen?

Onderhoudschema up-to-date?

Dank u.

De lak op de bumper vooraan is in zeer slechte staat, de motorkap heeft te lijden gehad onder steenslag, op het achterste spatbord zijn er twee krassen van ca. 4cm lang en de achterbumper heeft onderaan een wreef gehad.

Het betreft nog steeds de eerste koppeling, ik heb er gisteren nog mee gereden en merk niet dat er hier problemen mee zijn.  Hij is twee weken geleden nog op onderhoud geweest bij garage Declercq in Erondegem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Er mag een slotje op, kist is verkocht.  Het deed me wel iets want ik heb mooie tijden met die auto beleefd.  On track spelen met @@Porker en @@gTa met @@Lotuzzz als passagier.  Was ook een auto die ik gekocht had omdat we een ruimere auto nodig hadden omdat er een spruit bijkwam.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid