Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
48 minuten geleden zei gTa:

De aloude "misschien heet die wel zo hé" uit deze thread verdient opnieuw z'n bestaansrecht. :D 

Hier nog zoeen 

IMG_8076.JPG

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Deze doet me denken aan een Afrikaans staatshoofd dat hier een "autootje voor de zomer" heeft

IMG_7968.JPG

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 21/6/2017 om 23:29 zei Alexanderr:

Hier nog zoeen 

IMG_8076.JPG

Eigenlijk is dat een dikke plaat. Stel dat je den aap aan het uithangen bent, en ne flik ziet u een driftje zetten op een rotonde en kan je plaat heel even lezen. Als jij dan vervolgens wegrijdt, zou hij dat dan correct kunnen onthouden denk je?

Dan is deze plaat idioter imo: https://www.pistonheads.com/classifieds/x/x/x/x/7377854

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

denk dat die bmw vooral had van fuck al die onnozele platen tegenwoordig, DIT is pas onnozel. wel zonde dat het op een 2 hangt. :lol:

Geplaatst:
Op 21-6-2017 om 23:29 zei Alexanderr:

Hier nog zoeen 

IMG_8076.JPG

Lijkt me een scrabble fan te zijn.

Geplaatst:
denk dat die bmw vooral had van fuck al die onnozele platen tegenwoordig, DIT is pas onnozel. wel zonde dat het op een 2 hangt. [emoji38]

Dat is dan ook een onozele 2...
Geplaatst:

Dat is dan ook een onozele 2...

Kom kom, 't is modern, benzine en er hangt een BMW logo op. Kan niet anders dan goed zijn.

Geplaatst:

Mogelijks is het goed, maar dat moet ik dan eerst eens uitproberen.

Geplaatst:
1 hour ago, Ian said:

Kom kom, 't is modern, benzine en er hangt een BMW logo op. Kan niet anders dan goed zijn.

En tweewielaangedreven.

Geplaatst:
En tweewielaangedreven.

Wel de "verkeerde" [emoji33]
Geplaatst:

FCB-23 op een KIA of Hyundai SUV, op de flanken dan nog stickers 'no sweat no glory' :fp:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
8 hours ago, Polle Petrol said:

Wel de "verkeerde" emoji33.png

Daarom schreef ik het zo.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

'US' op een ... mjah, wat was het nu ook alweer ... ik denk een Jaguar S-type van dik 10 jaar geleden.

Geplaatst:
Op 2017-6-24 om 10:13 zei PJH:

Eigenlijk is dat een dikke plaat. Stel dat je den aap aan het uithangen bent, en ne flik ziet u een driftje zetten op een rotonde en kan je plaat heel even lezen. Als jij dan vervolgens wegrijdt, zou hij dat dan correct kunnen onthouden denk je?

Dan is deze plaat idioter imo: https://www.pistonheads.com/classifieds/x/x/x/x/7377854

Met een 218 AT?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@PJH is niet bang van een beetje uitdaging.

Geplaatst:

Hier in de buurt GT4 op een Cayman GT4 :)

Geplaatst:
13 uur geleden zei gTa:

'US' op een ... mjah, wat was het nu ook alweer ... ik denk een Jaguar S-type van dik 10 jaar geleden.

waarschijnlijk om indruk te maken op zijn mede-Lions-leden

Geplaatst:
9 uur geleden zei Mbman:

waarschijnlijk om indruk te maken op zijn mede-Lions-leden

Is 't ne Lion, ofwa? Ge kent hem?

Geplaatst:

VUF op een S klasse. Ik vermoed een west vlaming die iedere auto een nummer heeft.

Geplaatst:

Merel op een bentley gt, tja die kar of vogel komt er precies toch nog enigzins mee weg maar het patsergehalte kan je niet uitwissen.

Geplaatst:

ik blijf het goedkoop vinden...

er zijn niet veel knappe platen, waarbij ik denk dat het de moeite van het geld is.

Geplaatst:
Op 21-6-2017 om 23:29 zei Alexanderr:

Hier nog zoeen 

IMG_8076.JPG

Accept Hot Keen Gentle Joy In Your Pussy

Geplaatst:

Of misschien is deze fantastische 218iA Grand Tourer wel van Arsène en Hélène die twee kinderen hebben, Karel en Gwendoline, die elk op hun beurt twee kinderen hebben, nl. Jitse en Ibe en Yannick en Xander.

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in