Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen


Speedhunter

Aanbevolen berichten

Dat zijn geen gele remklauwen, dat zijn goudkleurige. Die krijg je als je de (optionele) ceramics aanvinkt. Zo'n dure optie kopen en daar niet mee kunnen showen, dat wil geen kat, dus: Porsche schildert PCCB-calipers geel, Benz schildert ceramic-calipers goudkleurig, BMW schildert ceramic-calipers ook in een soort goudgeel, enz.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

weet dat het samenkomt met de ceramische schijven, maar in samenwerking met die bronzen/gouden velgen, stak het iets teveel af voor mij. 't was niet verkeerd, maar zwarte zou homogener geweest zijn, denk ik.

'twas sowieso een vette bak

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah dan volg ik wel, die velgen mochten er meteen af (vloeken idd met de remklauwen en zijn me veel te blingbling)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei gTa:

ah dan volg ik wel, die velgen mochten er meteen af (vloeken idd met de remklauwen en zijn me veel te blingbling)

awel en ik bedoel het omgekeerd. :D

de remklauwen zwart en de velgen mogen blijven.

in het echt komen die niet zo blingbling over. ofwel lag er al remstof op ofwel zijn de foto's serieus bewerkt, want zo glanzend leken ze niet toen ik er op stond te kijken. leek me toen eerder bronsachtig te zijn. en helemaal niet verkeerd om de zwarte massa te breken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren stonden KAPAZA-1  en KAPAZA-2 op een trailer in Tienen.

Faal

 

 

Mis Kapaza wel. 2dehands.be is een kutsite om auto's op te zoeken, vergeleken met Kapaza...

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Faal
 
 
Mis Kapaza wel. 2dehands.be is een kutsite om auto's op te zoeken, vergeleken met Kapaza...
 


100% waar. Echt onoverzichtelijk.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Typisch België... prijs maal twee, prijs weer gedeeld door twee. Doe maar op!

Als iedereen nu eens een jaartje geen zou willen kopen, komt de prijs wellicht naar €500 :) 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎1‎/‎09‎/‎2017 om 20:28 zei Ian:

Faal

 

 

Mis Kapaza wel. 2dehands.be is een kutsite om auto's op te zoeken, vergeleken met Kapaza...

 

Inderdaad, 2dehands heeft kapaza overgenomen, maar ze hebben niks geleerd van de duidelijke structuur van kapaza.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, 2dehands heeft kapaza overgenomen, maar ze hebben niks geleerd van de duidelijke structuur van kapaza.

En 2dehands is blijkbaar eigendom van ebay... (Nog zo'n site met een gedateerde layout/structuur)
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ze volgens mij vergeten is dat het ook gewoon moeilijker wordt om een leuke combinatie te zoeken die nog niet ingenomen werd. Bijna alles dat niet met een eigennaam (zowel merk-, persoons- als rechtspersoonsbenaming) is, is ingenomen en je blijft dus over met mensen die het enkel maar willen omwille van de eigennaam. Komt daarbij dat bijna iedereen die dat ooit al deed, dat per tweede opinie liever niet meer doet. Of het nu 1.000 of 2.000 kost, boeit niet veel. Naar mijn mening :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ook. Daarom ga ik mijne kleinen ATFGERDO noemen. Dan heeft hij meer kans om nog een username op fora te vinden en is zijn persoplaat hopelijk nog niet bezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid