Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen


Speedhunter

Aanbevolen berichten

Hahah, die's wel grappig eigenlijk. :lol: 

Moet je dan wel op een compleeeeet over the top kar hangen, zoals een P1 of een Murciélago Roadster SV.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/24/2017 at 10:13 AM, PJH said:

Eigenlijk is dat een dikke plaat. Stel dat je den aap aan het uithangen bent, en ne flik ziet u een driftje zetten op een rotonde en kan je plaat heel even lezen. Als jij dan vervolgens wegrijdt, zou hij dat dan correct kunnen onthouden denk je?

Dan is deze plaat idioter imo: https://www.pistonheads.com/classifieds/x/x/x/x/7377854

 

sowieso dat er weinig losers met zo'n lelijke 218i rondrijden met een perso plaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

GTa zijn betoog doet me denken aan clw-011 @Alexanderr dat ook voor de namen van zijn kinderen staat.

Trouwens, enige idee welke foefel die kerel doet met zijn auto's? Want na die basis 997 die hij bij jou kocht heeft op een goed jaar tijd volgens mij al gereden: 6GC, 730e en nu A6 avant... Gaat precies iedere keer een stapje achteruit...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

nen nomo mee centen he!

In Amerika kost een perso maar iets van $60-$80 (mss verschillend per staat nog).

Die 'GAY DAD' kan mss ook gewoon 'vrolijke pa' betekenen. [emoji38]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die centen waren misschien nodig voor de auto te betalen. Tenzij een Bentley daar ook maar 1/20e kost van wat dat hier moet kosten? :D 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

GTa zijn betoog doet me denken aan clw-011 [mention=477]Alexanderr[/mention] dat ook voor de namen van zijn kinderen staat.
Trouwens, enige idee welke foefel die kerel doet met zijn auto's? Want na die basis 997 die hij bij jou kocht heeft op een goed jaar tijd volgens mij al gereden: 6GC, 730e en nu A6 avant... Gaat precies iedere keer een stapje achteruit...


Kerel zit meer en meer in Canada met z'n firma.
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei gTa:

Die centen waren misschien nodig voor de auto te betalen. Tenzij een Bentley daar ook maar 1/20e kost van wat dat hier moet kosten? :D 

Ik had het idd net iets meer over die Bentley dan over die plaat :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

MGV op een X4 Coupé 3.0d.

Ik had een foto willen nemen en 'm hier posten met de melding dat Zijne Achterlijkheid een carrièreswitch had gemaakt en een nieuwe company car heeft.

Erm, tsk,

Mgv,

:D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/10/2017 at 7:46 PM, Ian said:

CHICA op een BMW X5 (of zo). Zag er echter geen chica uit op 't eerste zicht.

Ook gezien. X3 was het. En inderdaad geen chica. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Ian said:


Onlangs reed ze weer voor mij op de E17. :D

Ik kon zelfs niet met zekerheid zeggen of het een vrouw was; had de auto enkel van langs achteren gezien. Er stond een soort hondenkot in de kofferruimte. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid