Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen


Speedhunter

Aanbevolen berichten

De streek waar ze het zo uitspreken dat het klinkt alsof je graag een mannelijk lid in je mond neemt.

 

aalst alvast niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat nog mogelijk, je plaat bij de DIV gaan halen?

 

Nee, maar ik vraag me af hoe ze anders gaan organiseren dat niet 5 mensen op hetzelfde moment dezelfde plaat bestellen?

 

Lijkt me best dat ze de eerste 2-3 dagen maar in 1 DIV kantoor de aanvragen behandelen en dat op volgorde van verschijnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, want in het filmpje zie je ook VW - POLO

idd volgens mij laten ze u vrij zolang je maar niet meer dan 8 karakters hebt.

zot eigenlijk, wat je nu allemaal gaat tegenkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd volgens mij laten ze u vrij zolang je maar niet meer dan 8 karakters hebt.

zot eigenlijk, wat je nu allemaal gaat tegenkomen.

Ja hé, super vet eig :D

Het leunt nog het meeste aan bij het Engelse systeem maar dan zonder de zieke prijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hé, super vet eig :D

Het leunt nog het meeste aan bij het Engelse systeem maar dan zonder de zieke prijzen.

 

da's de volgende stap, de platen gaan mogen verhandeld worden als de staat maar 21% btw en de inkomstenbelasting erop kan innen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

da's de volgende stap, de platen gaan mogen verhandeld worden als de staat maar 21% btw en de inkomstenbelasting erop kan innen :D

Ja ze zouden durven maar hopelijk niet natuurlijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu interesseert zo'n perso plaat me weer wel...

 

Maar dan rest mij nog 1 vraag. Stel ik koop een perso plaat op de zaak voor mijn kar en dan heb ik een paar jaar geen kar in de zaak, kan ik dan die perso plaat behouden en dus weer activeren na 2 jaar bvb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu interesseert zo'n perso plaat me weer wel...

 

Maar dan rest mij nog 1 vraag. Stel ik koop een perso plaat op de zaak voor mijn kar en dan heb ik een paar jaar geen kar in de zaak, kan ik dan die perso plaat behouden en dus weer activeren na 2 jaar bvb.

 

Zit nu ook al een tijdslimiet op geloof ik, geen idee hoe lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu interesseert zo'n perso plaat me weer wel...

 

Maar dan rest mij nog 1 vraag. Stel ik koop een perso plaat op de zaak voor mijn kar en dan heb ik een paar jaar geen kar in de zaak, kan ik dan die perso plaat behouden en dus weer activeren na 2 jaar bvb.

Ik dacht het niet (anderen mogen me corrigeren indien nodig), zit een limiet op zoals Phil zegt.

Je kan dat oplossen door een goedkoop krel te kopen en daar die nummerplaat opzetten en inschrijven natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is die wisselende regelingen waardoor je de ene keer beter privé rijdt met de auto en andere keren weer op de zaak. Dus dan moet je op beide perso platen hebben of toch tenminste een periode bewaren op één van beide...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht het niet (anderen mogen me corrigeren indien nodig), zit een limiet op zoals Phil zegt.

Je kan dat oplossen door een goedkoop krel te kopen en daar die nummerplaat opzetten en inschrijven natuurlijk.

 

Dat is nog een idee... Madam is al niet voor het idee van een derde auto en jij komt hier nu met een extra krel af voor een plaat te bewaren... Ik hoop dat madam dan ook geen perso plaat wil of ik zit al meteen met 2 krellen om telkens een plaat te bewaren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard WAX-IT, maar als je BOSS, NR-1, ofzo  kan te pakken krijgen kan dat nog veel geld opleveren denk ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid