Ga naar inhoud

Spa-Classic


McLovin

Aanbevolen berichten

Ik snap niet echt hoe je erbij komt dat ik zaterdag blijf overnachten :D

Omdat ge vroeg wanneer we morgen vertrokken op facebook, weke tingel.

Trouwens, uw afspraak van namiddag ligt volgens mij perfect om daarna door te rijden naar Spa! :D

@@BlackFox

Link naar reactie
Delen op andere sites

B-max is uiteraard toffer owv de schuifdeuren, toegegeven :D

bbq rond een uur of 7-8-9? Races duren tot iets na 10. Slapen in een tent, kan nog voor een extra matras zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ploert, ik zit al een letter verder in het alfabet!

Slapen in tent klinkt oncomfortabel en fris. Maar tegelijk lachen. Ik bekijk het!

Hoeveel plaats is er nog? Davide wou mogelijks ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van het ene bushok naar het andere :up:

Dan moet er eventueel gekeken wordeñ voor een extra tent, 3 man zou echt het maximum zijn in de mijne :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van het ene bushok naar het andere :up:

Dan moet er eventueel gekeken wordeñ voor een extra tent, 3 man zou echt het maximum zijn in de mijne :)

Sounds gay as fuck.

Ik maf wel in de C-max dan :D of geraakt de auto niet tot daar?

Zondag wel zwaar spijt hebben dat ik geen dakloze bij heb denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's natuurlijk ook een mogelijkheid. Dennis en paul hebben zo ook eens in de Octavia overnacht, als ik me niet vergis hebben ze zelfs de motor laten draaien zodat ze verwarming hadden :lol:

In dat geval heb ik wel niet genoeg vlees en bier gekocht, kijkt gij daar nog voor? Anders spring ik morgen nog in de supermarkt binnen. Kriek? :D

@@BlackFox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat ik totaal geen tijd zal hebben :D en geen kriek kut! Bak extra ofzo :up:

Hou me op de hoogte, zal zien wat ik kan regelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Godverdomme nondeju die Mazda 767B klinkt belachelijk vet op volle toeren. :inlove:

Klinkt F1-ish.

 

Werd bestuurd door zo'n jonge gast van pakweg 25j.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook zin om te gaan, is dat op zondag ook nog de moeite? Want iedereen lijkt op zaterdag te gaan?

Ik ben vorig jaar de zondag gegaan. Was zeker de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had het dit jaar wel vrij snel gezien allemaal... Leek echt "weinig" te staan ivm vorige jaren of bv. de Six Hours.

 

Wel nog steeds de moeite uiteraard. Boven op het terras in zo'n zetel bakken in de zon met een biertje. :up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles was dit jaar beter georganiseerd vergeleken met eerdere edities.

Blijft wel telkens in de schaduw van de 6 uur, al is het maar omdat daar feller geraced wordt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Classic was inderdaad minder dan de 6 hours, maar het gezelschap heeft veel goedgemaakt.

Bbq bovenaan Eau rouge met voldoende drank, teruglopen naar de parking, vuur opnieuw aansteken en dan feesten tot 5 uur 's ochtends. Spa 6 hours, staat alweer aangekruist :inlove:

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Classic was echt zalig. Vandaag met de maten geweest en zaterdag alleen. Het viel mij wel op dat er vandaag veel minder wagens in de paddocks waren dan zaterdag. En ook na de race gingen de wagens meteen de trailer binnen. Dus ik heb weinig van al het moois in de Trofeo Nastro Rosso kunnen tonen aan mijn vrienden.

 

Toch wel zalig om even tot rust te komen aan de dubbele linkse. Zon, maten en motorsport: wat heb je meer nodig  :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid