Ga naar inhoud

Spa-Classic


McLovin

Aanbevolen berichten

Inderdaad een topdag, maar dat had vooral met het weer te maken en dat we tegenwoordig eten en drinken bij hebben voor onderweg tijdens de ronde rond het circuit. 

Je mag sinds dit jaar niet meer onbeperkt de pits binnen, Waarschijnlijk om te verbergen dat ze voor de helft leeg stonden. Inkom is enkel per kaart te betalen, lekker handig want op zo’n dag heb je enkel cash op zak. De eetstandjes zijn opgewaardeerd, ook qua prijs. Jammer dat het eten dat je dan krijgt van die kwaliteit is dat je het meteen uit wil kotsen. Op sommige plaatsen kan je met bonnetjes betalen, bij de rest enkel cash, lekker handig.

De opkomst was ook beduidend lager, maar in tegenstelling tot andere jaren echt wel van uitzonderlijke kwaliteit. Ik heb prachtige auto’s gezien, genoten van de actie aan Combes, Bruxelles, Double Gauche, de zon,...

Ik kijk al enorm uit naar de 6h, dat is toch ieder jaar wel de absolute top

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zonder problemen vrij vaak in de F1-boxen rondgelopen.
Heb wel leuke foto's denk ik.

Jammer dat de gele 250 LM niet te zien was en die Peugeot 905 niet heeft gereden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, brjefs zei:

 Inkom is enkel per kaart te betalen ...

hing inderdaad een bordje aan de loketten dat er enkel met kaart kon betaald worden, maar toen ik de persoon voor me (zonder problemen) met cash zag betalen, heb ik zelf ook met cash betaald. was zowel zaterdag als zondag om 8.00 daar en twee keer geen parking moeten betalen. was toch €5/dag, dacht ik? zaterdag hadden de parkingwachters precies nog een briefing toen er al volk toekwam en zondag zei de parkingwachter dat ik de auto kon zetten waar ik wilde ... nog nooit meegemaakt.

 

19 uren geleden, brjefs zei:

Je mag sinds dit jaar niet meer onbeperkt de pits binnen ...

ze jagen u ne keer weg en dan probeert ge opnieuw ... zolang ge niet over die eerste witte lijn loopt, maken ze niet echt een probleem. is al jaren zo, ook op de zes uren. ze zijn wel strenger geworden in de oude pits, maar daar moet ge ook uw moment zoeken.

viel me ook op dat de pitspoorten veelal dichtbleven (zowel in de F1-pits als in de oude pits) en ook dat de auto's zeer zelden naar buiten werden geduwd. is sowieso al enkele jaren een trend, dat de teams zich meer en meer afschermen. is op de classic precies toch meer het geval dan op de zes uren.

vanaf 11.00 wordt het wel heel druk, vooral met dit weer.

had gehoopt de bentley en de pug groep C te zien rijden. de bentley heb ik zaterdag, in stukken, in de pits zien staan en zondag was ie precies al ingepakt. toen de groep C race startte, bleef de peugeot binnen. jammer, maar de jags maakten veel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid