Ga naar inhoud

M4 cabrio vs 911 4S cabrio


Gast wooter

M4 cabrio of 911 4S cabrio?  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. M4 cabrio of 911 4S cabrio?



Aanbevolen berichten

Gast wooter

Jaja...

 

2015-bmw-m4-convertible-images-15-750x50

 

porsche-991-carrera-4s-cabriolet-c108713

 

400pk vs 425pk, 4WD vs 2WD, atmosferisch vs turbo, boxer vs 6-in-lijn, ... Ik vermoed dat de M4 ietsje goedkoper zal zijn dan de 911.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

M4:

+ achterbank

+ kofferruimte

+ zetelventilatie

+ vermogen

? turbo

- daklijn

- verlies aan kofferruimte door stomme dak

 

911:

- achterbank

- kofferruimte

- vermogen

+ 911

+ 4WD

- prijs

+ daklijn

+ automatische winddeflector

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Kofferruimte als plus én min bij de M4. Kan je beter zeggen dat je het 911-dak mooier vindt wegens bekleed.

Je kan niet ontkennen dat je met het dak gesloten heel wat in de koffer kwijt krijgt. Maar met het dak open is die kofferruimte al heel wat kleiner.

 

En de daklijn en het dak van de 911 vind ik inderdaad mooier. Dat van de M4 is even lelijk als de E93...

 

 

De M4 zal voor u de rationelere keuze zijn.

Ik vrees het ook... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijke keuze want ik ben sowieso niet aan cabrio en zeker niet aan dat 3-delig dak van BMW.

Maar omdat iedereen al met een 911 rijdt zou je beter de M4 kiezen. Zal exclusiever zijn :D

 

Bild-Vergleich-BMW-M4-F83-Audi-RS5-Cabri

Link naar reactie
Delen op andere sites

350pk voor de 991. Dan bedoel je dus de 4 ipv 4S?

 

Dat ze allebei zeer goed gaan rijden, daar mag je zeker van zijn. Hoewel ze op papier zo goed als dezelfde prestaties gaan neerzetten, gaan ze toch totaal anders zijn van karakter. De Porsche is zoveel meer sportwagen, met alle nadelen van dien. De BMW is zoveel praktischer, met de nadelen voor het rijplezier van dien.

 

Je zal een keuze moeten maken welke criteria voor u de belangrijkste zijn. Welke je ook kiest van beide wagens, rijplezier zal gegarandeerd zijn.

 

Moest ik voor deze keuze staan, en zou het onze 2de auto zijn voor de vrouw, dan zou het praktische een belangrijk criterium zijn, en zou ik mijn verstand laten spreken, en zou de M4 mijn keuze zijn.

Moest ik echter deze auto erbij hebben voor in de vrije tijd, dan zou ik mijn hart laten spreken, en dus zonder enige twijfel voor de 991 gaan.

 

Verwacht dat een M4 cabrio met de nodige opties bruto snel 100k euro zal gaan kosten. Een vergelijkbare 991 C4 zal dan ca. 30k euro meer kosten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je eens kinderen hebt, dan ga je daar toch anders over denken.

 

Nee. Die Porsche komt er, al heb ik 5 klein mannen rondlopen. Wat niet wil zeggen dat er geen grote gezinswagen zal zijn.

 

(ik wil geen 5 klein mannen :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk zou ik zelfs geen M4 kopen. Bij BMW komt eerdaags een heel stuk goedkoper alternatief wat knapper gaat zijn, minstens even gerieflijk, en bijna even snel. Ik heb het hier over de M235i cabrio. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Ja die M235i zal inderdaad even praktisch zijn. Niet gelachen, de achterbank van onze huidige 120d cabrio is even ruim als die van een 3 cabrio, maar de kofferruimte is zelfs met open dak praktischer en nuttiger!

 

En ik ben idd mis, tis 400pk, de 4S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

.

Verwacht dat een M4 cabrio met de nodige opties bruto snel 100k euro zal gaan kosten. Een vergelijkbare 991 C4 zal dan ca. 30k euro meer kosten.

Een 991c4s met wat prullen en powerkit zit je rond de 170.000

En je zoals je zegt is een Porsche veel meer fun auto , maar omdat wooter toch naar iets fun op zoek is moet hij niet twijfelen en de p pakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid