Ga naar inhoud

M4 cabrio vs 911 4S cabrio


Gast wooter

M4 cabrio of 911 4S cabrio?  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. M4 cabrio of 911 4S cabrio?



Aanbevolen berichten

Gast wooter

Powerkit is idd 15K erbij, en mijn samenstelling is nu tussen de 145 en 150... Dus 165 zoals ik 'm zou samenstellen met powerkit? Verdoeme veel geld  :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een cabrio is voor janetten en een coupe voor posers, een manuele M3 graag. :D

 

Een M4 ja, een M3 is voor venten die onder de sloef liggen :P

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een M4 ja, een M3 is voor venten die onder de sloef liggen :P

:lolz:

Best dat ik advies van iemand die met een onderstuurd dieselkrel rijdt in de wind sla. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lolz:

Best dat ik advies van iemand die met een onderstuurd dieselkrel in de wind sla. :D

 

tuuttuut, da werkt niet meer hé sinds we hier 2 GT3 RS'en hebben die ondersturen :P

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Porsche cabrio is zo'n poser auto. Voor mij is er eigenlijk maar 1 Porsche die ik zou willen kopen en dat is een GT3(RS).. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Porsche cabrio is zo'n poser auto. Voor mij is er eigenlijk maar 1 Porsche die ik zou willen kopen en dat is een GT3(RS)..

Idem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Poserauto :fp:

Er is een bepaalde charme (spreekt natuurlijk niet iedereen aan) aan het rijden met open dak, een fantastisch gevoel van rijden in de buitenlucht, veel meer van je motor te horen etc.

Er zijn even goed posers met een coupe of zelfs met een GT3 hoor...

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Poserauto :fp:

Er is een bepaalde charme (spreekt natuurlijk niet iedereen aan) aan het rijden met open dak, een fantastisch gevoel van rijden in de buitenlucht, veel meer van je motor te horen etc.

Er zijn even goed posers met een coupe of zelfs met een GT3 hoor...

Ik hoor enkel windgeruis als ik rijd met een open dak.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De 991 cabrio is zo mooi en zo goed, dat ik deze zou verkiezen boven een coupé. Als hier eens de kids te groot zijn om nog op de achterbank te kunnen, dan zal het hier een cabrio worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Ik hoor enkel windgeruis als ik rijd met een open dak.

Dan heb je de verkeerde auto.

 

De Z4M is zoooo geil met het dak open. Het geluid van de motor en de uitlaat is veel beter hoorbaar, en in tunnels en tussen gebouwen is het effect enkel groter.

 

De 120d heeft dat natuurlijk niet. Maar de Z4M heeft dat wel. En ik ga ervan uit dat Een M4 cabrio en 991 cabrio dat ook hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwestie van mindset volgens mij, ik ben een track-performance georienteerd persoon. Cabrio zegt mij daarom niets, een veel te luide uitlaat ook niet, cruizen op de lippenslaan ook niet, het porsche embleem ook niet..

 

De 991 cabrio is zo mooi en zo goed, dat ik deze zou verkiezen boven een coupé. Als hier eens de kids te groot zijn om nog op de achterbank te kunnen, dan zal het hier een cabrio worden. 

 

Op de achterbank is het totaal niet aangenaam vertoeven in een cabrio, tenzij <50kmh.. Spreek uit ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Kwestie van mindset volgens mij, ik ben een track-performance georienteerd persoon. Cabrio zegt mij daarom niets, een veel te luide uitlaat ook niet, cruizen op de lippenslaan ook niet, het porsche embleem ook niet..\

 

Kar zou niet op circuit komen. Dus voornamelijk binnenwegen, verbindingswegen en autobahn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je de verkeerde auto.

 

De Z4M is zoooo geil met het dak open. Het geluid van de motor en de uitlaat is veel beter hoorbaar, en in tunnels en tussen gebouwen is het effect enkel groter.

 

De 120d heeft dat natuurlijk niet. Maar de Z4M heeft dat wel. En ik ga ervan uit dat Een M4 cabrio en 991 cabrio dat ook hebben.

 

Daar ben ik het volledig mee eens. Met het dak open heb je zoveel meer betrokkenheid bij het rijden. Ik kan er ook echt van genieten.

 

Op de achterbank is het totaal niet aangenaam vertoeven in een cabrio, tenzij <50kmh.. Spreek uit ervaring

 

Dat is heel zeker waar. Met het dak open is het daar inderdaad niet aangenaam. Gelukkig kan je ook rijden met het dak dicht, en dan is zo'n achterbank wel normaal te gebruiken. En als de zon schijnt, en er eens geen achterpassagiers meemoeten, dan kan je toch genieten van het open rijden. 2 auto's in 1 dus. Met kinderen is dat zeker een voordeel.

 

De 911 maar voor mij hoeft dat geen 4s te zijn. Wat geld besparen met een 2S en dan chippen ofzo.

 

Ik zou dan eerder voor de 'gewone' 4 gaan. Die is meer dan snel genoeg, en is veel mooier dan de S. Ook heeft chippen van een atmosferisch blok weinig zin. Als ik zo'n dure 991 koop, dan blijft het allemaal origineel. Ik wil niet denken aan de kosten als de garantie niet wil uitbetalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je de verkeerde auto.

 

De Z4M is zoooo geil met het dak open. Het geluid van de motor en de uitlaat is veel beter hoorbaar, en in tunnels en tussen gebouwen is het effect enkel groter.

 

De 120d heeft dat natuurlijk niet. Maar de Z4M heeft dat wel. En ik ga ervan uit dat Een M4 cabrio en 991 cabrio dat ook hebben.

Een 997 heeft dat in ieder geval niet en E93 M3 ook niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Dit topic nog is wat voer geven

Half juni een hele week een 458 ter beschikking

Ben benieuwd

 

Want dat is een mooie vergelijking t.o.v. een M4 of een 911 4S?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid