dragonfly 14.973 Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Ik weet niet hoe lang ze al te koop staan maar verschiet ook van de prijs. Zou het er zelf nooit aan geven, dan koop je beter een Cayman S ofzo Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Ja maar, die zijn er niet bij. Ik heb het gedroomd zoals ik meestal doe. Maar 'k heb het toch maar direct in mijn openingspost gezet. Kwestie van u wat te ambeteren. Je bent nog niet wakker want in die openinspost staat niks van volledig onderhodsboekje en alle facturen aanwezig. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Geplaatst: 13 april 2015 Je bent nog niet wakker want in die openinspost staat niks van volledig onderhodsboekje en alle facturen aanwezig. In de openingspost staat wel dat hij volledig bij Porsche werd onderhouden. Ik ben degene niet die niet wakker is. Quote
toere 16.927 Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Morgen bel ik mijn vriend eens op en stuur de foto's door, dan hoor ik wel of hij verder interesse heeft Foto's nu eens in het groot bekeken, en hij ziet er alleszins in zeer goede staat uit. Zou nog zoiets durven kopen voor mijn madam ipv de Mini volgend jaar Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Geplaatst: 13 april 2015 Ge hebt mijn nummer toere, en indien hij geinteresseerd is, stuur ik u efkes naar den Henk door. Zelf kan ik garanderen dat de wagen zo eerlijk als mogelijk is. Ben hem zelf gaan keuren en ophalen bij de dealer in Italië en kwam met de ganse papierwinkel. De huidige eigenaar is mijn beste maat en ik geef u op een blaadje dat de auto de laatste 16000km voorzichtig bestuurd en goed onderhouden werd. ('t Is zelfs zo erg dat ik hem regelmatig es moet gaan uit zijn garage halen om hem los te rijden ) De rest ziet de kandidaat wel. Quote
toere 16.927 Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Ge hebt mijn nummer toere, en indien hij geinteresseerd is, stuur ik u efkes naar den Henk door. Zelf kan ik garanderen dat de wagen zo eerlijk als mogelijk is. Ben hem zelf gaan keuren en ophalen bij de dealer in Italië en kwam met de ganse papierwinkel. De huidige eigenaar is mijn beste maat en ik geef u op een blaadje dat de auto de laatste 16000km voorzichtig bestuurd en goed onderhouden werd. ('t Is zelfs zo erg dat ik hem regelmatig es moet gaan uit zijn garage halen om hem los te rijden ) De rest ziet de kandidaat wel. Owkee super.... Je hoort mij nog, en als mijn vriend hem niet koopt kun je direct aan uw vriend zeggen dat hij beter nog een jaar wacht met verkopen Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Geplaatst: 13 april 2015 Wat zou de BIV zijn voor deze? Een goei 400 Euro dacht ik. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Een goei 400 Euro dacht ik. Grapjas, de manuele is 1.202 euro Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Geplaatst: 13 april 2015 Grapjas, de manuele is 1.202 euro Ah. Merci. Nog altijd peanuts vergeleken met de rest van de kost van een deftige auto. Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Juist berekend op fgov biv site, aan 254g/km. 2000 biv en 1250 taks en nog geen meter gereden de eerste keer. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Geplaatst: 13 april 2015 Tja, zoals gezegd, als ge het u niet kunt permitteren, blijft ge van een auto weg, hé. Het is geen 2 liter diesel of een camionette, het is een Porsche. 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Komaan swede, 't is een oud model boxster. Daarin wil ik zelfs niet gezien worden Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Tja, zoals gezegd, als ge het u niet kunt permitteren, blijft ge van een auto weg, hé. Het is geen 2 liter diesel of een camionette, het is een Porsche. Nogmaals, willen=/= kunnen. Ik vond het gewoon grappig dat het nogmaals blijkt dat je je eigen gelul nog gaat geloven. Gelukkig zal het bij jezelf blijven op dit forum. Quote
Alexanderr 36.225 Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Ik heb de auto gezien en die is effectief heel correct. Vorig jaar waren er wel een paar kleinigheden aan van carrosserie, maar anders dan dat niks van te zeggen. Quote
Alexanderr 36.225 Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 @@The Swede Henk kan wel niet echt timen hoor ... Er was een actie met gratis gps, Bluetooth, verwarmde zetels en nog wat kleinigheden. 5k extra korting. Nu afgelopen. Maar zeg hem dat hij nog eens een klein beetje geduld heeft, tot ergens goh ... 16 mei in de namiddag, bijvoorbeeld. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 14 april 2015 Auteur Geplaatst: 14 april 2015 Komaan swede, 't is een oud model boxster. Daarin wil ik zelfs niet gezien worden Wat heeft dat hiermee te zien? Er zijn een pak autos waar ik niet in gezien wil worden of die ik bijlange hun geld niet waard vind. De M4 incluis. Maar als je zo wil moet er morgen niemand een nog met een Mini, een Boxster, een Cayenne, een BMW 1, Evoque, X1 of gelijk wat rondrijden... En nee, ik was zelf nooit fan van de Boxster en zou er ook zelf geen kopen. Als ik een Porsche wil, wil ik een 911. Dat wil niet zeggen dat ik niet met veel plezier met deze wagen rijdt. Het geluid alleen al... @@The Swede Henk kan wel niet echt timen hoor ... Er was een actie met gratis gps, Bluetooth, verwarmde zetels en nog wat kleinigheden. 5k extra korting. Nu afgelopen. Maar zeg hem dat hij nog eens een klein beetje geduld heeft, tot ergens goh ... 16 mei in de namiddag, bijvoorbeeld. Ik ga eerlijk zijn, en Henk is echt geen man die met een Boxster, of gelijk welke sportwagen moet rondrijden. Kerel heeft onlangs van Jaguar twee dagen zijn "droomwagen" meegekregen: de F-type (5.0 V8 Compressor dan nog). "Da's ne keer plezant zij hij, maar allemaal veel te hard en sportief voor hem.." Hij had twee Audi Cabrio's (2.7 V6) en een Jaguar XF tevoren. Onlangs keek hij ook naar een XJ 3.0 V6 Compressor. Probeer hem eerder richting Panamera te duwen. Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 17 april 2015 Geplaatst: 17 april 2015 Mag het hier terug een beetje on topic gaan aub? Ik ben namelijk heel benieuwd naar de waarde van een Boxster S. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 17 april 2015 Geplaatst: 17 april 2015 Mag het hier terug een beetje on topic gaan aub? Ik ben namelijk heel benieuwd naar de waarde van een Boxster S. Helaas veel te veel Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 18 april 2015 Auteur Geplaatst: 18 april 2015 Helaas veel te veel Da's jouw mening, hé dragon. Ik ben zoals gezegd ook geen fan van bvb een roadsterje als deze en heb liever een coupé. De Boxster is wel geel rigide, maar gewoon al het lawaai en de wind vind ik teveel afleiding. Ik focus graag zuiver op het rijden. Er zijn echter veel mensen die helemaal niet zo "enthusiast" zijn, zelfs de overgrote meerderheid. En die genieten van zo een flat six, van het open gevoel en voor hen is "sportief rijden" gewoon eens goed hard kunnen optrekken... Waarde is een zaak van vraag en aanbod. (en deze redenering gaat op voor alle autos. Waarbij ik maar zal vermijden van de lijn door te trekken naar een andersoortig wagen (en opties erop) waarvan ik het helemaal te gek vind dat er grotesk veel geld aan gegeven wordt... maar dan ga ik weer op tenen trappen ) Soit, de Boxster S van 2007-2009 staat in België toch altijd boven de 25000 Euro als je één met minder dan 100000km wil. Quote
Alexanderr 36.225 Geplaatst: 18 april 2015 Geplaatst: 18 april 2015 Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat de S niet zo gewild is in België - een 2.7/2.9 rijdt echt al erg goed en die kosten de helft in taksen. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 18 april 2015 Auteur Geplaatst: 18 april 2015 Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat de S niet zo gewild is in België - een 2.7/2.9 rijdt echt al erg goed en die kosten de helft in taksen. Tja, maar als je zo wil, moet je geen M3 meer verkopen, want een 335i rijdt bijna even goed of geen 911 GTS meer want een 911 C2 is ook al heel erg goed. Het is niet alleen taksen, maar ook de extra kostprijs, etcetc. Elke wagen kan je zo vergelijken met het model erboven en doorgaans is het kostverschil steviger dan het verschil in vermogen / rijplezier. We kunnen de lijn even doortrekken: deze wagen kan je waarschijnlijk voor 22000 op de kop tikken. Jij verkoopt bij Porsche Knokke op dit ogenblik een 911 Targa 4 van exact hetzelfde jaar (2007), met meer kilometers en die kost 50000 euro. Da's 28000 euro meer! Terwijl die 3.6 niet echt betere prestaties levert en die wagen zeker niet twee keer zo goed rijdt... plus hij kost NOG meer in taksen en binnen 5000km heb je een groot onderhoud aan uwe rekker welk meer kostd an de jaarlijkse taks... Voor mij is die wagen 10000 meer waard dan deze Boxster S, maximum. Maar dat is wat hij voor mij meer waard is. Ik veronderstel dat jullie prijs waarschijnlijk de marktprijs ongeveer is. En zo kunnen we doorgaan tot in het oneindige. Feit is dat een 3.4 altijd minder makkelijk verkoopt dan een 2.7. Maar dat probleem hebt ge met alle grote / zware wagens. Uiteindelijk, als ge een bepaald wagen wilt, dan weet ge ook dat ge er een bepaalde prijs moet voor betalen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.